Vriendelijk vanaf het aanvragen van een offerte t/m het opleveren van de laadpaal

Zeer tevreden over het hele proces. We hebben een Ratio Solar laadpaal laten plaatsen. We gaan nu over op een dynamisch stroomcontract, zodat we optimaal kunnen profiteren van de lage energieprijzen in de zomer.

Zeer vakkundig en vriendelijk

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel. Zowel verkoop als buitendienst.

Hoi Harald, Fijn dat alles naar wens is geweest, veel laadplezier gewenst in Doetinchem. Team Laadpaal Today

Prima, goed gegaan!

Hoi Els, Weer een dikke 10 erbij, dank je wel. Veel plezier met laden gewenst. Team Laadpaal Today

Goede service, goede kwaliteit, goede prijs

Helemaal tevreden. Op tijd, netjes geïnstalleerd

Hoi Paul, Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Veel plezier met laden in Amsterdam. Team Laadpaal Today

Afspraken worden zoals gecommuniceerd uitgevoerd.

Goed geadviseerd door professionele medewerker. Snelle levering en netjes geplaatst. Alles keurig achtergelaten. Aanrader!

Hoi Henk, Wat een leuke review, dank je wel. Veel plezier met laden in Assen. Team Laadpaal Today

Goede service en nette montage

Afgelopen woensdag is mijn laadpaal thuis geinstalleerd. Vriendelijke monteurs en ze hebben netjes gewerkt.

Hoi Ruben, Fijn dat alles naar wens is geweest. Bedankt voor deze mooie review. Wij willen jou veel plezier wensen met dit mooie laadstation. Team Laadpaal Today

Duidelijk en snel offertetraject. Concurrerend en alles keurig aangelegd. Perfect!

Hoi Rob, Bedankt voor deze review! Veel plezier met laden gewenst in Nijverdal. Team Laadpaal Today

Heel blij mee

Heel plezier contact, duidelijke uitleg over de werkzaamheden en heel snel geleverd. Ziet er ook nog eens heel netjes uit.

Hoi Danny, Leuk om te lezen dat je blij bent met dit laadstation. Wij willen jou dan ook heel veel plezier wensen met laden in Haarlem. Team Laadpaal Today

Zeer aan te raden!

Alles volgens afspraak uitgevoerd, vriendelijk en vakkundig personeel!

Hoi Ruud, Fijn dat alles naar wens is geweest. Wij willen je heel veel plezier wensen met laden. Bedankt voor deze review! Team Laadpaal Today

Vlot, behulpzaam en precies

Nadat de mannen al eerder dan gepland arriveerden, was de klus in een uur geklaard. Alles werkt naar behoren en meterkast en laadunit zien er netjes uit. Goede instructie over de laadunit en alles keurig achtergelaten.

Hoi Henk, Bedankt voor deze mooie 10 Hier worden we altijd weer blij van ☺ Veel plezier met laden gewenst in Breda. Team Laadpaal Today

Vlekkeloos

Zeer positief. Heldere communicatie en prettige contacten vanaf moment van intake tot aan het plaatsen. Is vlekkeloos verlopen. Snelle plaatsing en zeer netjes uitgevoerd.

Hoi Erik, Bedankt voor deze review, fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Veel plezier met laden gewenst. Team Laadpaal Today

Goed geholpen. Tevreden. Wees alleen bij de offertes niet té enthousiast naar mensen 'we helpen graag, jouw geweldige project, etc. etc.'

Beste Pepijn, Bedankt voor deze review en tip. Wij willen jou veel plezier wensen met laden. Team Laadpaal Today

Uitstekend contact, nette en snelle plaatsing

Zeer soepel verlopen vanaf offerte tot en met plaatsen. Plaatsing ging netjes en snel.

Hoi Menno, Bedankt voor deze review. Fijn dat alles naar wens is geweest. Veel plezier met dit laadstation. Team Laadpaal Today

Ben zeer tevreden op dit moment . Als je belt proberen ze je te helpen

Hoi Martin, Bedankt voor deze review. Mooie 10 erbij ☺ Veel plezier met laden gewenst. Team Laadpaal Today

Zeer kundig, snel en erg vriendelijk!!

2 vakmannen hebben snel en netjes de wallbox geplaatst. Zeer tevreden hoe dit is gegaan!

Hoi Bas, Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Veel plezier gewenst met dit mooie laadstation. Team Laadpaal Today

Doen wat ze beloven!

Goede duidelijke offerte waar over te praten valt en waarin meegedacht wordt. Geven het gevoel van betrouwbaar zijn en klantvriendelijkheid. Tot en met de montage maken ze dat ook waar! Monteur is terzake kundig, werkt strak en netjes.

Zeer tevreden tot nu toe

Ik ben zeer tevreden

Beste Shahaboedien, Bedankt voor deze mooie 10 Veel plezier met laden gewenst. Team Laadpaal Today

Deskundig en snelle reacties

Prettig contact gehad. Snelle reacties. Scherpe prijs en vriendelijke heren die alles kwamen installeren.

Hoi Tom, Fijn dat alles naar wens is geweest. Veel plezier met laden gewenst. Team Laadpaal Today

Laadpaal installatie - zeer snel en efficient

Een zeer goede beoordeling voor dit bedrijf. Dat hebben ze wel verdiend. 's morgens om 07.30 uur ter plaatse - na twee uur rijden vanuit Enter. Heel snel en efficiënt de aansluiting gemaakt in de meterkast. Stroom in het bedrijf is maar 3-4 minuten onderboken geweest. Binnen een uur reed de wagen weer weg naar de volgende klant. Laadpaal Today en ook Laadpaal Tomorrow.....keep going on.

Wat een leuke review, dank je wel! Wij willen jou heel veel laadplezier wensen met dit mooie laadstation. Team Laadpaal Today

Van offerte tot en met plaatsing laadpunt en aanpassen meterkast niets anders dan lof

Op zoek naar een bedrijf voor het plaatsen van een laadpaal/socket en het eventueel ombouwen van uw groepenkast , surf naar de site van Laadpaal Today en laat het aan deze vakmensen over. Niet verder zoeken en/of vergelijken met andere aanbieders, dat is zonde van de tijd, misschien niet de goedkoopste maar ook niet de duurste en je krijgt een offerte met een all-in prijs. Ga nooit in zee met een bedrijf dat werkt met een offerte waar eventueel meerwerk in is opgenomen..... Kortom ga met Laadpaal Today in zee, je krijgt er geen spijt van.

Hoi Jaap, Weer een mooie 10 erbij, dank je wel voor deze review. Heel veel plezier gewenst met laden. Team Laadpaal Today

Een aanrader voor als je een laadpaal nodig hebt!

Vanaf het allereerste contact verliep het contact erg prettig. Daan dacht mee en ging niet voor de makkelijkste oplossing maar voor de meest praktische oplossing voor ons als klant terwijl wij daaraan nog niet eens gedacht hadden. Waar andere bedrijven je opdringerig blijven bellen of je al wilt bestellen, laat Laadpaaltoday je fijn je eigen keuze maken zonder opdringerig contact. Heel erg fijn! De installatie is vlekkeloos verlopen. Alles ging in overleg en ze hebben alles keurig weggewerkt. Daarnaast hebben ze de laadpaal ook getest en hebben we uitleg gekregen. De laadpaal werkt perfect!

Hoi Maartje, Bedankt voor deze review! Fijn dat alles naar wens is geweest. Heel veel plezier met laden. Team Laadpaal Today

Goed en snel geregeld.

Een goeie prijs kwaliteitsverhouding en ze hebben de laadpaal mooi en snel geinstalleerd. Zeer aardige jongens en goed ook even de tijd genomen om de app uit te leggen. Ik zou ze echt aanbevelen. De communicatie verliep ook erg goed en ik kon altijd nog iets vragen en kreeg snelle reactie. Top!!

Hoi Kaj, Weer een mooie review erbij, dank je wel. Wij willen jou heel veel plezier wensen met laden. Team Laadpaal Today

Gewoon goed

Vanaf offerte tot uitvoering gew Oon goed. Ze maken waar wat ze zeggen. Binnen een uur alles geplaats door uitstekend op elkaar ingespeeld team.

Hoi, Bedankt voor deze review. Altijd weer leuk om te lezen dat de installateurs het weer goed hebben gedaan. Veel plezier met laden gewenst. Team Laadpaal Today

Goed bedrijf en vakkundig personeel

Alles ging geheel volgens afspraak. De monteurs waren vakkundig en netjes Het werkt , na twee weken , erg goed.

Goedemiddag René, Fijn dat alles naar wens is geweest, bedankt voor het plaatsen van deze review. Veel plezier met laden in Druten! Team Laadpaal Today

Snelle en duidelijke communicatie en een nette installatie.

Snelle reactie op de aanvraag met een duidelijke offerte. Plaatsing ging erg snel en netjes. Ook direct uitleg ontvangen.

Beste Ric, Bedankt voor deze mooie 10 ☺ Fijn dat alles naar wens is geweest. Veel plezier met laden. Team Laadpaal Today

Over Laadpaal Today

Altijd de juiste laadpaal voor je elektrische auto, zowel thuis als zakelijk. Volledig geïnstalleerd door onze professionals. Wél zo veilig.