Perfecte levering
Snel geleverd en ik werd gebeld toen het bezorgd was
Beveelt aan
28 October 2026
C
Enschede
Laden reviews...
2.965 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Heeft een totaal van 13.878 beoordelingen met een gemiddelde score van 8,5
Review overzicht
Uit de reviews blijkt dat snelle levering, vriendelijk personeel en duidelijke communicatie vaak genoemd worden. Het online bestel- en afhaalproces wordt als handig en overzichtelijk ervaren. De Bruna-winkels worden als betrouwbaar en klantgericht beschreven. Over het algemeen spreken klanten positief over de service.
Snel geleverd en ik werd gebeld toen het bezorgd was
Beveelt aan
28 October 2026
C
Enschede
Wel vreemd dat als je een boek in een Bruna ophaalt deze daar betaald moet worden . Beter bij bestellen zodat de winkel niet met een niet opgehaald boek blijft zitten .
Beveelt aan
28 October 2026
Marie José
Veldhoven
Ik word altijd goed geholpen hier bij onze Bruna in Den Helder "de Schooten". Vriendelijk personeel.
Beveelt aan
28 October 2026
Annelize
Den Helder
Het was een buitenlands boek, dus het duurde helaas wat langer als was vermeld, maar is toch goed gekomen, wel blij dat ik op tijd besteld had
Beveelt aan
28 October 2026
gerry
Lisse
Vriendelijk personeel, ruim aanbod en mogelijkheid om te laten bezorgen als er iets niet in de winkel ligt.
Beveelt aan
28 October 2026
Emma
Meppel
De mensen die in de Bruna in de van Woustraat in Amsterdam werken zijn heel aardig, weten veel van boeken en zijn zeer klantvriendelijk niets is hun teveel. Ze zijn altijd bereid om te helpen hoe druk het ook is. Ik ga er altijd met plezier naar toe.
Beveelt aan
28 October 2026
Eleonora
Amsterdam
Snelle levering .
Beveelt aan
28 October 2026
Hanny
Helmond
Bruna levert of echt in brievenbus met PostNL of aan huis met dhl. Fijn flexibel Helaas zijn ze sinds een paar maanden wel overgestapt op een andere verpakking, waardoor lijmresten op de meeste boeken (of beschadigingen aan de kaft) en ook veel gebogen punten
Beveelt aan
28 October 2026
Anoniem
Assendelft
Ik had online iets besteld. Dit product kwam snel binnen in de winkel, waar ik vervolgens zeer klantvriendelijk geholpen ben.
Beveelt aan
28 October 2026
Yvonne
Raalte
Ik had 3 boeken besteld, waaronder een actieboekje van de Engelse boekenweek. Het Engelse boek werd pas later geleverd, maar het actieboekje zou al met het Nederlandse boek meegeleverd worden. Dit gebeurde echter niet waardoor ik contact opnam via het contactformulier. Dezelfde dag kreeg ik al reactie dat het actieboekje opgestuurd zou worden. Ik heb het boekje inmiddels ontvangen en niet lang daarna is ook het Engelse boek (ver voor de verwachte leverdatum) binnengekomen! :)
Beveelt aan
28 October 2026
Geena
Velserbroek
Het puzzelboek was de volgende dag al geleverd bij de Bruna winkel bij mij in de buurt. Ik ben goed op de hoogte gehouden en toen ik het ging ophalen is het ook nog leuk voor me ingepakt.
Beveelt aan
28 October 2026
Ka
Utrecht
makkelijk besteld, snel geleverd, love Bruna!
Beveelt aan
28 October 2026
Ruth
Amstelveen
vriendelijke winkel en dan spreek ik over de bruna winkel in Diemen centrum
Beveelt aan
28 October 2026
Bram
Diemen
Na mijn bestelling kort daarna gebeld dat het bestelde boek klaar lag. Gewoon goed en snel geregeld.
Beveelt aan
27 October 2026
Jan
Zaanstad
Besteld, betaald en paar minuten later email met link. Hoe snel wil je het.
Beveelt aan
27 October 2026
Anneke
Groningen
Ik kom wekelijks bij Bruna en vind er meestal wel wat ik nodig heb. Bestellen is eenvoudig en iedereen is behulpzaam. En de geldmaat is heel fijn
Beveelt aan
27 October 2026
Nelli
Nootdorp
Zeer goed verzorgd alles op tijd
Beveelt aan
27 October 2026
Gerrie
vught
Boek online besteld en daar ter plekke afgehaald
Beveelt aan
27 October 2026
Jan
Vaassen
Mooi boek, snelle leverIng
Beveelt aan
27 October 2026
Marjanne
Purmerend
Mijn boek was er heel snel.Fijn ook dat belletje Dat mijn boek er was.
Beveelt aan
27 October 2026
Vera verwoert
Kudelstaart
Wordt in de bevestiging van de bestelling wel als zodanig vermeld, dat is geleverd wordt
Beveelt niet aan
27 October 2026
Marjan Crousen-Heinen
Schinnen
Beste Marjan,
Wat vervelend dat het gratis boekje niet was bijgesloten
Ik heb je een e-mail gestuurd met een passende oplossing.
Hopelijk zien we je in de toekomst toch nog een keertje terug en kunnen we je een betere beleving bieden!
Groet, Margo
Natuurmonumentenkalender was een dag na bestelling al bezorgd, zeer snel en klantvriendelijk.
Beveelt aan
27 October 2026
J.H.H. Lentz
Nieuwkoop
Heel fijn dat ik get gemakkelijk kopen en laten dowloaden. Prachtig boek. Dank je wel
Beveelt aan
26 October 2026
E.J. Leefsma
Groningen
Downloads boeken zonder problemen en daar kunnen anderen nog een puntje aan zuigen...
Beveelt aan
26 October 2026
Ruud
Vogelenzang
Ik kan nergens de status van mijn pre-order bestelling zien. Ik kan ook niet terugvinden of ik heb geselecteerd of ik het wil laten bezorgen of om het af te halen. Dit is al even geleden en ik kan geen informatie terugvinden in de mail noch via de klantenservice. De klantenservice werkt héél slecht op mobiele apparaten. Tekst is heel slecht zichtbaar en kiesopties niet goed te selecteren.
Beveelt niet aan
26 October 2026
Annemiek De Nijs
Waarland
Beste Annemiek,
Wat jammer dat je weinig informatie kunt achterhalen wat betreft de status van je bestelling. Je hebt gekozen voor een gastaccount, om deze reden is er minder informatie beschikbaar.
In de orderbevestiging staat genoteerd of je pakketje thuis wordt bezorgd of dat je hebt gekozen voor bezorging in de winkel.
Goed dat je aangeeft dat de informatie van de klantenservice op een mobiel apparaat verbeterd kan worden.
Je bestelling wordt vandaag bezorgd door de postbode. Veel plezier met je aankoop!
Met vriendelijke groet, José
Hondiuslaan 44
3528 AB Utrecht
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.