Filters

1

pakketje natgeregend

Vanmiddag heb ik mijn pakketje bij DHL verzamelpunt met QR code uit een lokker gehaald. Totaal natgeregend pakketje !! De inhoud (het boek dus) was óok nat. Nu thuis afgedroogd en strak onder een ander boek gelegd zodat het mooi recht kan opdrogen !! Wat een teleurstelling bij het zien van het bestelde boek :)

  • Aanbevelen? Nee
10

Alles weer goed en snel

Fijne website, fijne en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Eenvoudig

Bestellen van e-book ging vrij gemakelijk en eenvoudig te doen Snel en Gelijk je e-book kunnen lezen

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle levering

Boek had ik snel binnen, netjes verpakt

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke vlotte service

Voor mij eerste keer dat ik wat bestelde bij Bruna, is dus uitstekend bevallen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Boek besteld in pre order, kreeg een mail dat deze onderweg was naar de winkel en dat ik gebeld of gemaild zou worden als ik het boek kon ophalen . Paar dagen later kreeg ik een mail om te beoordelen hoe het was gegaan. Echter had ik nog niks gehoord. App gestuurd, klantenservice heeft naar de vestiging gebeld en gaven aan dat het boek klaar lag. Geen 5 sterren omdat er vanuit de vestiging niet is gebeld dat deze al eerder klaar lag.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs voor E-book Dan Brown

Lage prijs voor de nieuwste Dan Brown als E-book. Website zeer duidelijk en downloaden snel en gemakkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goede service!

Boek besteld waarvan 2 versies beschikbaar. Bewust bij Bruna besteld omdat daar het juiste versie zou zijn. Bleek toch de andere versie. Prijsverschil bespreekbaar gemaakt en voor lagere prijs gekregen én er werd meteen navraag gedaan betreffende de verschillende versies.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig boek aanrader

Spannend eindelijk na 8 jaar geweldig boek D BROWN

  • Aanbevelen? Ja
1

Teveel betaald

Ik heb 24,99 betaald voor een boek, het wordt thuis bezorgd. Er zit prijs sticker van 17,50 op de boek.

  • Aanbevelen? Nee
10

Ik kreeg een belletje toen m’n boek er was

Dat was een leuke ervaring. Ik had een boek online besteld en toen het er was belde de dame van de winkel me op. Nu alles met barcodes en pushberivhten gaat, vond ik dit een verademing.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Makkelijk te bestellen en zeer snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi op tijd bezorgd

Erg snel belegd. Boek is waarschijnlijk voor Sint, Fij. Dat het zo vroeg is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snellere levering bestaat niet

Ik zat te wachten op de nieuwe epub van Dan Brown en was prompt op de aangekondigde datum beschikbaar. Perfect!

  • Aanbevelen? Ja
6

lange wachttijd voor boek

Ik heb uiteindelijk ong 2,5 week gewacht op het boek, wat onhandig was, want het was een cadeau. Verder in goede staat en het juiste boek.

  • Aanbevelen? Ja
10

De bestelling is geheel naar wens afgewerkt

Ik kon het boek makkelijk online bestellen en ik kon het al de volgende dag ophalen bij de Bruna winkel Breda

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service, fijne verkopers

Zie bovenstaand

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle bezorging.

Het gezochte makkelijk gevonden en besteld. En zoals beloofd de volgende dag in huis. Prettig geregeld zo.

  • Aanbevelen? Ja
10

weer heel goed geregeld

Weer heel goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Plezierige winkel en heel vriendelijke mensen!

Ik bestel mijn boeken altijd online en haal ze dan graag op in de winkel, waar ik altijd heel vriendelijk wordt geholpen. Heel plezierig op deze manier!

  • Aanbevelen? Ja
10

fantastisch, de volgende dag in de winkel.

besteld in de vlg. dag in de winkel, die keurig belden dat ik het boek daar kon halen. Heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima en snelle service

Via de website een boek besteld om op te halen in een winkel, lag binnen anderhalve dag klaar in de winkel, en daar word je ook heel keurig en vriendelijk over opgebeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed

Het is makkelijk bestellen via de site. Voor mij 2 boeken. Gebruik van 2 verschillende kortingsbonnen ging ook makkelijk. En echt de volgende dag geleverd. Zonder problemen en boeken in goede staat ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima aankoop

Boek moest uit Amerika komen, er werd 2-4 weken levertijd voorspeld en dat kwam netjes uit. In goede staat geleverd, geen problemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Binnen 24 uur kon ik het ophalen op het station Sloterdijk A'dam. Met mooi cadeau papier werd het leuk in gepakt. Tijdens mijn overstappen naar een andere trein , had ik het cadeau wat ik wilde weggeven. Top!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hondiuslaan 44

3528 AB Utrecht

088 7800600

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.