Snelle en goede levering

Vorige dag besteld volgende dag al geleverd

Hartelijk bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Rollers.nl

uitstekende service

Prima overzichtelijke website met klare informatie, en eenvoudig te bestellen. Jammer dat de koerierdienst het niet nodig vindt aan te bellen, via track en trace bemerkt dat het pakje geleverd was ondanks dat we de hele dag thuis waren.....

Bedankt voor de review! Goed om te horen. Jammer dat DPD niet helemaal meewerkte. Excuses daarvoor. Met vriendelijke groet, Rollers.nl

Top service, snelle levering!

Alleen maar lof, de fout in de bestelling werd zeer vlot en netjes opgelost na een mailtje te hebben gestuurd. Foto mee gestuurd voor het foute product en een dag later waren de goede wielen binnen. Zeer klantvriendelijk en correct geholpen. Ga zo door Reinier!

Goedemorgen, Bedankt voor de mooie woorden! Veel plezier met de wielen en hopelijk wordt het een mooi BBQ seizoen. Met vriendelijke groet, Rollers.nl

Super goede uitleg op jullie website! Gemakkelijk de wieltjes gevonden!

Alles snel gevonden !Alles netjes op tijd geleverd! Super! Dit kan niet beter! Proficiat!

Hartelijk dank voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Rollers.nl

Goede producten

Voor de 2e keer zwenkwielen besteld… prima wielen en snelle levering.

Snelle en goede service

Zwenkwielen besteld goed e snelle service

Snel en juiste product

U had voor mij het juiste product in uw shop

eindelijk een duidelijke webshop voor wielen

nadat ik al 4 maanden aan het wachten ben bij een andere webshop kon ik de juiste bokwielen bestellen bij Rollers. Hun voorraadcijfers kloppen wel en de wieletjes werden binnen de twee dagen correct geleverd. ze zijn al gemonteerd en alles ziet er heel stevig uit!

Goedemorgen, Bedankt voor de review en voor de positieve woorden. Als we in de toekomst iets voor u betekenen kunnen, horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Rollers.nl

Prima kwaliteit rollers

Goedemorgen, bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Rollers.nl

perfecte en snelle levering

degelijke wieltjes en zeer snel geleverd

Hartelijk dank voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Rollers.nl

Zeer makkelijk te gebruiken efficiënte webshop

Selectietool: super en voorzien van al het nodige om de keuze te helpen bepalen Prijzen: concurrentieel Produkten: van zeer goede kwaliteit, zien er wel een beetje « gebruikt » uit maar zijn technisch volledig in orde en na een opkuis ok. Chatbox: snelle en duidelijke respons, geeft snel antwoord op alle vragen Verpakking: was een beetje gescheurd, gelukkig geen schade Levering: snel en met een goede verzendingspartner (dpd) Communicatie: alle nodige info via e-mail

Bedankt voor de uitgebreide review! Met vriendelijke groet, Rollers.nl

uitstekend

Goedemorgen, bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Rollers.nl

Al de tweede bestelling van mij!

Alles weer prima!

Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Rollers.nl

Goed en betrouwbaar , super service

Perongeluk iets verkeerd gegaan met mijn bestelling, Binnen 1 werkdag al opgelost! Service staat hoog bij dit bedrijf. Ik ben onwijs tevreden.

Prima shop

De wieltjes passen goed en rollen soepel

Goed en gebruiksvriendelijk

Duidelijke omschrijving en bestelling snel en makkelijk geplaatst

Hartelijk dank voor de positieve woorden! Met vriendelijke groet, Rollers.nl

Snel, duidelijke foto's, redelijk geprijsd

Ik zocht en vond wat ik zocht. Mede door de duidelijke foto's en niet te ingewikkeld om te bestellen.

Hartelijk dank voor uw review! Met vriendelijke groet, Rollers.nl

uitstekend

vlotte levering en goed produkt

Hartelijk dank voor uw review! Daar zijn we blij me. Met vriendelijke groet, Rollers.nl

Slecht

Betaald en niets gehad

Goedemiddag, Door de kerstdrukte bleef het pakket wat langer in een depot van DPD liggen. Onze excuses daarvoor. We hebben een nieuwe zending verstuurd, zodat u niet langer hoefde te wachten. Helaas was het dus overmacht dat wat langer duurde. We hopen op uw begrip en we verwachten dat het zo goed opgelost is. Met vriendelijke groet, Rollers.nl

De wielen vertonen gebruikssporen.

Ik krijg een grote doos met 16 losse wielen die duidelijke gebruikssporen vertonen. Ik heb direct een mail gestuurd met de vraag hoe dat kan en op te lossen . Na enige tijd kwam er een reactie. Nadat ik wat foto's had opgestuurd kwam men inderdaad ook tot de conclusie dat er gebruikssporen op de wielen waar te nemen waren. men was bereid om ze om te ruilen, maar ik moest door met mijn project dus heb andere wielen gekocht. Het retourneren ging vlot met excuses van Rollers. Op zich dus weer prima , maar raar dat je gebruikte wielen toegestuurd krijgt.

Goedemiddag, Het is inderdaad vervelend verlopen. Excuses daarvoor! We gaan uitzoeken hoe dit kon. Bedankt voor de review en fijne dag nog. Met vriendelijke groet, Rollers.nl

Prima snelle service en advies !

Bovenstaande zegt genoeg . Ik ben zeer tevreden over de snelle service en advies bij het bepalen van de juiste keus .

Hartelijk dank voor de review!

Super bedrijf

Super bedrijf snelle levering vriendelijk

Goede service en advies

Bedankt voor de review!

Levering snel

Hartelijk dank voor de review!

goed zoals het hoort..

Zoals het hoort, netjes op tijd en kwalitatief in orde

Bedankt voor de review!