inhoud was zoals verwacht

goed verlopen en snelle levering.

bestellen en levering heel snel

Gewoon prima

Snel, vlot en zorgvuldig qua verzending.

Vervelende ervaring

Het bestelproces was erg makkelijk. Ik hd het laten bezorgen bij een read shop en daar was het ook snel bezorgd. Maar de ervaring in de winkel was minder. Ik gaf aan dat ik mijn pakketje wilde ophalen. Maar de reactie was gelijk wij hebben geen pakketjes en we doen niks met postnl of dhl. Ik zei dat ik gewoon wat kwam ophalen en dat ik ook gebeld was dat het daar lag, maar toen zei ze dat zij geen readshop meer waren, terwijl overal staat van wel....? En dat ik naar een ander filiaal moest. Die gebeld die hadden mijn boek ook niet. Later is mijn zusje weer naar de winkel gegaan en toen kreeg ze het wel mee.

Beste Sabina, We streven er altijd naar om onze klanten een geweldige ervaring te bieden, en we vinden het erg jammer als we niet aan de verwachtingen voldoen. Bedankt dat je de tijd heeft genomen om dit onder onze aandacht te brengen. We zullen de feedback gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren en ervoor te zorgen dat dit niet nog een keer gebeurt. Met vriendelijke groet, Cleo

Prima en gemakkelijk

Het bestelproces is simpel. en naar ik begrijp komt een deel van de winst terecht bij de Read shop in mijn woonplaats. Dus daarmee steun ik de plaatselijke boekwinkel in plaats van een grote keten als B.com die alles maar levert.

Bestelling prima afhandeling minder

Na de bestelling kreeg ik keurig een email. Helaas werd er geen bericht meer gestuurd toen het boek geleverd was bij de Readshop in mijn woonplaats. Ik ben zelf gaan informeren en toen bleek het boek wel binnen te zijn. Dat viel een beetje tegen.

Vlug geleverd en het zag er prima uit

Snelle levering, prima verzorgd

Supersnel bezorgd

Netjes ingepakt, supersnel bezorgd.

Erg fijne winkel!

Altijd vriendelijk en vrolijke medewerkers en denken graag mee. Top winkel!

Levering veel te laat

Toen ik een boek bestelde op de Read Shop web side op 16-11 stond daar: voor 23:00 uur besteld, de volgende dag bezorgd. Het werd daarna vele dagen STIL. Ik ging intussen een keer vragen in de lokale winkel of het boek er was.... Vandaag 21-11 was het het er inderdaad.. Tja, via ***.com besteld was het er idd de volgende dag geweest.

Beste Johannes, Vervelend dat je iets lang op je bestelling hebt moeten wachten. De leverbelofte van 'de volgende werkdag in huis' geldt enkel voor thuisleveringen. Je hebt gekozen om je bestelling te laten leveren in de Read Shop. Als het artikel niet op voorraad is in de winkel, heeft het een levertijd van maximaal 3 werkdagen. Vriendelijke groet Inge

Weet het niet had 2 boekjes besteld heb er 1 gekregen dus wil ik het eerst even afwachten

Beste Yvonne, Ik zie dat de Zoete Zusjes moppenboek inderdaad geleverd werd. Het andere boek Zoete Zusjes vieren Kerst is een ebook, een digitale versie. Deze kan je downloaden vanuit je account. 1. Log in op ReadShop 2. Klik op je naam (rechts bovenin) en kies voor 'Mijn ReadShop'. 3. Klik op 'Mijn eBooks'. Hier vind je een overzicht van al je eBooks. Een eBook is een digitaal artikel. Door op ‘Betalen’ te klikken, stem je in met directe levering en zie je af van jouw herroepingsrecht. Het is dus niet mogelijk om een eBook te annuleren of retourneren. Met vriendelijke groet, Cleo

Prima geregeld

Blij met de snelle levering

Ik heb online bij Readshop een boek besteld. Deze heb ik vrij snel binnengekregen per post, en ik ben er blij mee. De bestelling is compleet en zonder schade aangekomen. Ik ben tevreden.

Alles perfect

Duidelijk om te bestellen, snelle levering, keurige verpakking.

Beste Riet, Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze fijne recensie achter te laten. Vriendelijke groet, Inge

Nette en snelle levering. Bestellen ging ook makkelijk.

Accuraat en snel

zie hierboven

Vriendelijk en veel artikelen.

Deze winkel heeft veel kantoorartikelen, boeken en tijdschriften. Je wordt vriendelijk geholpen en ik kom er regelmatig.

Supersnelle levering

Besteld en ontvangen in no time. Einde van de middag besteld en het boek lag al de volgende dag voor de lunch op mijn mat!

Duurde iets langer maar het eindresultaat telt.

Beleefde medewerkers in jullie winkel in doorn. Oplossingsgericht en beleefd en behulpzaam. Marco.

heel goed

Besteld snelle reactie en heel snel in huis. Bedankt

Goede boekenwinkel!

's Avonds een boek besteld en de volgende dag bezorgd. Goed verpakt! Bij ons op het plein is nu ook een visieke Readshop winkel en die is erg netjes en mooi!

Vlotte bestelprocedure en bezorging

Smiddags om 16:00 besteld volgende dag om 10:00 in huis!

Beste Willy, bedankt voor jouw mooie complimenten en bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Super leuk om te lezen dat je zo blij bent met je aankoop & dat je zo tevreden bent over de snelle levering. Ik wil je heel veel plezier wensen met de door jou bestelde items & hopelijk zien we je snel terug! Groet, Margo

Het beoogde boek simpel en snel kunnen bestellen en vlot geleverd gekregen

Bestelling binnen de vooraf genoemde leveringstermijn in huis

Herikerbergweg 98 1101 CM Amsterdam