snel en correct

volgens afspraak

Duidelijke omschrijving, snelle verzending!

Duidelijk omschreven alles en snel verzonden!

Gewoon goed

ik moest nieuwe wielen hebben voor een eetkamer stoel en bij Rollers hebben ze een grote keus van wielen. Bestellen en ik geloof dat ze binnen 2 dagen binnen waren.

vlot

snelle levering,goede prijs!

Alles verliep op rolletjes!

Ik was via Google op de site terecht gekomen. Een verrassend groot aanbod van allerlei soorten wielen. De website is vrij goed gebruiksvriendelijk om te vinden wat je zoekt. Het bestelproces verliep zeer vlot. De verzending was snel. Het had ook een brievenbusbestelling kunnen zijn, de verpakking was onnodig groot. Het bestelde product was bij nader inzien toch niet wat ik nodig had, maar daar kwam ik pas achter toen ik het getest had. Dat zegt niets over de kwaliteit van het product. Een tip: maak het zoeken nog eenvoudiger door de gangbare benamingen van allerlei soorten wielen in een menu op te nemen, met een duidelijke afbeelding bij de naam en het toepassingsgebied.

snel

Ik had binnenbanden nodig en wist niet precies werke qua ventiel goed zou zijn daarom even telefonisch contact gehad en door de medewerker prima geholpen.

duidelijke site

prima product ben er blij mee zal zeker deze site aanbevelen bij bekende

snelle levering met juiste feedback

snelle levering met juiste feedback

Heldere website met nette prijzen.

Zocht vervangingswieltjes en kon door de duidelijke website snel de juiste vinden. Vlotte levering en duidelijke communicatie.

Alles volgens afspraak

Alles is gelopen volgens afspraak website overzichtelijk en het bezorgen was ook in orden

Snelle levering Lage prijs

Vlotte afhandeling. Geleverd binnen 48 u

Zeer tevreden over alles

Eerste bestelling, geheel naar wens.

Ben zeer tevreden over eerste levering. Telefonisch perfect geholpen bij de keuze van de bestelde Kunststof zwenkwieltjes. (was best moeilijk) Levering volgens afspraak en.... prima passende wieltjes.

Duidelijke site en een snelle levering !

Duidelijke site en een snelle levering !

Voortreffelijk

Behulpzaam en adequaat

Bestelde materialen zoals verwacht Goede prijs kwaliteit verhouding

correcte levering

Ruim assortiment met gebruiksvriendelijke website.

Snel, goede prijs

Duidelijk en snel het juiste product.

Duidelijk en snel het juiste product

Snel en correct geleverd

Na bestelling waren de wielen binnen 2 dagen in huis

zeer goed

Een slepende poortdeur draait nu soepel open door de trapwiel! Had ik dit maar eerder bedacht.

Slecht

Slecht als je retour stuurt moet je zelf de kosten betalen. Dus heb product niet terug gestuurd had grotere maat nodig heb die nu ergens anders besteld daar waar je wel gratis kan routoneren Ton loos