Wij waren tevreden met het vlees maar de wijze van verzending vonden we teleurstellend en daarom ni.

Het vlees was van zeer goede kwaliteit. Helaas was het niet bevroren afgeleverd. De doos van post nl was nat en het vleesnat lekte er in.

Mierikswortelmosterd ondanks reclame niet voorradig. Zou binnen enkele dagen geleverd worden....

Duurde te lang.... bestelling geannuleerd. Jammer, maar een slechte ervaring dus... het was te laat om een alternatief te bestellen. Gerecht matig gelukt!

heerlijk

mijn argentijnse gasten hebben genoten van jullie goede smaakvolle kwaliteitsvlees.

Denken mee wat bezorging betreft.

Ik had het verkeerde vlees gekocht

Ik had em verkeerd

Teleurstellend

Het concept Jager & Boer is top, maar helaas is de uitvoering teleurstellend. Zo wordt bevroren en vers (op de website staat dat alles bevroren wordt verzonden, maar dat is dus niet zo) vlees gewoon per PostNL verzonden. Weliswaar in koelzakken met koelelementen, maar bij bezorging is het bevroren vlees al lang en breed ontdooid. Daarnaast was sommig rundvlees zo vet en licht van kleur dat het zeer waarschijnlijk geen rundvlees was of slechts gedeeltelijk. Ik heb tweemaal gemaild met deze klachten, maar nooit een reactie gekregen.

Heerlijk vlees goede service

Mooi aanbod aan vlees en heerlijk passend binnen het carnivoren dieet.

uitstekende producten

Helaas waren de producten bij aankomst al een beetje ontdooid, volgende keer zelf weer halen dus! Groet Siep

Houdbaarheidsdatum was bijna verstreken

Was een vlotte verzending alleen jammer dat de houdbaarheidsdatum bijna was verstreken dus moet snel op .

Heerlijk vlees, echt genieten

Vlees is geweldig van smaak en belangrijk dat het van lokale boeren komt. Verpakking en verzending zijn top in orde.

Kwaliteit goed, gewicht klopt niet ...

Mooie producten, mooie kwaliteit, maar het bestelde gewicht klopte niet bij de diverse soorten geleverde gehakt, in totaal mis ik zeker ca. 100 gr. vlees / gehakt... (lam, edelhert en wild zwijn). En dan is de verpakking waar het gehakt in zit meegerekend... Dus naast dat de verpakking ook wat weegt (wordt meegenomen in het totaal gewicht bij levering), maar dan mis ik alsnog ca. 100 gram vlees / gehakt (op basis wat er in de webshop staat qua gewicht voor wat ik besteld en betaald heb.. Ik heb hier een mail over gestuurd, maar hierop tot op heden geen reactie op mogen ontvangen (nu bijna 2 weken geleden).. Heel jammer dit...

Wel en niet

Waar ik van baal is dat tegenwoordig bedrijven zeggen dat ze snel kunnen leveren terwijl ze dit niet kunnen. Alleen maar om klanten binnen te halen. Ik heb liever dat ze zeggen dat de levertijd een week is dan dat ze zeggen 1 dag en dat de levering alsnog na een week komt. Maar, product was goed, netjes verpakt, prijs kwaliteit goed. En ik zal zeker nog een keer bestellen bij jullie.

Zeer tevreden over de kwaliteit

Ik ben een groot fan van Jager & Boer. Ik was al lange tijd opzoek naar een winkel waar vlees wat kwalitatief, grasgevoerd en zonder antibiotica verkocht werd. Zelf eet ik voornamelijk kip, kalkoen en rundvlees (af en toe wild) en het is heerlijk van smaak. De wetenschap dat het komt van een dier dat een goed leven heeft gehad maakt het nog lekkerder. Het assortiment is goed uitgebreid en de bestellingen zijn snel beschikbaar voor ophalen of bezorging. Ik raad het aan bij vrienden en familie.

Bedankt

Ik ben erg blij mee

Goede kwaliteit, smaakvolle producten.

Eenvoudig te bestellen. Goede service en snelle levering bestelling. Producten zijn goed van kwaliteit en smaakvol.

twee potten rolpens waren gedurende twee weken op.

Prima.

heel fijn

heerlijk vlees en goed smakende hamburger

Teleurgesteld

Ik heb 3 maal een longhaas van een kilo besteld, eerst krijg ik een mail dat je er niet is, na een reactie van mij wordt er gemaild dat het er wel is en op de dag van levering blijken er meerdere verpakkingen te zijn met heel gevarieerd hoeveelheden, variƫrend van 300 gram tot 1.2 kilo. Om dit te kunnen bereiden als 3 maal 1 stuk is dat onmogelijk door de sterk wisselende hoeveelheden . Ik heb erover gemaild en daar werd op gereageerd dat het vermoedelijk bij een collega fout was gegaan.

Slecht

Als die snitsel zo met de draad mee wordt gesneden zal hij nooit lekker worden.Heb op de slagers val school geleerd de de draad van de spieren door tesnijden.hHet vlees op zich was mooi vlees maar laat een goeie slager het vlees snijden.Ik hoef geen vlees meer van jully ..vrg ferry

De bestellingen altijd op tijd Behalve de laatste die zou de 25 binnen k men nog niet binnen

Lekker Vlees

Heb al vaak vlees besteld altijd goed.

zeer goed

is zeer goed verzorgd

Heel erg lekker!

Geweldig lekker vlees! Je proeft absoluut een verschil met ander vlees. Sinds ik vlees heb gekocht bij jager en boer ben ik nergens anders meer geweest. Voor ons is het belangrijk dat het dier een goed leven gehad heeft en geen behandeling heeft gehad met antibiotica of alleen maar vol gestopt is met meuk. De stempel op je lichaam is zo groot. Verder verloopt de bezorging altijd goed. De volgende bestelling is alweer gedaan!

Er ging even iets mis,maar gelukkig goed opgelost

Prima vlees

Verzendkosten weerhouden mij.