Filters

10

Reizen en ophalen

Fijn twee bewegingen combineren zonder moeite, parkeerstress of omweg. Gewoon op het station opgehaald.

  • Aanbevelen? Ja
1

jammer dat jullie geen fysieke winkel meer hebben in Zeeuws Vlaanderen

jammer dat jullie geen fysieke winkel meer hebben in Zeeuws Vlaanderen

  • Aanbevelen? Nee
9

Bestellen via Bruna werkt supergoed!

Alles OK

  • Aanbevelen? Ja
9

item goed ontvangen

item goed ontvangen desondanks dat het in een kartonnen envellop zat. Item zelf was een doosje, maar gelukkig niet beschadigd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Bestelling gedaan en de volgende dag al op kunnen halen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Ik kreeg meteen een telefoontje toen het boek voor mijn zoontje binnen was. (Kwam die dag uit dus er werd ongeduldig op gewacht ) En we konden het meteen op komen halen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Aankoop is keurig verpakt. De volgende al bezorgd. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en kwaliteit

Leuk, vriendelijk en behulpzaam personeel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Pakket is sneller dan de mail.

Twee boekjes besteld. Eén was geleverd werd in de mail gemeld. De tweede nog onderweg. In de wu kek bleek de tweede er ook al te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
5

Doos helaas half open

Dit komt vast niet door de medewerkers van Bruna. Maar meer dat de dozen snel open gaan bij gegooi of in dit geval gepropt in een bus met een rooster wat kou tegen moet houden. De postbezorger die ik normaal heb weet dat ik vrijwel altijd thuis ben en klikt even op de deur. Degene met mijn 2 bestelde boeken deed dat niet. Zonde zo een boek is toch 22 euro per stuk. De bovenkant is gewoon krom gebogen van 1 boek. Ontzettend jammer. Bruna zelf prijs ik aan. De doosjes voor het soort bus wat ik heb en dat zijn er ook echt wel meerdere niet.

  • Aanbevelen? Nee
10

Niks op aan te merken

Bestellen ging vlot en gemakkelijk. Ik werd netjes gebeld toen mijn bestelling bij de Bruna naar keuze lag. Daar ook snel, goed en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

8

Het is goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Wederom zeer tevreden!

Ik heb voor de 3e keer een boek besteld bij Bruna Wormerveer en wederom heel erg tevreden over hoe het afgehandeld is. Ik vind het fijn dat je zo kan bestellen en je op de hoogte gehouden wordt van de bestelling. Ook in de winkel heel klantvriendelijk geholpen. Ik zal hier zeker weer een bestelling plaatsen als ik iets nodig heb.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed, maar chaotisch

Het boek kwam heel snel gelukkig. Binnen 3 dagen. Toen kreeg ik een mail dat het boek binnen was. Dus ik wou het boek op halen. Toen ik bij de Bruna kwam was het even chaotisch of het boek er nou echt was. Uiteindelijk was het er. Dus kortom: een dikke 8!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden over Bruna

Al vaak boeken besteld bij Bruna. Gaat keer op keer uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bruna: ook voor academische studieboeken!

Tot mijn blijdschap en verrassing 'ontdekte' ik dat Bruna ook Engelstalige, academische studieboeken verkoopt! Ik was al lang op zoek naar een *betáálbare versie* van Qualitative Data Analysis: A Methods Sourcebook, en vond deze hier. Meteen aangeschaft, natuurlijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld

Keurig op tijd en juiste producten geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn favoriete boekenwinkel

Leuk assortiment en online is alles te bestellen. Ik laat het bezorgen bij mijn favoriete winkel, Bruna Wageningen. De service daar is geweldig en het is er altijd gezellig en als klant voel je je welkom.

  • Aanbevelen? Ja
10

En alweer een goed cadeau!

Rap geleverd bij familie om deze door te spelen naar mijn moeder.. lang leve Aaf's schrijverschap.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Vlug geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
1

waardeloos

een ebook gekocht wat via adobe naar epub moet.....het staat erbij maar de consequentie kon ik niet overzien. Hulp via Bruna blijft uit en ebooks terugnemen doen ze ook niet. Helaas begrijp ik al die technische termen niet, ik zaal toch niet de enige zijn???? Zet erbij 'niet geschikt voor KOBO/epub' Dat is duidelijke taal. Weggegooid geld dus en ik baal als een stekker

  • Aanbevelen? Nee
3

Beschadigd boek

Hoek van het boek lelijk beschadigd, zo kan ik het niet kado geven!

  • Aanbevelen? Nee
10

Top !

Zeer eenvoudige bestelling, dank !

  • Aanbevelen? Ja
7

Zeer snelle levering, zoals beloofd.

Ondanks de supersnelle levering van het door mij gevraagde artikel (European Rail Timetable 2025) heb ik als waarderingscijfer 7 -i.pl.v. 9-aangegeven. Reden: de melding van bezorging is rond 6.30 uur op de dag van de bezorging zelf op mijn emailadres verschenen, enkele uren vóór de bezorging zelf. Op dat moment lag ik nog te slapen (ik ben gepensioneerd en hoef niet 's-ochtends vroeg op); gelukkig was mijn vrouw op dat moment wel al wakker zodat het artikel toch door de bezorger kon worden afgegeven resp. door ons aangenomen. Ik wil u in overweging geven om voortaan de bezorgmelding de avond vóór de dag van bezorging te versturen, ook als dat betekent dat ik het artikel daardoor (slechts) één dag later zal ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Bezorging niet voldaan zoals afgesproken

Ik heb een boek besteld, en afgesproken deze thuis te bezorgen. Dat is een service van Bruna “toch”. DHL echter beslist even dat ik het moet komen ophalen! Het lachwekkende is dat op winkelcentrum sterrenburg in Dordrecht de Bruna en het afhaalpunt intertoys schuin tegenover elkaar zitten. Ik ben benieuwd of Bruna geld verschuldigd is aan DHL voor deze wanprestatie. Als ik geen gebruik van de bezorg service had gemaakt had ik het zelf bij de Bruna kunnen ophalen. Conclusie er blijkt geen controlle te zijn van Bruna op wat DHL is opgedragen.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Hondiuslaan 44

3528 AB Utrecht

088 7800600

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.