Kwalitatieve producten en goede service

Mooie website met veel informatie over scheren, vooral als je voor het eerst overstapt naar de klassiekere manieren van scheren. Mooi verpakt en alles netjes thuis gekregen!

Fijn om te horen dat u de juiste informatie hebt kunnen vinden op onze site en hiermee bent geslaagd in het doen van een goede aankoop!

Metro maakt belofte waar.

Pakketje keurig op tijd bezorgd en de EdT voldoet aan de verwachtingen.

Goede keus en snelle levering.

Goede kwaliteit en ruime keus en bovendien een snelle levering.

Goed om te horen dat uw bestelling goed bevalt en u blij bent met onze service!

gebruiksvriendelijk en mooie producten

gebruiksvriendelijk en mooie producten

Een prachtig, stoer en puur product.

De Mr. Metro balsem die ik heb gekocht ruikt echt héél fijn. Het werkt goed en hoe het wordt geleverd is een echt feestje.

Vriendelijk en behulpzaam, zo kwam ik uit bij een top product!

Na een helder en duidelijk advies gekozen voor een mooie scheerset. Nette en snelle verzending. Top product. Bevalt heel goed.

Mijn favoriete shop voor mannencadeaus!

Blij dat ik Mr. Metro heb ontdekt, nu is een cadeau voor mannen geen probleem meer! Mooi assortiment. De blogs zijn erg waardevol en hielpen me de juiste keuze te maken.

Kwaliteit boven kwantiteit!

Uitstekende service van begin tot eind. Mr Metro weet de ideale ervaring te bieden die veelal grote bedrijven ontbreken, waardoor het proces van bestelling tot levering soepel, snel en persoonlijk verliep. En uiteraard zijn de producten van hoge kwaliteit en precies zoals omschreven. Ik beveel eenieder aan!

Top product.

Fijne service en afhandeling van begin tot eind. Zeer tevreden!

Fijne gebruiksvriendelijke webshop met goede service

Fijn scheren met luxe high-end scheerproducten. Je merkt echt dat het prettiger is voor de huid en dat je een mooier resultaat hebt. Snelle levering

Uitstekende en snelle service

Sympathieke ondernemer die volwaardige en kwalitatief hoogwaardige producten levert. Erg tevreden met mijn safety razor!