snelle reactie over de bestelling

alleen bleek het boek toch niet leverbaar. Wordt besteld en dan volgt er weer een reactie. Ben wel direct geinformeerd.

Beste Jan, wat jammer dat je langer moet wachten dan verwacht. Ik zie dat je bestelling inmiddels naar de winkel is gestuurd. Zodra het bij hen binnen is, zullen zij contact met je opnemen. Alvast veel leesplezier! Groet, Margo

liever bezorgen via postnl dan DHL

Leuk een boekhandel in Haven, die moet er zeker blijven!. Maar voor mij wat ver weg, daarom had ik per post besteld. DHL neemt meestal niet de moeite om bij ons in de flat te bezorgen. Ik had een paar dagen terug een leverancier een screenshot gestuurd als bewijs dat ze niet geweest waren. Vandaag zouden ze tussen 10.00 uur en 15.35 komen. De hele dag gewacht, terwijl de zon scheen. Balen!!!! Uiteindelijk kwamen ze na 18.00 uur. Dus: liever bezorgen via post.nl dan DHL

Beste Maria, Ontzettend vervelend om te horen dat de bezorgdienst zich niet aan de gemaakte afspraken heeft gehouden en het pakket daardoor later is bezorgd. Wij begrijpen dat het een teleurstelling is, als blijkt dat we je niet binnen de afgesproken levertijd blij kunnen maken met de door jou bestelde artikelen. Natuurlijk streven wij er altijd naar om onze diensten, acties en aanbiedingen te verbeteren, je feedback helpt ons hierbij. Wij zullen dit doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling, zodat dit bij de evaluatie mee kan worden genomen. Ik wens je veel leesplezier. Groet, Margo

Alles netjes geregeld

Bestellen was handig , ophalen prettig en meteen leuk ingepakt als kadootje.

Gisteren iets besteld en vandaag al met de post binnen, super snel dus en zeer tevreden

Fijn om een boek te bestellen en deze dan ook zonder problemen en snel geregeld te krijgen.

ik heb een boek online besteld via de readshop en je wordt netjes op de hoogte gehouden ook als er vertraging is

Beste Dennis, Deze recensie maakt onze dag goed! Bedankt hiervoor. Met vriendelijke groet, José

prima service

'smiddags besteld en de volgende dag in huis. Zo mag ik het graag zien

Beste Gerdina, Dank je wel voor de 5 sterren review. Goed om te horen dat je je bestelling vlot ontvangen hebt. Vriendelijke groet. Inge

Dit gaat om The Read Shop in Almere Haven. Prettige sfeer, brede collectie, prettige mensen met verstand van zaken.

tevreden

Makkelijk besteld, en een fijne winkel.

Fijn dat je kunt kiezen uit thuis laten bezorgen of afhalen in je favoriete boekwinkel. Ik wil natuurlijk niet dat de boekwinkels uit het straatbeeld verdwijnen , daarom ben ik geen fan van andere sites om te bestellen. U snapt welke ik bedoel! Maar toch het gemak van thuis alvast kijken of het boek op voorraad ligt in de winkel en anders zoals ik gedaan heb, bestellen en daar laten afleveren. Fijne service, bedankt.

Super service!

Zowel het bestelproces als ook de communicatie m.b.t. levering en afhalen helemaal goed. Bijzonder vriendelijke mevrouw van de Readshop Beek!

Gewoon goed

Boeken besteld en een paar dagen later word je opgebeld dat ze binnen zijn. Prima service.

Snel en correct

Was op zoek naar een bepaald boek. Kon zien dat het niet beschikbaar was in mijn ReadShop winkel. Daarom via internet besteld en laten afleveren in de winkel. En ook nog keurig ingepakt als cadeau.

zeer goed

werd meteen op de hoogte gehouden van mijn bestelling

snel en zorgvuldig verpakt.

Ga zo door!

Kreeg geen bericht over de bestelling

Ik had een boek besteld dat er uiterlijk na twee dagen in de winkel geleverd zou worden. Na 7 dagen nog niets gehoord dus zelf maar naar de winkel gegaan. Bleek dat het boek al lang binnen was, maar dat zij geen idee hadden voor wie het was, zij hadden deze informatie niet ontvangen. Voor mij nooit weer hier bestellen. Dit was nl al de tweede keer dat het zo slecht verliep.

Beste Marion, Inderdaad vervelend dat de winkel je niet op de hoogte gebracht heeft. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet. Inge

Gewoon goed en snel geregeld

Eenvoudig bestellen en de volgende dag bericht dat het klaar lag

Tot nu toe verloopt alles soepel

Mijn bestelling is nog niet binnen dus eigelijk komt deze enquête te vroeg

Uitstekend.

Het hele proces van bestellen en afhalen is byzonder goed verlopen. Ik heb alleen een opmerking om teleurstellingen in de toekomst te voorkomen. Van morgen rond 10.00 uur opende ik mijn computer en zag dat ik mijn boek kon afhalen. De mail was om 6.15 uur verzonden. Toen ik bij mijn afhaalpunt aankwam , was het boek net gearriveerd. Het zou dus verstandiger zijn om het bericht later te versturen. Als ik een kwartier eerder mijn boodschappen was gaan doen, zou mijn bestelde boek er nog niet geweest zijn.

Super fijne site

Super fijne site

Mailtje gekregen en daarna gebeld door de Bruna Naaldwijk. Heel duidelijk en netjes allemaal.

Beste Marty, bedankt voor deze positieve review en de goede beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze winkel in ‘’Naaldwijk’’. Daar worden wij blij van! Zien we je snel weer terug? Groet, Margo

ondanks het lastig was om de cadeaubon in te leveren toch gelukt en snel geleverd

Prima bedrijf.

Munt catalogus besteld tussen oud en nieuw. Snelle levering en in een goede verpakking , geen oneffenheden in de catalogus ! Gewoon prima !

Keurig op tijd geleverd

Tevreden over levertijd!

Ik heb een mail naar klantenservice gestuurd omdat ik graag in mijn account een factuur willen kunnen downloaden. Verder is het bestellen makkelijk en goed geregeld. Waarvoor dank!