Makkelijk bestellen en snel geleverd

Snelle levering. Ook aan de telefoon prima geholpen. Toen ik om andere veters vroeg: gratis en de volgende dag geleverd.

Levering zoals verwacht, service uitstekend Complimenten naar Joep ! Issue super opgelost

Lopen als een tierelier

Perfecte service

Snelle levering en retour service super , En correcte retour betaling binnen 10 dagen .

Beste Henny, Bedankt voor uw review. Fijn dat zowel het bestel- als retourproces als positief zijn ervaren. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groet, McGREGOR Shoes

Jammer

2 weken gewacht op de schoenen helaas. Terwijl er op de site stond volgende dag in huis. Waardoor ik de schoenen niet aan kon doen op de bruiloft.

Beste Gregor, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u langer op uw bestelling heeft moeten wachten, onze excuses hiervoor! Normaliter verzenden wij altijd alles op werkdagen voor 15.00 uur. Vriendelijke groet, McGREGOR Shoes

Snelle levering en niet goed, dan ook snel je aankoopbedrag retour

Beste Stella, Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat u zo snel het aankoopbedrag retour heeft ontvangen. Wij doen er alles aan om deze zo snel mogelijk te verwerken. Vriendelijke groet, McGREGOR Shoes

heel goed

Netjes en op tijd geleverd

Beste Wim, Wat fijn dat u zo tevreden bent over de levering. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u graag de volgende keer weer! Vriendelijke groet, McGREGOR Shoes

Heel erg positief

Helaas waren de schoenen en pantoffels die ik voor mijn man bestelde te klein. Maar retourzending was geen enkel probleem en het betaalde bedrag werd vlot teruggestort.

Beste Els, Bedankt voor uw positieve review! Wij doen er alles aan om een retourzending zo snel mogelijk af te handelen. Fijn dat u dit ook zo heeft ervaren. Hopelijk kunt u nog passende schoenen en pantoffels voor uw man vinden. We zien u graag terug! Vriendelijke groet, McGREGOR Shoes

Top kwaliteit schoen en goede prys verhoudinh.

Beste Ron, Wat fijn dat u zo tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding van onze schoenen. Dank u wel voor uw positieve review! Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, McGREGOR Shoes

Heel toffe pantoffels voor een mooie prijs

Na eerst een paar pantoffels voor mijn man te hebben besteld én betaald, kreeg ik een mailtje dat de pantoffels niet meer beschikbaar waren. Het duurde even, maar het geld werd correct teruggestort. Hierdoor kreeg ik wel een extra korting bovenop de soldenprijs, waardoor de pantoffels wel héél fijn geprijsd waren. Het verzenden ging vlot en vrij snel, en de pantoffels zelf zijn heel mooi. Me happy!

Beste Natasja, Bedankt voor uw positieve review! Goed om te lezen dat u toch nog hele leuke pantoffels heeft kunnen vinden. Warme voeten gegarandeerd! Veel plezier met uw aankoop. Vriendelijke groet, McGREGOR Shoes

Gemakkelijk bestellen en keurig geleverd

Beste Juul, Wat fijn om te lezen dat het bestelproces als positief is ervaren. Wij doen er alles aan om alle bestellingen snel en correct te verzenden. Veel plezier met uw aankoop! Vriendelijke groet, McGREGOR Shoes

Mooi artikel

Beste Pieter, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u graag weer eens terug. Vriendelijke groet, McGREGOR Shoes

Schoenen besteld, betaald en volgende dag geleverd. Goede maat, keurig verpakt, gewoon goed.

Beste Emily, Bedankt voor uw positieve review! Ontzettend fijn om te lezen dat u erg tevreden bent over zowel het bestelproces als de levering én de schoenen. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groet, McGREGOR Shoes

snelle levering mooie schoenen

Beste Peter, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de snelle levering. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe schoenen. Vriendelijke groet, McGREGOR Shoes

Topschoenen voor een mooie prijs!

Had 2 paar besteld ivm met twijfel over de maat. Beide uiteraard betaald. Na terugsturen van 1 paar dezelfde week het bedrag teruggestort gekregen. Heel netjes!

Dag! Bedankt voor uw positieve review. Wij doen er alles aan om een retourzending zo snel mogelijk af te handelen. Fijn dat u dit ook op deze manier heeft ervaren. Vriendelijke groet, McGREGOR Shoes

Matige kwaliteit, correcte na-verkoopservice

Ik kocht McGregor Homies. Na twee weken is de draad die de schoen bijeenhoudt kapot en zijn de pantoffels ondraagbaar. Mcgregor stelde voor om tussen te komen in de reparatiekosten.

Beste Jacky, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de pantoffels kapot zijn gegaan. Met een reparatie door de schoenmaker kunnen de pantoffels weer fijn gedragen worden. Vriendelijke groet, McGREGOR Shoes

Mooie schoenen

Goede kwaliteit en super snelle levering

Ben zeer tevreden

Mooi product snelle levering goed verpakt.

Kwaliteit, maar vreemde pasvorm

Er zit een soort uitstekend rand in de hiel, waardoor ze tegen mijn hak aandrukken. Verder goede kwaliteit en materialen.

Prima model en goede pasvorm.

Positief

Voldeed niet aan mijn verwachtingen

Mooie schoen met een platte zool. Echter als je de schoenen aantrok voelde het alsof je op een soort van hakje stond

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de schoenen niet helemaal naar wens zijn. Wij hebben dit nog niet eerder gehoord bij deze schoenen. Hopelijk heeft u nog een ander paar kunnen vinden die helemaal naar wens zijn.

Mooie schoenen en snel en accuraat bezorgd.

Mijn ervaring is helemaal prima. Ik ben blij met de mooie en kwalitatief goede schoenen. Ook de bezorging verliep vlot en accuraat.

Niets op aanbrengen merken, makkelijk bestellen online, duidelijke site, snelle levering

Nieuwstraat 156 5126CH Gilze

088-1120132