Filters

9

Super

Bestelling maken gaat simpel en snel. Alles duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede levering.

Correcte levering.

  • Aanbevelen? Ja
7

Helaas was het bestelde boek fors beschadigd

Ik heb een boek besteld die ik in de winkel heb laten bezorgen, bijna alle bladzijdes zijn beschadigd alsof er iets heel zwaars op gevallen is. Normaal gesproken laat ik alles thuis bezorgen en heb ik die problemen niet. De service in de winkel daarna om dit te herstellen is echter goed; Een nieuw boek wordt bezorgd en ik kan hem direct weer omruilen morgen. Verder ben ik altijd heel tevreden over bruna en hun collectie.

  • Aanbevelen? Ja
9

Het ging heel snel zowel de betaling als de download.

Het ging heel snel zowel de betaling als de download.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede snelle levering

goede snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

Jammer

Jammer dat wanneer je een boek download, dat je een nummer te zien krijgt en geen titel van het boek. Wanneer je meerdere boeken download is het moeilijk om te bepalen welke titel bij welk boek hoort omdat je de boeken niet kunt openen op een computer! Boeken kopen gaat prima en je ontvangt de boeken meteen digitaal.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima notitiekalender, die ik al jaren tot volle tevredenheid gebruik.

Minpuntje was de verpakking: voor een kalender van 11 x 51 cm werd een verpakking gebruikt van 43 x 53 cm. Kon nu dus niet door de brievenbus, waardoor ik er voor moest thuisblijven.

  • Aanbevelen? Ja
1

Teleurgesteld ivm retourneren in een winkel

Ik heb wat meer dingen (boeken en spelletjes) online besteld en had er echt een iets inzitten wat er moest geretourneerd worden. Tot zover was het prima maar toon ik naar de winkel ging wist de erste medewerker niet eens dat je bij een “Bruna-winkel” mag retourneren en de eigenaar zei twee keer dat het geen gewone gang van zaken is om de bestelling in een winkel te retourneren. Gelukkig was er wel een medewerker die aardig mijn Retoure deed. “Eenvoudig en makkelijk retourneren in een van onze winkels” namens de website was het dus niet en ik voelde mij erbij helemaal niet fijn.

  • Aanbevelen? Nee
2

zeeeeeer slecht

ik koop het nieuwste boek van Jill Mansell. Laat het thuisbezorgen en krijg vervolgens een boek thuis wat nat is geweest. de verpakking was droog, dus niet onderweg natgeregend! maar dus door de Bruna nat verstuurd! De bladzijden zijn "golvend" en ik moet het onder een stapel zware boeken leggen in de hoop dat het nog een "normaal plat boek " wordt! Dit valt mij zwaar tegen en nodigt niet uit tot nogmaals bij u kopen! Zeer slechte service! dat had ik niet verwacht van de Bruna

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig!

Eerder dan verwacht de bestelling ontvangen. Ben daar heel blij om! Het was een cadeau en het werd ook nog netjes ingepakt. Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle levering, goed verpakt!

  • Aanbevelen? Ja
10

vlotte en nette levering

snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

Ontvangen artikel viel deze keer tegen, was beschadigd.

Het boek beschadigd ontvangen, hier foto's van gemaakt en naar Bruna gestuurd en geen reactie op gekregen. Tot nu toe ging het altijd prima. Twee dagen later nam Bruna contact op en bood aan het beschadigde boek om te ruilen of het beschadigde boek behouden en tegoedbon te ontvangen. Daar mijn vrouw al in het boek begonnen was hebben wij voor de tegoedbon gekozen. Het probleem is dus prima door Bruna opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
7

Jammer dat het online bestelde boek kreukels had in de rug.

Omdat we het boek cadeau gaven moest er snel gehandeld worden. We hebben het online bestelde boek, dat kreukels in de rug van het kaft had, mogen ruilen in de winkel. Chapeau voor de dames van de Bruna en als advies: Als er online besteld wordt stuur dan ook een net exemplaar op!.

  • Aanbevelen? Ja
10

.

.

  • Aanbevelen? Ja
10

top

fijn dat er een echte boekwinkel is die gewoon goed werk levert. Veel beter dan die grote mega bedrijven die slecht voor hun mensen zorgen en de markt kapot maken.

  • Aanbevelen? Ja
9

veel keuze en altijd snel geleverd

als bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnel !

Online een boek besteld en ik kon het de volgende dag al afhalen in de vestiging!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Snelle levering van het bestelde boek.

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt tof

Ik heb een boek besteld en dat is zonder problemen door de brievenbus gegooid

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en soepel

Het bestellen was makkelijk en de bezorging erg snel! Kortom top.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en goed

Boek was netjes als verwacht en wat we besteld hebben

  • Aanbevelen? Ja
10

alles op tijd.

Werd duidelijk weergegeven, hoe je moest bestellen. Aflevering precies op tijd!!!

  • Aanbevelen? Ja
2

6 boeken besteld uit een reeks, 1e 2 nog niet binnen na weken wachten...

Bij bestellen is aangegeven dat het langer kon duren voordat mijn bestelling van de 1e 3 boeken geleverd zou worden. Ben ik mee akkoord gegaan bij bestellen. Vervolgens weken aan het wachten, geen 1e 3 boeken. Wel een algemene mail dat mijn bestelling vertraagd was, zonder datum waarop het wel geleverd gaat worden. Ineens random Wel het 3e boek gekregen, maar nog steeds aan het wachten op de 1e 2 van de reeks. Ondertussen al wel meerdere review mailtjes gehad, bij deze.

  • Aanbevelen? Nee
10

Ik ben heel tevreden over de Bruna in Diemen,de gangbare boeken hebben ze en anders bestel ik het,

Vriendelijk en ze werken goed en efficiënt

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hondiuslaan 44

3528 AB Utrecht

088 7800600

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.