Zeer vriendelijk en verkoopondersteunend

Ik zocht kennis en ondersteuning. Beiden gevonden in de beveilingsmaatregelen bij de aanschaf van mijn loopwielen(450kg).

Uitstekende levering

Goed advies

Via telefoon advies gevraagd en gekregen van een behulpzame medewerker van Rollers. Nadien bestelling geplaatst op overzichtelijke website. Perfecte levering. Wat wil je nog meer?!

Duidelijke en overzichtelijke site.

Goede informatie om precies te zoeken wat je nodig hebt. Wel jammer dat de plaatjes op waren.

Degelijke informatie ondersteund met beeld materiaal

Tevreden overall. Eeen verbeterpunt zou kunnen zijn om op de factuur ALLE technische gegevens van aangeschafte materialen te vermelden om zodoende een vervolgbestelling te vergemakkelijken

supersnelle levering

wilen passen perfect

xx

Product voldoet aan verwachting

Snelle en juiste levering!

Ik kon de benodigdheden goed en makkelijk bestellen en deze werden ook zeer snel en juist geleverd.

Helemaal top!!

Helemaal top!! Snelle en correcte bezorging. Na een dag al geleverd.

Goeie service en opvolging door het team

Op verzoek snel verzonden. Eenvoudig om via de chat te spreken met "echte" mensen en niet met een robot.

Vlotte service na tegenvallend product

Een binnenband bleek een heel klein lek te hebben ( productiefout) Meteen een nieuwe gekregen.

Snel geleverd, kwaliteit naar verwachting

Eenvoudig besteld, snel geleverd en kwaliteit als verwacht.

Duidelijk informatie en mooie wielen, ook qua model.

Door de mooie details in de wielen die ik zocht, die ik elders niet terugvond, ben ik blij dat ik goed geslaagd ben. Snel geleverd, prettige prijs, breed aanbod ook. Dank!

Snelle levering zeer goede kwaliteit de wieltjes pasten perfect.

Snelle verzending

Product zoals omschreven

Kies een andere transportfirma

Slechte leverancier (DPD), vier leveringsdata gekregen de voorbije week. Maar nog geen levering gezien

Snel kunnen kiezen uit ruim aanbod

Was op zoek naar nieuwe wielen ter vervanging van bestaande wielen onder BBQ-toestel (130kg) Wou grotere en bredere wielen waardoor toestel ook door gazon kan vervoerd worden, maar met behoud van zelfde bevestigingstechniek En gevonden ...

Universeel, wieltje zit er al in!

Mijn trolly Samsonite wieltje zelf vervangen. Trolly was te oud om nog te laten herstellen. Wel wat zoeken hoe maar het is gelukt! Wieltje past prima! Eenvoudig besteld en geleverd aan huis. Ben blij dat mijn trolly niet op de afvalberg is beland!

Super contact met Rollers over een bestelling die “nog” niet geleverd was! Blijkt dat de “pakket service” vertraging had. Alles netjes opgelost door Rollers! Het pakket is inmiddels ontvangen

Laattijdige levering

Een vertraging van 6 werkdagen alvorens levering. Dan zou ik opteren voor een andere koerierdienst in belgie. De opvolging van jullie uit was wel oke. Mvg Kets g.

Alles correct en snel geleverd na een vlotte bestelling

De site is duidelijk en gebruiksvriendelijk. Het bestellen ging feilloos, zoals het leveren.

twee wieltjes van de juiste maat, hoe zou dat fout kunnen gaan. Het ging dus goed.

Duidelijke site met alle noodzakelijke informatie. Bestellen is eenvoudig. Afhandeling uitstekend.

Snel en correct

Snel en correct zoals het hoort :-).