Zeer snel!

Uitstekende en overzichtelijke website en levering

Op de website zijn verschillende titels goed te vinden en deze is overzichtelijk en betaling kan veilig via Ideal

Problematische start

Ik had de eerste keer geprobeerd boeken te bestellen maar op de één of andere manier ging er iets mis in het systeem. Hierdoor kon ik mijn bestelling niet betalen (en hierdoor afronden) maar hierdoor stond mijn boekenbon vast op €0 omdat ik het had geprobeerd te verzilveren tijdens de eerste bestelling. Nadat ik contact had opgenomen werd ik goed geholpen door een medewerker. Mijn order werd geannuleerd zodat het geld terug kwam op de boekenbon en een dagje later kon ik opnieuw bestellen en ging het nu gelukkig wel goed. Het kwam ook snel binnen!

Mijn bestelling is nog niet aangekomen

Ik heb een boek besteld, maar ik heb dat nog niet ontvangen

Beste Jooske, Wat jammer dat je nog geen reactie hebt ontvangen van de winkel. Sorry daarvoor. Volgens de beschikbare informatie is het boek bezorgd in de winkel. Met vriendelijke groet, José

Goed product en service

Een boek gekocht voor een familielid met kerst. Laten bezorgen bij de ReadShop in Wijk om verzendkosten te besparen. Ben niet gebeld toen het aan was gekomen, moest zelf langs dus daarom geen 5. Het boek was een succes! Service in de winkel was prima. Excuses gemaakt voor het gebrek aan bericht door kerstdrukte.

Goede en fijne communicatie

Goede en fijne communicatie, bestel proces tot afhalen was goed!

Juiste snelle levering

De levering was juist en snel. Readshop is een fijne winkel.

Ja

Altijd zeer vriendelijke mensen en behulpzaam. En het wordt leuk ingepakt.

Winkelier wist niets van mijn bestelling.

Kalender lag al in de winkel. Zij waren niet op de hoogte.

Beste Edith, Wat jammer dat de winkel niet op de hoogte was van je bestelling. Helaas wordt er soms geen e-mail ter bevestiging verzonden naar de winkel, dit heeft onze aandacht. Sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groet, José

Trage levering

Helaas was ik nogal teleurgesteld. Ik bestelde een boek en koos aflevering in een filiaal. Verkeerde keuze geweest, een week later werd het boek pas in het filiaal geleverd (niks ten nadele van het filiaal). Ik snap niet waarom dit zolang moest duren, terwijl thuislevering al 1 werkdag na bestelling was...

Kwam snel en goed verpakt binnen

Het boek kwam binnen 24 uur binnen en was goed verpakt

Beste Barbara, Deze recensie maakt onze dag goed! Met vriendelijke groet, Cleo

Een correcte afhandeling, een prima product en de levering nog veel eerder dan verwacht

zie boven

Snel geleverd, alleen niet via PostNL beweert en deze nog steeds openstaat…;)

Helaas boekje op de hoeken wat beschadigd

Snel geleverd, heel fijn, maar helaas de enveloppe die gebruikt wordt voor verzending beschermd de inhoud NIET voldoende! Hoekjes zijn wat beschadigd, jammer voor de tere babyhandjes! Bubbeltjes aan de binnenkant van de enveloppe had dit waarschijnlijk voorkomen.

Beste mevrouw Vamos, Wat vervelend dat je het artikel beschadigd hebt ontvangen. Helaas hebben onze enveloppe geen bubbeltjes plastic aan de binnenkant. Natuurlijk streven wij er altijd naar om onze diensten, acties en aanbiedingen te verbeteren, je advies helpt ons hierbij. Wij zullen dit doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling, zodat dit bij de evaluatie mee kan worden genomen. Vanuit duurzaamheid gedacht wil ik graag bij je informeren of je open staat voor een compensatie voor deze beschadiging. Je kunt een e-mail sturen met een foto van het beschadigde artikel naar [email protected]. Naar aanleiding van de foto wordt de compensatie bepaald. Groet, Margo

Snel bezorgd

Prima prijs en snel geleverd. Onduidelijk dat de aantallen rood gekleurd zijn, heb dan het idee niet op voorraad.

slecht

Post NL heeft aangegeven het pakketje bezorgd te hebben, maar wij hebben niets ontvangen; ook geen niet bezorgd-briefje, wel als mail-berichtje zolang ik niets heb ontvangen, kan ik u moeilijk aanbevelen, omdat u een overeenkomst heeft met Post NL

Beste Ivonne, Ontzettend vervelend om te lezen dat PostNL je pakket geleverd zou hebben. Mocht je ondertussen nog niet ontvangen hebben, kan je best onze klantendienst contacteren. Met vriendelijke groet, Cleo

Makkelijk te bestellen en snel binnen

Onjuiste levertijd

Bij het bestellen van het boek stond: op werkdagen voor 23:00 besteld, volgende dag in huis. Helaas bleek dat volstrekt onjuist. Donderdag besteld, werd uiteindelijk pas dinsdag geleverd!

Beste Michael, Het spijt ons dat er problemen waren met de levering. Het is volkomen begrijpelijk dat dit frustrerend is. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Cleo

Snelle en betrouwbare levering en goed op de hoogte gehouden van voortgang!

Beste Jaap, We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Cleo

Slechte Informatie

30 november besteld met ophalen in een Readshop winkel. Vandaag 6 december nog geen duidelijkheid of het ondertussen in de winkel is. Te laat voor pakjesavond. Als je kiest voor ophalen winkel, dan valt het pakketje totaal niet te volgen. Je krijgt mail dat het verzonden is. En vervolgens deze mail om te waarderen! Maar pakje heb ik nog niet. Als je via de post laat bezorgen, belooft de Readshop dat het dezelfde dag verstuurd wordt. Als je via een winkel gaat, mag het schijnbaar een week duren, terwijl dat niet duidelijk gecommuniceerd wordt!!! Dus ik ging niet uit van een week. Helaas, dit doe ik dus nooit meer. Zwaar teleurgesteld. Net gebeld, als het goed is zou het vandaag 6 december in de winkel afgeleverd worden. Afwachten. Voor nu teleurgesteld in de gang van zaken van de webshop. Over de winkel altijd heel tevreden, dus dit viel extra tegen.

Beste klant, Allereerst willen wij je onze welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat er niet de gewenste service is verleend. We hopen nog één kans te mogen krijgen om het alsnog goed af te sluiten. Met vriendelijke groet, Cleo

Goef

Goed geholpen, vriendelijk en snel geleverd!

inhoud was zoals verwacht

goed verlopen en snelle levering.

bestellen en levering heel snel

Gewoon prima

Snel, vlot en zorgvuldig qua verzending.