Perfecte presentatie en snelle levering

Verstrekte info en maatvoering duidelijk en snel doorzichtig ook voor amateurs, mede dankzij 3D presentatie en toelichting bij elk onderdeel.

Prijstechnisch Super

Product was snel Bezorgd aan huis.

Duidelijk en snel geregeld!

Gratis verzending, top service

na geklungel van onszelf. Zijn we weer keurig en zeer vriendelijk geholpen

Correct en snel.

Correct en snel.

Snelle levering voor een goede prijs

Net zoals vorige keer Prima

Snel geleverd.

Snelle levering, duidelijke communicatie

Precies het goede en zeer snel geleverd.

Xx

Top Bedrijf

Makkelijk te bestellen en de rest ook

Mooie producten voor een nette prijs

Kwalitatief goede producten, ruim assortiment, goede service!

Op tijd geleverd en snel

Snel en goeie levering op tijd

Bedankt voor uw mooie review! Met vriendelijke groet, Rollers.nl

Niet zo makkelijk

Veel wielen en vele mogelijkheden om te bevestigen. Toch vond ik het erg lastig. Ik kon niet aan de plaatjes van de gewone wielen zien of daar een M10 bout doorheen zou passen ook stond de maatgeving van het gat niet duidelijk aangegeven. Uiteindelijk de gok genomen en alles goedgekomen. Rollers doet veel om alle informatie te geven, maar dit miste ik voor mijn situatie nog.

Niet goed

Ik heb biinenband by u besterd via google.. ik heb betaald enbesteld .. 50x 200... Waar is mijn band.??

Het bleek dus dat de klant vergeten was een huisnummer in te vullen. Daarom was het niet gelukt om het pakket af te leveren. Met vriendelijke groet, Rollers.nl

Prijs kwaliteit verhouding prima

Goede bokwielen. Maar de tijd zal het leren hoe goed het product is.

Prima shop

Vandaag besteld, morgen in huis. Top.

Goed product en snelle levering

Goede kwaliteit en correcte levering

Bedankt voor de positieve review!

Goede producten snelle reactie

Goede site snelle levering was niet het juiste kan gebeuren wordt wel snel hersteld en dat is fijn.

Alles verliep vlot

Blij om deze nieuwe zaak te ontdekken,misschien de buiten maat van de kogellagers ook vermelden.

Prijs goed

Op tijd en prijs kwaliteit goed

Ik had een binnen en buitenband nodig voor de step van m'n zoon. Zondagavond besteld. Maandag was een feestdag en Woensdag was hij er. Snel en goedkoop. Dankuwel Rollers.nl

Hier koop ik nog....

Degelijk materiaal, snelle levering, goeie prijzen. Geen klachten.

Goeie services

In een woord super

Gevonden wat ik zocht

Snelle levering,goede prijs

Snelle levering en precies waarnaar ik op zoek was.

De wielen die ik besteld had werden niet geleverd door northface waar ik een dure travelbag had gekocht, aangezien dit niet meer onder de garantie viel. De maat van de wielen zijn niet gebruikelijk en heb veel moeite moeten doen om deze te vinden. Zeer gelukkig dus ben ik met ROLLERS die ik op internet tegenkwam en die ze wel had.