Heerlijk mals vlees

Het vlees is heel smaakvol en mals!

Ontzettend heerlijk vlees

Het vlees is van super kwaliteit. De manier van bestellen is makkelijk en snel

Zeer tevreden.

Ik heb wel een opmerking, het vlees was niet meer helemaal bevroren.

Een lekkere vlees.. .

Een heerlijke smaakvolle vlees. Bedankt dat jullie er zijn.

Kwaliteit, heerlijke smaak, ruime keus en snel geleverd!

Met respect voor het dier, buiten , bewegingsvrijheid en natuurlijke voeding, levert Jager & Boer een breed pallet zeer smakelijk vlees van hoge kwaliteit.

De beste lokale kwaliteit die je op je bord kan krijgen!

Ik word altijd erg vriendelijk en gastvrij behandeld en kom graag bij deze winkel waar kwaliteit voorop gaat .

Goed vlees lekkere recepten!

Spareribs waren groot en zat veel vlees aan. Heb de rubs en saus gemaakt die er op de site bij stonden. Was erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar.

Uitstekende kwaliteit van de producten, goede website en goede service.

Heb al een paar keer via de website bestellingen geplaatst. Ben zeer tevreden over de kwaliteit van producten en diensten. Kan Jager&Boer van harte aanbevelen.

vlees zoals vlees behoort te zijn.

Heerlijk vlees . De levering en service zijn ook uitstekend

Fantastisch!

(H) eerlijk vlees, fijne klantenservice! Ik ga zeker nog eens bestellen!

Prima levering en mooi product

ga zo door top

netjes verpakt snelle levering en nalevering en lekker mals vlees

Levering goed en op de aangegeven tijd aangeleverd. Kwaliteit van de producten is meer dan goed. Heerlijk genieten steeds weer.

Te zoutwater en overheersing van de kruidenn niet smaakvol.

Eerder besteling was l.ekker. De nu geleverd ossenstaartsoep was erg zoutwater en daarvoor niet lekker. De geleverd Wild stoofschotel was in tegenstelling te gekruid waar het vlees niet lekker meer was. Kortom eerdere levering was erg lekker laatste zeer teleurstellend. Dus helaas ons dineetje met gasten niet geslaagd..

Heerlijk

Wildstoof. Het vlees is perfect gegaard - mals en sappig, gemakkelijk uit elkaar vallend bij de lichtste druk van een vork. De groenten zijn goed gekookt, nog steeds met een beetje bite, wat zorgt voor een aangename textuur in elke hap.

Heerlijk vlees

Mooi op tijd bezorgd, kwaliteit was goed en smaak was heerlijk.

Geweldige stukjes vlees puur natuur

We hebben heerlijk genoten van de uitstekende kwaliteit wild. De reerug was superieur, super mals en geweldig van smaak. De reepoulet heerlijk diep van smaak. De houtduiven heerlijke soep van gemaakt en oudewets lekker. De ree biefstuk uitmuntend

Uitstekende ervaring

Alles verliep zoals gewenst: bestellen, levering en kwaliteit van het vlees waren top.

Kwaliteit vlees

Kwaliteit vlees, zeer smaakvol,

Oké

Nog lang niet alles gegeten. Tot nu toe was het wild smakelijk!

Vlotte en adequate levering van topproducten

Wij zijn elke keer weer verrast door de zorgvuldigheid van verzending en de kwaliteit van de producten

(H)Eerlijk vlees

Heerlijk en en eerlijk vlees. Voor biologisch vlees betaal je iets meer maar we hoeven ook niet iedere dag een stukje vlees.

Prima kwaliteit!!! Vitello tonnato èn saltimbocca smaakten heerlijk!!!

Product is niet geleverd

De producten zijn lekker maar is de service buitengewoon slecht. De inhoud van het Brave Burger Pakket kwam niet overeen met wat er op de website wordt aangegeven. Er zaten twee andere burger soorten in, erg teleurstellend. De bestelde bloedworst zat ook niet in het pakket, die moest nog worden gemaakt. Prima, maar twee maanden later is de worst nog steeds niet geleverd. Op e-mails wordt gewoon niet gereageerd. Ik krijg zat marketing e-mails waar ik me niet voor heb opgegeven maar de producten of een antwoord op mijn klacht krijg ik niet. Wat een slechte service! Hier ga ik zeker niet meer bestellen!

eenvoudig te bestellen, goed verpakt en uiteindelijk heel smakelijk.