Zeer snel en vriendelijk geholpen

Beste Rob, bedankt voor deze positieve review en de goede beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze winkel in ‘’IJsselstein’’. Daar worden wij blij van! Zien we je snel weer terug? Groet, Margo

Prima! Snelle levering.

Makkelijke website en hele snelle levering.

Supersnel voor een leuke prijs

Boek besteld en de volgende dag in huis. Ze hebben veel boeken voor speciale interesse.

Snelle bezorging en pakket zoals verwacht

Bestelling bleek helemaal niet direct leverbaar

Het door mij bestelde boek liet lang op zich wachten. Het product was helemaal niet direct leverbaar. Ik ontving diverse e-mails dat de levertje langer zou worden maar er stond helemaal geen concrete informatie in over de te verwachten levertje. De dag dat mijn bestelling geleverd werd ontving ik een mail dat mijn bestelling de volgende dag geleverd zou worden. Laten we het erop houden dat de readshop nog wat stappen te maken heeft.

Vervelend

Tot 3x toe een mailtje gekregen dat het boek onderweg zou zijn. Na 2 weken pas geleverd

Beste Anneke, bedankt voor je melding. Allereerst willen we jou onze welgemeende excuses aanbieden voor deze zeer vervelende samenloop van omstandigheden. Wij begrijpen dat het een teleurstelling is, als blijkt dat we je niet binnen de afgesproken levertijd blij kunnen maken met de door jou bestelde artikelen. We hebben contact gehad met de desbetreffende afdeling om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst beter zal gaan. We wensen je een fijne dag toe en mocht je nog vragen hebben, dan horen we ze graag! Groet, Margo

Snel, overzichtelijk en perfect geleverd

Zeer goede afhandeling van mijn bestelling. Prima zo.

Goede service & kwaliteit.

Je wordt altijd vriendelijk geholpen.

Online bestellen werkt perfect!

Eerste keer online boeken bestelt bij Readshop, hetgeen volledig transparant en vlekkeloos verloopt. Je wordt gebeld als de boeken binnen zijn.

Beste Marie-Louise, Het hele team van Readshop wordt blij van jouw positieve review. Bedankt hiervoor. Met vriendelijke groet, José

Boek besteld en een vlotte levering

Voor de eerste keer besteld bij de Readshop en is goed bevallen.

Beste Martin, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat fijn om te lezen dat de 1e aankoop zo goed is bevallen. We hopen je in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, José

Duidelijk

Gisterochtend een boek besteld. Vanmiddag in huis! En tussen door twee berichten over het verloop van de bestelling. KEURIG‼️

Beste Astrid, We zijn blij met jouw vriendelijke woorden. Bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, José

prima verzorging

geen klachten

Beste Jan, bedankt voor jouw review! Super leuk om te lezen dat je zo blij met ons bent, hier doen we elke dag erg ons best voor! Hopelijk zien we je snel weer eens bij ons terug. Groet, Margo

Bestellen en vlug geleverd

Binnen 2 dagen lag mn bestelling op de deurmat..heel fijn!

Gemakkelijk besteld, goed geregeld

Goed geregeld

Mooie aanbieding

Mooie aanbieding maar jammer dat de bezorging later was dan beloofd maar uiteindelijk de bestelling ontvangen.

Levertijd was essentieel en bleek niet kloppend

Op dit moment (bijna een week later) nog steeds geen bestelling binnen, terwijl de levertijd 2-3 werkdagen was. Op beide kinderverjaardagen met lege handen gestaan, erg onprettig. We hebben twee boeken besteld.

Mariska, Het spijt ons echt dat je bestelling niet tijdig is aangekomen. We begrijpen hoe teleurstellend en frustrerend het is om je bestelling niet op tijd te ontvangen, zeker als het bedoeld was als cadeau. Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen 2 a 3 dagen bij de klanten te bezorgen. Echter is dit helaas niet altijd mogelijk. Vriendelijke groet, Inge

Boek te laat voor verjaardag

Boek te laat ontvangen voor verjaardagskado en nu retour gezonden

Boeken te laat binnen

Ik heb de boeken besteld voor een verjaardag, maar de bestelling duurt langer dan aangegeven op de site. Ik heb de boeken naar de winkel laten sturen en kan het pakket niet volgen. Ik weet alleen dat het verstuurd is, maar weet nu niet of het op tijd binnen is.

Beste Linda, Je hebt gekozen om je bestelling af te halen bij een ReadShop-winkel bij jou in de buurt. Daarvoor betaal je geen verzendkosten. De winkel neemt contact met je op zodra je jouw bestelling kunt ophalen. Als het artikel niet op voorraad is in de winkel, hou dan rekening met een levertijd van maximaal 3 werkdagen. Vriendelijke groeten, Inge

Niet goed

Ik wilde graag een boek hebben direct zodra het voor het eerst beschikbaar was in de winkel. Keurig op tijd online besteld.... door fouten 2 weken te laat ontvangen

Beste Jasper, Wat jammer dat het zo mis is gelopen met de bezorging van je boek in de winkel. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, José

Na een week wachten nog niets gehoord.

7 dagen geleden een wegenkaart besteld en betaald. 6 dagen geleden bericht gehad dat de bestelling aan de bezorger was mee gegeven en dat ik van de winkel, waar ik de kaart op zou halen, een seintje zou krijgen wanneer dat zou kunnen. Tot op heden nog niets vernomen; bij de winkel wordt de telefoon niet opgenomen en er is ook geen voice-mail bericht met uitleg waarom er niet wordt gereageerd.

Beste Piet, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je nog niets van de Readshop winkel Valkeniersplein Breda hebt vernomen. Helaas is deze momenteel gesloten ivm privé omstandigheden. Wij verwachten dat de winkel in de loop van volgende week weer open te zijn. Mijn excuses voor dit ongemak. Groet, Margo

Prima service en correct afgehandeld. The read shop is echt een aanrader.

Beste John, heel erg bedankt voor jouw review. Wat geweldig om te lezen dat jij ons 5 sterren geeft en dat je erg tevreden bent over onze service! We hopen je snel weer terug te zien. Groet, Margo

Alles prima voor elkaar

Alles prima voor elkaar

Besteld, volgende dag in huis!

Prima.

Helemaal goed

Prima boekje besteld en goede aflevering

Hele fijne service!

Ik ontving mijn pakketje snel en netjes verpakt. Erg tevreden.