Perfecte hazenrug! Heerlijk mals!

Bij het bestellen had ik problemen om af te rekenen. Bij navraag bleek dat er problemen waren met de site. Er werd aan gewerkt. En inderdaad: een half uurtje later was het probleem al opgelost. Het is keurig op tijd, gekoeld, geleverd met nog een extra attentie erbij. Dat zit nog in de vriezer….. De hazenrug hebben we 3-4 minuten gebakken en gegeten met een heerlijke mosterd roomsaus met bieslook. Een goed glas rode wijn…. Genieten maar!

Vlees is goed, bezorging kan beter

Ik ben altijd heel blij met het vlees van Jager&Boer. De bezorging echter kan beter, omdat nu voor de tweede maal een pakket overdag werd bezorgd bij de buren. Dat wist ik niet. Het pakket heeft daar tot 's avonds laat gestaan. Een deel was daardoor ontdooid. Bij een ander bedrijf kan ik kiezen voor tijdsloten voor bezorging. Dat zou het veel beter maken, want dan kan ik plannen dat ik zelf thuis ben en het vlees meteen in de vriezer doen.

Goede producten

Geweldige wild producten.

Gewoon genieten

Heerlijke en geweldige kwaliteit. Je ziet en proeft dat dit vlees echt kwaliteit is en niet van dat smaakloze spul uit de supermarkt.

Lekker vlees

De geleverde producten zijn prima . Mijn vragen werden snel beantwoord via de mail . Fijn dat het in de avond geleverd Jan worden.

Helemaal prima.

De bezorging was prima, alles was goed ingevroren. De runderburger was prima en de wild zwijn braadworst was heerlijk. Dit weekend verder proeven en de windstoof met de Kerst. Dat belooft wat.

Bestelling was niet compleet maar perfect opgelost

Prima product en snel geleverd

Geweldige kwaliteit

Heerlijk vlees, nog nooit ergens anders zo lekker vlees besteld als bij Jager&Boer. Laatst was ik Zwolle en wist dat ze daar ook een winkel hebben in de binnenstad.... Gewoon prachtig!! Een klein en authentieke slagerij met een geweldige sfeer en fijn personeel. Je ziet direct dat het een bijzonder bedrijf is.

Snel en goed bevroren

Ik heb het vlees direct in de vriezer gedaan, het was iets anders dan op de bestelling. Ipv. de gratis hamburgers die op de bestelbon stonden kreeg ik carpacio. Ook lekker, maar heel anders.

mijn ervaring is prima

Heerlijk , eerlijk vlees, en de bezorging is punctioneel , en correcte bezorgers.

Prima service en kwaliteit

Het wild werd goed verpakt de dag nadat ik besteld ha, bezorgd. De koelelementen waren de volgende dag nog bevroren. Het wild zelf was van prima kwaliteit. Er was een probleem met de worstjes (door wolven te weinig everzwijnen), maar dat was al voor verzending opgelost door wat meer ander wild erbij te doen.

Bestelling niet complete!

De bestelling was niet complete, verdee heeft niemand contact met mij genomen om een uitlegt te geven.

De paddenstoelensoep was heerlijk!

We hebben met 2 personen de paddenstoelensoep gegeten als avondmaaltijd. Deze was heerlijk en voldoende.

Prettig geholpen en heerlijke producten.

Buiten hun schuld was levering vertraagd, waardoor producten niet goed bevroren meer waren. Ze hebben zonder kosten nieuwe zending verzorgd. Dat is pas service,

Geweldige slager.

Prachtig vlees en een perfecte levering.

Goeie kwaliteit / slechte vervoerder

Vleespakket was snel verzonden maar DHL bracht het pas een dag later dan afgesproken. Gevolg dat het Vleespakket groten deels ontdooid was. Jager & Boer reageerden prima door de volgende dag een nieuw pakket op te sturen die wel bevroren en op de afgesproken tijd aan kwam.

Prima vlees, levering en verpakking liet te wensen over

Wildzwijn pakket ***** Verpakking: er zitten koel/Vries elementen in de doos met een recyclebare isolatieverpakking. Deze was aan de bovenzijde niet goed dicht waardoor de isolatie niet goed was. Normaal misschien geen probleem maar : Verzending en ontvangst: aangekondigd voor levering maandag tot 21:30. Geen update, niets. Zag dat levering mogelijk was tot 22:30 dus blijven wachten. Helaas geen levering. Tweede poging dinsdag maar wederom in de avond. Dit keer wel levering. Ik heb getwijfeld de zending aan te nemen omdat je niet half ontdooid vlees wenst. Toch aangenomen en helaas was niet alles meer ingevroren. In dit geval geen probleem omdat de ontdooide artikelen sowieso voor de volgende dag op het menu stonden maar mijn advies is de zending bij vertraging niet meer aan te nemen.

Keurige bezorging, alles goed diepgevroren. Hoge kwaliteit.

Heb al meerdere keren bij jullie besteld, nooit teleurgesteld, altijd zeer goede kwaliteit: zowel bezorging als de producten. Kom vaker terug. N.b. ook de prijs valt mee.

Heerlijk mals vers vlees

De hertenrollade smaakte geweldig!!! Mooi rondom aangebraden en daarna in de oven. Oven op 150 graden en als de kern temperatuur rond de 53 graden is, de rollade uit de oven en dan inpakken in aluminiumfolie. Ongeveer 5 a 10 minuten laten nagaren. En dan smullen maar.

Eerlijk bedrijf, duidelijke site

Goed bedrijf wat duidelijk is en eerlijke producten snel levert.

We hebben genoten van de kalkoen! Ook is er een goed recept te vinden op de site. Snelle levering. Houd er rekening mee dat de kalkoen bevroren bezorgd wordt.

heel goed.

de erwtensoep was top,de worst ook verder nog niet gegeten,

Top slager met een goed en eerlijk stukje vlees !

Hamburgers en worstjes zijn veel te zout

Er zit heel vee zout in de hamburgers en worstjes, zoveel dat wij ze echt niet lekker vinden en weggegooid hebben.

Beste Fer, Bedankt voor je waardevolle beoordeling. Het spijt ons zeer te horen dat je bestelling niet was wat je ervan had verwacht. Als je contact met ons opneemt via e-mail (info@jagerenboer.nl) of telefoon (038 - 888 83 35) gaan we samen kijken naar een passende oplossing. We hopen van je te horen. Team Jager & Boer