Filters

10

Uitstekend

Uistekend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Ebooks aangeschaft, downloaden ging prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer een fijne aanbieding E-books

Blij met een aanvulling voor mijn E-books :-)

  • Aanbevelen? Ja
9

De bestelling was snel binnen, alles verliep soepel

Het boek bestellen was makkelijk, fijn dat het kon zonder een account aan te maken. Het boek kon ik vervolgens snel ophalen bij een door mij gekozen filiaal.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Het ging zowaar in 1 x goed

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima

e-book besteld, dit ging erg eenvoudig.

  • Aanbevelen? Ja
10

tevreden

het gemak waarmee ik een e-book kan bestellen en downloaden is geweldig. via Calibre naar mijn e reader om dezelfde dag nog met lezen te beginnen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geleverd naar verwachting

Het boek was goed verpakt en onbeschadigd aangekomen. Een fijne verandering ten opzichte van andere webshops.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles is ordentelijk gegaan.

De hele bestelling is vlot afgewikkeld. Ik ben heel blij met mijn boek.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bestelling zeer vlot geleverd!

Bestelling zeer vlot geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle vriendelijke service!

Ik kon het veel eerder dan van te voren aangegeven ophalen bij de Bruna in de buurt. Daar opgehaald en ook nog netjes ingepakt als cadeautje!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en goede communicatie

Helemaal top

  • Aanbevelen? Ja
10

Bruna is super om boeken te bestellen

Bij Bruna Borne kan ik overal voor terecht. Goede service en ik kan er gemakkelijk mijn bestelde boeken ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Besteld op vrijdag, woensdag pas in de winkel in Dukenburg

Verder prima hoor, vergat mijn telefoon nog op de balie maar de medewerkster kwam nog achter me aangerend met de telefoon. Was ik wel heel blij mee!! Dank je wel nogmaals

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Had hem besteld op een vrijdag en op de maandag werd ik gebeld dat ik hem kon ophalen. En hij lag ook netjes klaar dat ik hem dinsdag op kwam halen. Werd vriendelijk geholpen net al een keer eerder dat ik wat besteld had gaat iedere keer lekker vlot en netjes. En hele vriendelijke en lieve mensen die er werken

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima bestelling

Zoals steeds snelle handeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik werd vriendelijk, netjes en snel geholpen

Ze hebben van tevoren gebeld over het bestelde artikel. En netjes verpakt in kadopapier.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Bestel altijd Ebooks,snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima bij de Bruna

Heel vlotte en correcte levering!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede boekwinkel

Wanneer ik een boek bestel, is het er (bijna altijd de volgende. Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
2

Product was eerst niet op voorraad en daarna weinig nog gehoord

Mijn bestelde product was eerst niet op voorraad, daarna volgde stilte. Geen indicatie of verdere informatie. Daarna ontving ik een mail dat het product zou worden verstuurd. Deze had ik toen uiteraard al ergens anders gehaald want ik had geen idee hoelang het zou duren. Geen bericht ontvangen dat het vervolgens kon worden opgehaald, alleen nog deze mail.

  • Aanbevelen? Nee
10

Besteld boek snel geleverd

Ik had het prachtige boek tora in vertaling van HuubOosterhuis enAlex van Heusden besteld. Snel geleverd aan mijn Bruna Boekwinkel. Geweldig boek mer verwijzingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Online boek besteld, volgende dag werd ik al gebeld dat het klaar lag, prima geregeld dus!

  • Aanbevelen? Ja
5

Belachelijke verpakking

5 sterren voor het boek en de snelle levering. Maar de beoordeling wordt negatief beïnvloed omdat jullie een hele grote doos gebruiken voor één boek. Jullie zouden wat milieubewuster moeten zijn. Mijn advies: pas de verpakking aan bij het boek.

  • Aanbevelen? Ja
5

Bezorging zeer slecht

Bruna op tijd verstuurd maar DHL super slecht, hebben mijn pakje bij buren bezorgd en verkeerde nr ingevuld, dus hebben lang op ons pakje gewacht, zijn bij alle buren geweest, dit kan echt niet.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hondiuslaan 44

3528 AB Utrecht

088 7800600

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.