Filters

10

Beter dan bol.com!

Netter geleverd en geen verzendkosten. Ben nu aan het genieten van mijn nieuwe boek!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super vlug in huis , goed verpakt.

Ik ben heel tevreden en bestel graag bij jullie. De keuze is overzichtelijk , bestellen en betalen simpel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en netjes geregeld

Snel en netjes afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Bestelling snel in de winkel.

Mijn bestelling was erg snel op te halen in de winkel (Woerden). Ik werd netjes gebeld en men was erg vriendelijk tijdens het ophalen van de boeken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd perfect geregeld!

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend.

Goede informatie tijdens proces, alles zoals afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
6

Beschadigd ontvangen

Een duur boek online gekocht van 69,95. Deze kwam al in een rommelige en beschadigde doos binnen, wat uiteraard de verantwoordelijkheid is van de bezorger. Maar het boek zat in een te grote doos waardoor hij in de doos is gaan schuiven en er allemaal dikke grote krassen zitten op de kaft. Daarnaast is de losse papierkaft die eromheen zat verkreukt, dubbelgevouwen en beschadigd. Ik heb een melding gemaakt, maar niets meer van vernomen. Voor een boek van 69,95 had ik iets meer zorg verwacht.

  • Aanbevelen? Nee
10

Fijn zo'n Nederlands bedrijf met ouderwetse service

Bruna is een bedrijf waar ik graag boeken bestel. Gewoon echt Nederlands en ze doen wat ze beloven. Prijzen zijn goed en leveringstijd is prima. De ene keer volgende dag en anders dag later, maar dat wordt wel bij het artikel vermeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tijdige levering maar niet de juiste mail onty

Maanden terug het nieuwe boek van Dan Brown gereserveerd. Bij uitkomst van dit boek gelijk een mailtje ontvangen dat dit boek is uitgekomen en zou worden verstuurd. Na twee dagen nog niets ontvangen te hebben bleek het boek in de winkel te liggen en aldaar afgehaald moet worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Op tijd en juist

Prima om hier te bestellen. Op tijd geleverd, goed verpakt en juist product. Communicatie is ook goed rond aankoop en bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering

Wel tegenstrijdige berichtgeving van Bruna en DHL mbt aflevering

  • Aanbevelen? Ja
5

Slecht verpakt - gelukkig geen schade aan boek

Pakket door DHL geleverd, verpakking was gewoon platgedrukt en open. Gelukkig geen schade aan het boek. Maar zal niet meer online bestellen, maar de volgende keer maar weer ophalen in de winkel.

  • Aanbevelen? Nee
6

Verpakking mag beter

Hier is een scherpere, meer kritische versie van je review: De levering was weliswaar snel, maar de verpakking liet echt te wensen over. Twee boeken los in een doosje zonder enige bescherming is onvoldoende. Ze hebben hierdoor kunnen schuiven en kwamen met krassen aan. Begrijpelijk dat er op het milieu wordt gelet, maar dit mag niet ten koste gaan van de staat waarin de boeken worden geleverd.

  • Aanbevelen? Nee
10

uitstekend

'savonds besteld en de volgende ochtend werd ik al door mevr. Mathilde van Bruna, dat mijn bestelde boekje gereed lag in de winkel

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel!

Sinds we ‘om de hoek’ bij een Bruna-winkel (inclusief agentschap van Post.nl) wonen, kom ik er met een zekere regelmaat. Ik koop er indien nodig bureau-artikelen; een boek zoek ik via de website, maar de aankoop die ik via de winkel: ik hou (met mijn bescheiden bijdrage) de locale winkels graag in stand!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geholpen

De afspraak om ons tebellen goed nagekomen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Werd prima op de hoogte gehouden van mijn bestelling. En wanneer mijn tijdschrift zou binnenkomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Producten worden snel geleverd en als je de bestelling ophaalt in de Bruna winkel word je ook nog eens heel vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
9

heel goed

besteld boek was er nog niet, maar kreeg een boek uit het rek.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlot en vakkundig

De communicatie met de winkel in Uithoorn verliep optimaal

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig bericht en zelfs vriendelijk gebeld.

Snel , attent.

  • Aanbevelen? Ja
10

Op tijd geleverd.

Het nieuwe boek van Dan Brown netjes op tijd ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

5 Sterren zeggen genoeg - alles top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon prima service

Prima en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Optimaal

Bestellen ging eenvoudig. Direct bij binnenkomt gebeld door de winkel. Vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hondiuslaan 44

3528 AB Utrecht

088 7800600

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.