Smiddags om 16:00 besteld volgende dag om 10:00 in huis!

Beste Willy, bedankt voor jouw mooie complimenten en bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Super leuk om te lezen dat je zo blij bent met je aankoop & dat je zo tevreden bent over de snelle levering. Ik wil je heel veel plezier wensen met de door jou bestelde items & hopelijk zien we je snel terug! Groet, Margo

Het beoogde boek simpel en snel kunnen bestellen en vlot geleverd gekregen

Bestelling binnen de vooraf genoemde leveringstermijn in huis

ZEER SLECHT.

Ver beneden peil dit was eens maar nooit meer dat ik iets bestel online bij de READ SHOP.

Beste klant, Jammer om te horen dat niet alles naar wens gelopen is. Ik zie dat je hierover ook contact opgenomen hebt met onze klantenservice . Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten en zijn altijd bezig om onze dienstverlening te verbeteren. Vriendelijke groet Inge

Nou ik heb voor het eerst een boek besteld

Mijn ervaring is slecht heb voor het eerst boek besteld zou volgende dag kome is niet gekome een dag later heb ik bericht gehad dat het in de brievebus gegooid is maar ik was heel de dag thuis heb niks ontvangen sorry

Beste Dolunay, In de eerste plaats natuurlijk onze excuses. Ik snap dat je ongerust bent over de bezorging van je pakket. Ik heb natuurlijk voor je naar de beschikbare informatie gekeken en ik ga ervan uit dat dit nog bezorgd wordt. Recent is het bezorgproces voor brievenbuspakketjes bij PostNL veranderd. Als de bezorger onderweg is geweest en terugkomt, worden pakketjes automatisch op bezorgd gezet. Nu gebeurt dit ook als de bezorger de route niet heeft kunnen afmaken bijvoorbeeld. PostNL is dit proces nog aan het verbeteren, maar dit is niet op een dag geregeld. Ik ga ervan uit dat je het pakketje morgen of uiterlijk de dag er na alsnog ontvangt. Vriendelijke groet, Inge

Veels te late levering

Ik heb op maandag een bestelling online geplaatst. Deze zou vrijdag geleverd worden. Dat vond ik al vrij lang duren, maar zou nog precies passen voor het weekend dat ik het gekochte boek zou weggeven. Echter vrijdag kwam ik navragen bij de winkel, de chauffeur had het pakket nog in de bus liggen en zou pas de dinsdag erop leveren. Lekker dan, geen cadeau. Meer dan een week om een boek te bezorgen. Volgende keer bestel ik het gewoon in de winkel zelf.

Beste Marjon, Hartelijk dank voor je bericht. Hierin geef je aan dat er vertraging is opgelopen in de levering van je bestelling. Erg vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Ik kan mij voorstellen dat je hier niet blij mee bent. Helaas komt het soms voor dat een leverancier de aangekondigde leverdatum niet haalt. . Met vriendelijke groet, Cleo

De winkel in doorn is prima

Vriendelijk personeel en een groot assortiment.

Supersnel geleverd maar de mailtjes zijn waardeloos

Bestelde 's avonds iets (voor 23u besteld volgende werkdag bezorgd) en kreeg een bevestiging in de mail. Volgende dag helaas een mailtje dat het artikel toch niet leverbaar was en enkele dagen later zou komen. Gebeld met de klantenservice om te annuleren, want ik had het snel nodig ivm een verjaardag. Vervolgens nèt elders besteld als de deurbel gaat en de postbode toch met het bestelde artikel voor de deur staat. Andere bestelling weer moeten annuleren natuurlijk want 1 is genoeg, en weer de klantenservice gebeld om de annulering te annuleren want eerlijk duurt het langst. Einde van de dag weer een mailtje van the Read Shop: uw bestelling is zojuist verzonden! De track en trace link die daarbij zat linkte bij postnl overigens naar het reeds bezorgde pakje. Gaat niet super volgens mij daar qua automatisering.

Beste Rob, Door een technische storing zijn er verkeerde mails de deur uitgegaan. Ik begrijp dat dit voor verwarring heeft gezorgd. Onze excuses daarvoor. Vriendelijke groeten. Inge

Chaotisch

Ik had een boek besteld op een zondag 8 oktober voor de verjaardag van mijn partner die die vrijdag jarig was. Omdat er stond voor 2300 besteld volgende dag geleverd had ik dit besteld en deze op halen in een readshop winkel in rijnsburg , nadat ik maandag inlogde zag ik dat deze nog niet verzonden was en dat het kon duren. Ik gebeld en kreeg te horen dat als je hem af laat leveren in een winkel dat het langer kan duren . Maar ik had hem voor vrijdag nodig. Dit boek in samenspraak geannuleerd en een nieuwe besteld en die op een huis adres af laten leveren. Log ik dinsdag weer in waren ze allebei verzonden.? Ik weer gebeld en afgesproken dat als boek binnen was in de winkel dan deze terug sturen en vragen om geld terug. Ondertussen het boek binnen die ik op huis adres had laten bezorgen . Maar het boek die in de winkel afgeleverd zou worden niks van gehoord. Ik langs de winkel geweest vandaag. En wisten nergens vanaf. Ik weer readshop gebeld en de aardige mevrouw ging kijken wat ze kon doen om geld terug te storten. Dus ik wacht het af. Maar het is erg onduidelijk allemaal en chaotisch. Dus voortaan gewoon naar de winkel en daar zelf bestellen.

Beste Mario, Onze excuses dat de annulering van je eerste bestelling niet meer gelukt is. Leveren naar de winkel duurt inderdaad iets langer dan de levering naar je thuisadres. Het bedrag van je eerste bestelling wordt binnen de 7 werkdagen aan je terugbetaald. Vriendelijke groet. Inge

Veel variatie aan boeken

Boek besteld welke niet in de winkels ligt. Levering duurde een paar dagen langer dan op de site aangegeven werd. Ik werd er netjes door gebeld door medewerker winkel waar ik het boek zou afhalen.

Beste Thea, bedankt voor deze positieve review en de goede beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze winkel in ‘’Hillegom’’. Daar worden wij blij van! Zien we je snel weer terug? Groet, Margo

Prima geholpen. Een paar dagen wachttijd op de bestelling, goed.

Na een paar dagen had ik de bestelling al in huis. Ik werd gebeld dat ik het kon ophalen in de winkel, zoals afgesproken.

Correct en snel!

De procedure verliep erg vlot en het boek had ik de volgende dag in huis!

Beste Elly, Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze geweldige recensie achter te laten. Met vriendelijke groet, Cleo

Goede service snelle levering.

Teleurstellend

Op de website staat duidelijk voor 23.00uur besteld, de volgende dag in huis. Helaas ben ik overdag niet thuis dus kies ik er voor om mijn bestelling bij de dichtsbijzinde Readshop te laten bezorgen. Na betaling ontvang ik een bevestiging dat mijn bestelling pas een week later wordt bezorgd. Er is geen mogelijkheid om de bestelling te annuleren en zelfs na contact met de klantenservice is het nog niet gelukt om mijn bestelling te annuleren. De langere levertijd had duidelijk vooraf kenbaar gemaakt moeten worden. Helaas heb ik geen mogelijkheid om de zending af te halen en retour te sturen dus moet ik nu 14 dagen wachten tot mijn bestelling automatisch retour wordt gestuurd en ik mag hopen(?) dat het betaalde bedrag wordt geretourneerd.

Beste Jurgen, bedankt voor je melding. Allereerst willen we jou onze welgemeende excuses aanbieden voor deze vervelende samenloop van omstandigheden. Wij begrijpen dat het een teleurstelling is, als blijkt dat we je de bestelling niet binnen de afgesproken levertijd hebben kunnen leveren. Vriendelijke groet Inge

Online te late levering - wél goede oplossing in winkel gekregen

Ik had een boek besteld waar bij stond: Vóór 23:00 uur besteld, volgende werkdag in huis. Helaas bleek dit niet waar te zijn. Donderdag besteld, zaterdag nog niets gehoord. Uiteindelijk The Read Shop Broek op Langedijk gebeld. Zij hadden het boek gelukkig op voorraad en hebben mij die kunnen geven i.p.v. de verlate bestelling die nu nog niet binnen is?! De Read Shop Broek op Langedijk krijgt van mij een dikke pluim! Voortaan bel ik hun ipv dat ik online bestel en betaal.

Beste Brenda, Fijn dat je tevreden bent over onze collega's in de winkel. We hopen je volgende keer toch nog online kunnen verder helpen. Vriendelijke groet Inge

Het door mij via internet bestelde en reeds betaalde boek kon ik spoedig ophalen! Goede en vriendelijkeservice.

Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze recensie achter te laten, Henk. Groet, Jos.

Supersnelle service !!

S’avonds besteld, volgende dag al in huis!

Beste Gerald, We zijn blij dat je zo tevreden bent over onze acties. Met vriendelijke groet, Cleo

Makkelijk kunnen bestellen. Goede communicatie over verloop van de bestelling. Netjes afgeleverd in goede staat.

Goed geholpen!

Goede service.

Teleurgesteld …meer gedoe dan waard

Donderdag een kado besteld voor kraamvisite zaterdag ochtend met de verwachting dat ik het vrijdag kon ophalen in de winkel. Zaterdag was bestelling nog niet binnen dus maar wat anders gekocht. Dinsdag was de bestelling binnen maar ik had geen tijd om het op te halen dus woensdag naar de winkel maar helaas kon ik daar de retour niet doen. Dus product naar huis meegenomen. Retour process opzoeken, formulier invullen en straks weer naar centrum om het terug te sturen via post NL. Ook nog verpakking regelen want het was niet in een doos of enveloppe en retour formulier ook zelf printen. Volgende keer maar beter zelf naar een winkel of via Wehkamp/bol.com bestellen

Goedemiddag Bernadette, bedankt voor je melding. Allereerst willen we jou onze welgemeende excuses aanbieden voor deze zeer vervelende samenloop van omstandigheden. Wij begrijpen dat het een teleurstelling is, als blijkt dat we je niet binnen de afgesproken levertijd blij kunnen maken met de door jou bestelde artikelen. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met ons retourbeleid. Dit staat ook duidelijk vermeld op onze website. Mocht je hier onverhoopt geen rekening mee hebben gehouden, dan snap ik dat dit een teleurstelling kan zijn. Met vriendelijke groet, Pieter

Meer dan prima

Bestellen ging snel en de afhandeling was zeer klantvriendelijk!

Volgende dag al bezorgd.

Ga liever naar de winkel. Maar had deze keer de boekjes zeer snel nodig. De winkelbediende vertelde mij de bestelling te plaatsen via de website. De levering zou dan sneller plaatsvinden als bestellen via de winkel. En inderdaad volgende dag werd de bestelling al bezorgd.

Beste Sjaak, Fijn dat je tevreden bent over het gebruik van onze website. We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Vriendelijke groet, Inge

Vlot geholpen, vlot verzonden!

Vlot geholpen, vlot verzonden!

Snel geleverd, Adequate berichtgeving. Precies zoals je mag verwachten.

Uitstekend.

We bestelde een boek voor ons bedrijf en de volgende dag was het boek er al =)

Herikerbergweg 98

1101 CM Amsterdam