goede en snelle service

goede omschrijving en foto van artikelen met duidelijke maten erbij dus bestelde artikelen deden volledig aan mijn verwachting en pasten perfect, prima werk mannen

Goed geholpen

Afspraken worden nagekomen

Fijn

Fijne site voor het bestellen van wielen, duidelijk en makkelijk te gebruiken filters voor het vinden van de juiste wieltjes.

Had helaas de verkeerde wielen besteld maar werd er goed in geholpen. Goede after sales

Helemaal prima!

Een foutje was snel opgelost. Zo moet dat!

Bedankt voor de erg positieve review! Met vriendelijke groet, Rollers BV Reinier Bos

Mooie rollers, binnen enkele dagen geleverd.

Mooie rollers, binnen enkele dagen geleverd (leveringstermijn overeenkomstig hetgeen op de website aangegeven).

Hartelijk dank voor de lovende woorden!

Netjes verpakt en snel geleverd

Hartelijk dank voor de review!

Denken goed mee met de keuze van de bestelling en dragen alternatieven aan

Bijzonder behulpzame!

Geleverd zoals beschreven

Band is zwart zoals is aangegeven

Bedankt voor de review!

prijs kwaliteit ,zeer snelle levering !!

Zeer tevreden over de vlotte bestelling en levering ,amper een dag Top service Rollers.nl !!

Hartelijk dank voor de review en de positieve woorden! Mochten we meer voor u kunnen betekenen, dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Rollers BV

Prima shop

Zoeken in de webshop, bestellen en levering verliep prima.

Gewoon goed

Snel en duidelijk

Prima geregeld!

Vier wielen besteld voor een karretje bij ons op het werk. Wielen waren versleten. Helemaal prima wat betreft vervangende wielen. Alles klopt. Diameter, asgat enz.. Dus prima geregeld!

Prompt levering en prima product

Het product was exact zoals omschreven en afgebeeld. Heel klein nadeel: je weet niet wanneer de levering verzonden en bezorgd wordt. Dat bleek reeds de volgende dag te zijn en toevallig was ik thuis.

Snel geleverd, goede prijs kwaliteit verhouding

Wieltjes gebruikt voor schuttingdeur. Ze waren beter dan verwacht, alleen iets kleiner dan verwacht.

Goed advies en snelle levering!

Ze zijn prima en goed soepel. Rem ook goed.