Rollers besteld, zeer snel geleverd gekregen.

Zeer slecht

Wieltjes nooit geleverd en geld niet terug ontvangen.

Wij betreuren het dat het zo gelopen is. Ik heb u ook een mail gestuurd. De terugbetaling is in orde gemaakt. Excuses voor het ongemak.

Snel geleverd en niet duur

Zeer positief

Website is overzichtelijk en bestelling is op tijd geleverd.

Gekregen besteld heb en heel erg vlot goed product zo dapper beloofd is in de advertentie zeer tevreden

Een top product dat zeker voldoet aan mijn verwachtingen.

Levering prima op tijd

Levering prima op tijd

Snelle levering en goeie kwaliteit

Makkelijk bestellen en degelijke kwaliteit

Hoge graad van service

Keurig verzorgd, ga zo door.

Het was voor mij ook de eerste keer dat ik iets via jullie heb besteld! Dank voor de goede levering.

Een su bedrijf

Erg goede site Goed uitgeleverd. En op tijd

Helaas is de bezorging bij DPD niet geweldig. Er wordt niet aangegeven wanneer het pakket bezorgd wordt. Alleen dat de dienst onderweg is.

Snelle en goede levering

Vorige dag besteld volgende dag al geleverd

Hartelijk bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Rollers.nl

uitstekende service

Prima overzichtelijke website met klare informatie, en eenvoudig te bestellen. Jammer dat de koerierdienst het niet nodig vindt aan te bellen, via track en trace bemerkt dat het pakje geleverd was ondanks dat we de hele dag thuis waren.....

Bedankt voor de review! Goed om te horen. Jammer dat DPD niet helemaal meewerkte. Excuses daarvoor. Met vriendelijke groet, Rollers.nl

Top service, snelle levering!

Alleen maar lof, de fout in de bestelling werd zeer vlot en netjes opgelost na een mailtje te hebben gestuurd. Foto mee gestuurd voor het foute product en een dag later waren de goede wielen binnen. Zeer klantvriendelijk en correct geholpen. Ga zo door Reinier!

Goedemorgen, Bedankt voor de mooie woorden! Veel plezier met de wielen en hopelijk wordt het een mooi BBQ seizoen. Met vriendelijke groet, Rollers.nl

Super goede uitleg op jullie website! Gemakkelijk de wieltjes gevonden!

Alles snel gevonden !Alles netjes op tijd geleverd! Super! Dit kan niet beter! Proficiat!

Hartelijk dank voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Rollers.nl

Goede producten

Voor de 2e keer zwenkwielen besteld… prima wielen en snelle levering.

Hartelijk dank voor de positieve woorden! Met vriendelijke groet, Rollers.nl

Snelle en goede service

Zwenkwielen besteld goed e snelle service

Snel en juiste product

U had voor mij het juiste product in uw shop

eindelijk een duidelijke webshop voor wielen

nadat ik al 4 maanden aan het wachten ben bij een andere webshop kon ik de juiste bokwielen bestellen bij Rollers. Hun voorraadcijfers kloppen wel en de wieletjes werden binnen de twee dagen correct geleverd. ze zijn al gemonteerd en alles ziet er heel stevig uit!

Goedemorgen, Bedankt voor de review en voor de positieve woorden. Als we in de toekomst iets voor u betekenen kunnen, horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Rollers.nl

Prima kwaliteit rollers

Goedemorgen, bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Rollers.nl

perfecte en snelle levering

degelijke wieltjes en zeer snel geleverd

Hartelijk dank voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Rollers.nl

Zeer makkelijk te gebruiken efficiënte webshop

Selectietool: super en voorzien van al het nodige om de keuze te helpen bepalen Prijzen: concurrentieel Produkten: van zeer goede kwaliteit, zien er wel een beetje « gebruikt » uit maar zijn technisch volledig in orde en na een opkuis ok. Chatbox: snelle en duidelijke respons, geeft snel antwoord op alle vragen Verpakking: was een beetje gescheurd, gelukkig geen schade Levering: snel en met een goede verzendingspartner (dpd) Communicatie: alle nodige info via e-mail

Bedankt voor de uitgebreide review! Met vriendelijke groet, Rollers.nl

uitstekend