Voor 23u besteld, volg werkdag in huis; KLOPT VAN GEEN KANT. Het was er vandaag nog steeds niet!

Verwachte levertijd niet gehaald! Ik heb vrijdag 17 juni s middags besteld. Bij het boek staat nota bene; op werkdagen voor 23 u besteld, volgende werkdag in huis. Maar vandaag (22 juni) heb ik het boek nog steeds niet binnen! (Toch al werkdag nummer 3!)

Beste Wietske, Wat jammer dat het boek later is bezorgd. In de orderbevestiging van je bestelling zie ik staan dat het boek 22 juni afgeleverd had moeten zijn in de winkel. Sorry als dit niet gelukt is. Helaas is het niet voor alle titels " Voor 23.00 besteld de volgende dag is huis". Groet en fijne dag, José

Klantgerichtheid matig

Wel bericht dat bestelling verzonden is maar (wederom) geen bericht dat die kan worden afgehaald

Erg goed, klantvriendelijk en bestellen in de winkel is geen probleem

In een woord Super!

snelle afhandeling!

Na bestelling de volgende dag in huis. Prima service!

bestellen gaat goed maar daarna nooit meer wat gehoord

Prima bestel service, maar ik heb geen ander bericht gekregen dan dat mijn boek ingepakt en mee gegeven is aan de bezorger. Na een week ben ik naar een fysieke (hardware) readshop in het winkelcentrum toe gegaan en heb de aflever mail afgedrukt mee genomen, en daar verkochten ze ook het betreffende boek, dus had ik net zo makkelijk direct naar de raadshop toe kunnen gaan, om het boek daar te kopen. Het tweede boek zonnegloren heb ik helemaal nooit terug gezien.... en ook nooit meer wat van gehoord. Dat is dan wel een beetje jammerrrrrrrr...

Beste heer/mevrouw Bodegraven, wat vervelend om te lezen dat je niets meer van ons hebt gehoord over je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. Helaas kan ik op bovenstaand e-mailadres geen account bij ons vinden. Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen (088 133 8432). Groet, Michelle

Hele goede service

De medewerker van The Read Shop dacht echt met me mee en heeft er voor gezorgd dat mijn boek op tijd binnen kwam. Hele goeie service!

Goed geïnformeerd over de bestelling

Goed optijd geïnformeerd over de bestelling.

Super snelle levering.

Fijn dat mijn bestelling met zorg verpakt en super snel geleverd werd. Dat is nog eens service! En alleen de noodzakelijke mails, gelukkig geen overkill aan overige zinloze aanbiedingen en spam.

Levering duurt lang

Ik vond het nogal lang duren voor het boek verstuurd werd.

Bestelling prima en snel verwerkt

Simpel en snel bestellen en keurig bezorgd

Speedy service

I received my books 1 day after ordering them, very fast and efficient service. Books are in excellent condition.

Traag

Bij bestelling werd aangegeven levering binnen 2 a 3 werkdagen. In account staat dan 7 a 8 werkdagen. 2 dagen na bericht dat boek verzonden is naar Read shop, nog niet gearriveerd.

Prima geregeld.

Goede service, snelle reactie.

Verzenden

Duurt veel te lang, maandag besteld vrijdag pas ophalen.

Hallo Jolien, Bedankt voor je beoordeling. Zeker jammer dat de levertijd van deze Engelse titel enkele dagen is. Niet fijn, dat begrijpen we. We hebben contact gehad met de leverancier om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst beter zal gaan. Groet en fijne dag José

Zoals het hoort

Duidelijke webshop, goede prijs en snelle levering

Goede snelle service

Goede snelle nette service

Zeer fijne winkel.

Ik ben zo blij met een winkel in almere haven. Probeer daar dan ook dingen te kopen wanneer ik het nodig heb. Nu had ik nog een boekenbon liggen en kon ik deze inwisselen. En dat heb ik gedaan door een boek te kopen waar ik al heel lang op wachtte!

super snel

donderdagavond ron 22.30 besteld en vrijdag om 8.30 geleverd echt super snel ik ben er heel blij mee

slecht bezorgingsinfo

Zondag 8 mei besteld, kreeg dinsdag 10 mei bericht dat het onderweg was en dat ik per mail of telefonisch geïnformeerd zou worden wanneer het boek bij de readshop in IJsselmuiden was. Hoor niets, krijg wel deze vragenlijst toegestuurd en een lijst met nog andere te bestellen boeken. Heb de helpdesk per mail gevraagd of mijn boek er al was; geen respons! Vandaag bij de ReadShop langs gefietst en jawel hij lag er al vanaf gisterochtend, "maar het mailtje kregen wij retour". "Ook niet een telefoontje geprobeerd?" "Nee, te druk". Een beleefde verontschuldiging kon er niet af. Ach een dagje later dan bij Bolletje geen probleem, maar de slordige en onverschillige bejegening ergert mij. Dus een kleine teleurstelling een boek bestellen bij een Lokalo ipv bij Bolletje!

Beste Nico, wat vervelend om te lezen dat de service niet naar wens is verlopen omrent het afhalen van je boek in een van onze winkels. Mijn excuses voor het ongemak. We leren graag van klanten zoals jij. Niet alleen als je tevreden bent, maar ook wanneer je vindt dat onze dienstverlening beter kan. Zo zijn we altijd bezig om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Ik ga bovenstaande feedback intern doorgeven zodat dit bij de evaluatie mee kan worden genomen. Ik wens je toch veel plezier met je aankoop. Groet, Michelle

moeilijk om direct op de site van kempers te komen (wel diverse verwijzingen)

Ik mis een invulveld om een auteur/titel weer te geven van een boek dat ik hebben wil.

Helemaal perfect

Snelle/goede levering. Geen gedoe!

Traag

Vorige week een boekbestelling geplaatst; vriendelijke mensen, maar nog geen boek gezien.

Beste Joop, wat jammer om te lezen dat je het boek nog niet hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. Volgens de informatie in mijn systeem is je bestelling wel verstuurd naar de winkel. Omdat het een winkellevering is kan ik helaas niet zien of je bestelling al is aangekomen in de winkel. Ik zou je willen adviseren om telefonisch contact op te nemen met de door jou gekozen ReadShop winkel. Je kunt deze winkel bereiken op (0297 56 51 44). Groet, Michelle

Bestelling na een week nog niet binnen

Heb boek naar winkel laten sturen. Wel bevestiging van bestelling en deze enquete, daarna niks (ref 0129311341)

Beste Wim, wat vervelend om te lezen dat je niets meer hebt gehoord over jouw bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat je tijdens het bestellen hebt gekozen voor het afhalen in een van onze winkels. Volgens mijn systeem is je bestelling op 03-05-2022 verstuurd naar de winkel. Normaal gesproken ontvang je bericht vanuit de winkel wanneer je bestelling binnen is. Ik zou je willen adviseren om telefonisch contact op te nemen met de winkel, zodat ze voor je na kunnen kijken of je bestelling daar klaar ligt. Je kunt de gekozen winkel bereiken op 0182 53 23 21. Ik wens je nog een prettige dag. Groet, Michelle

Binnen de kortste keren werd mijn boek bezorgd en ik werd prima op de hoogte gehouden. Snap alleen niet waarom ik het boek niet in de winkel in Wijchen kon ophalen. (Wel in Nijmegen of Malden....)

Post nl servicepunt. Waardeloos; onvriendelijk en niet klantvriendelijk

slechte service!

Beste Sjoerd, wat vervelend om te lezen dat je niet vriendelijk geholpen bent in een van onze ReadShop winkels. Mijn excuses voor het ongemak. Zou je ons een e-mail kunnen sturen met je klacht en de adresgegevens van het filiaal waar je geweest bent? Zo kunnen we ervoor zorgen dat deze feedback intern kan worden doorgegeven. Je kunt de e-mail sturen naar: helpdesk@readshop.nl Alvast bedankt. Ik hoop dat we je de volgende keer beter van dienst kunnen zijn. Groet, Michelle