Filters

10

Toppie heel makkelijk te bestellen

Toppie Heel makkelijk te bestellen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen

Bestellen en bezorgen helemaal prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer snelle en perfecte verzending

xxxxxxxxx

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk te bestellen

Bestellen ging makkelijk en kon deze snel ophalen. Werd ook vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Boek goed ontvangen

Goede ervaring met Bruna. Boek snel in goede staat ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd via winkel en supervriendelijk personeel

Het boek dat we besteld hebben was de dag erna al in de winkel. Het personeel in de winkel is altijd erg vriendelijk, deskundig en gezellig. Ik kom er graag.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Goed geregeld, ondanks dat we 10a15 km van de dichtstbijzijnde winkel wonen, ik wil heel graag bruna winkels in de nabijheid houden

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering een keurig telefoonje dat het klaar las

  • Aanbevelen? Ja
9

heeel goed

boek lekker op tijd op kunnen halen netjes ingepakt vriendeljike mensen fijne winkel om rond te kijken

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos.

Vrijdag rond 10 uur besteld, zou dus zaterdag binnen moeten zijn. Nu dinsdag 23 uur nog steeds niets ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima!

Boeken besteld en waren vrij snel binnen . Ben gebeld dat de bestellinyklaar lag

  • Aanbevelen? Ja
10

Bestelling online geplaatst met het verzoek de bestelling in de plaatselijke winkel op te halen.

Bestelling makkelijk kunnen plaatsen via de website. In de plaatselijke winkel laten komen en daar al heel snel op kunnen halen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes en snel bezorgd

Een boek besteld en dat was keurig bezorgd. Het was voor een verjaardag dus een nette bezorging was belangrijk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettig

Is heel gemakkelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

100% betrouwbaar

Heel fijn om een boek makkelijk en snel te kunnen bestellen via Bruna, zowel online als in de winkel. Prettig personeel dat in tijden van Sinterklaas mee helpt dichten! ;-)) En deze zomer kreeg ik een leuk boekje cadeau toen ik mijn bestelling in de mooie winkel op Amsterdam CS ging ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Had een boek besteld voor mijn schoonzoon, helaas had de postbode het boek half door de brievenbus gedrukt, boek nat geregend. Bruna gebeld, per direct nieuw exemplaar opgestuurd gekregen. Chapo Bruna. Heidy

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering met goede communicatie

Het bestelde boek werd snel geleverd en de communicatie over de levering klopte helemaal.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer snelle en goede levering

Zeer snelle en goede levering ( ‘s avonds besteld, de volgende dag in huis)

  • Aanbevelen? Ja
8

Top boekenwinkel, goede hulp bij aankoop

Een paar bladzijden in een boek kunnen lezen maken voor mij een enorm verschil bij een aankoop. En Bruna biedt dat. Soms is het onderwerp heel interssant, maar de schrijfstijl niet....Door even te kunnen lezen voorkom je een verkeerde keuze en dus ook de retourzending van het boek. Goed gedaan Bruna.

  • Aanbevelen? Ja
4

Artikel niet op voorraad, bleek na betaling

Mijn boek is nog niet eens geleverd….

  • Aanbevelen? Nee
8

Top

Goeie service Snelle bezorging

  • Aanbevelen? Ja
6

Het gratis extra boekje zat er niet bij

Ik werd gebeld door Bruna, maar kon helaas niet opnemen. Geen voicemail achtergelaten en de volgende dag ook niet meer gebeld. Bij de online bestelling stond duidelijk dat er een gratis boekje bij zou zitten, maar helaas was dit niet het geval en de medewerker wist nergens van. Pas bij navraag andere collega werd het boekje toegevoegd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Genoeg keuze

Duidelijke beknopte samenvattingen van de inhoud

  • Aanbevelen? Ja
5

Ik krijg hem niet goed gedownload, het wordt een zip bestand , ik krijg het niet veranderd.

Te moeilijk voor mij , kan het boek alleen op de laptop lezen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Slecht

Slechte ervaring , kan het boek niet op mijn ereader zetten. Maar kan hem ook niet op mijn telefoon lezen. 10beuro weggegooid.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Hondiuslaan 44

3528 AB Utrecht

088 7800600

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.