Filters

10

Zeer tevreden en ook nog prachtig ingepakt!

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Super service elke keer weer

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima maar graag wat discretie

Als je een kalender bestelt met blote mannen die je vervolgens ophaalt in de winkel dan mag men er toch wel van uitgaan dat er een discrete verpakking omheen zit? Blijkbaar niet!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geregeld allemaal

Niks op aan te merken, allemaal goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Vlot besteld , direct bevestiging en met 24u al een telefoontje dat het bestelde boek er was . Ook in de winkel hier in Leusden altijd fijn geholpen !

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima winkel

Online aankoop gedaan.was goed bevallen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zo slecht winkel ooit,

Ik wil het boek terug brengen maar het kan niet terwijl ik recht van heb, de mensen daar zijn zo onaardig en ze kijken naar mij zoo raar, echt niet normaal.

  • Aanbevelen? Nee
9

Online bestellen verloopt makkelijk

En het laten bezorgen bij mijn eigen bruna winkel is fijn. De mensen kennen mij en je cadeautjes worden leuk ingepakt. Prima geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima ervaring bij BRUNA winkel gehad.

Boek besteld. Binnen een week kwam er een telefoontje dat het klaar lag in de winkel. Na een paar dagen naar de BRUNA winkel gegaan waar het boek op me lag te wachten.

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk

De bestelling is goed gegaan de levering ook, maar de verpakking waarmee het boek word verzonden zou beter kunnen. Namelijk het boek is licht beschadigd bij ontvangst

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel erg positief.

Ik bestel regelmatig via de Bruna webshop stripboeken in de pre-order en laat die dan afleveren in de Bruna winkel in Harderwijk. Krijg altijd keurig netjes per mail bericht dat de bestelling onderweg is naar de winkel. Wordt altijd geappt of gebeld als het binnen is. Loopt allemaal erg soepel en altijd op de verschijningsdatum. Erg fijn.

  • Aanbevelen? Ja
9

Niks op aan te merken

Simpel om online te bestellen, je wordt op de hoogte gehouden van de voortgang en gebeld als je bestelling klaar ligt bij de locatie die ik van te voren heb geselecteerd! TOP

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service!

Online boek besteld en bij locale Bruna winkel binnen een dag kunnen afhalen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service en fijn personeel

Echt een winkel waarbij ik het gevoel heb dat ik goed wordt geholpen door kundig personeel. Daarnaast is er altijd wel iets leuks te scoren

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Meerdere boeken besteld tegen een goede prijs snel geleverd, kijk uit naar een volgend boek

  • Aanbevelen? Ja
10

's Avonds besteld, de volgende dag geleverd.

Ik heb nog nooit zo snel een bestelling ontvangen. Gelukkig paste het pakket door de brievenbus.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Wat afgesproken wordt omtrent bestelling, wordt gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, adequaat en super vriendelijk!

Heerlijke winkel, ook online! Groot assortiment al zijn voor mij de boeken het belangrijkst!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Goede, uitstekende service

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon prima!

Ik kon het bestelde boek binnen 24 uur afhalen bij de dichtstbijzijnde Bruna waar ik door uitermate vriendelijk personeel te woord werd gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het downloaden gaat heel simpel

Je hoeft geen nerd te zijn om het te kunnen begrijpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bestelling gedaan en alles ging perfect

Ik heb een bestelling gedaan. Het boek was nog niet in de handel, dus ik wist dat ik er nog een poosje op moest wachten. Ik kreeg netjes een email, zodra het boek er was en ik het op kon halen. Helemaal perfect.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle bezorging.

Boek besteld dat de volgende dag bezorgd werd, top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geleverd volgens afspraak

Geleverd volgens afspraak, prima dus

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes en snel!

Een boek bestelt, welke direct aan het te koop komen bezorgd werd! Supersnel, prima verpakt.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hondiuslaan 44

3528 AB Utrecht

088 7800600

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.