Uitstekende kwaliteit schoenen

bestelling via website verliep eenvoudig. Vlotte aflevering zoals beloofd. De kwaliteit van de schoenen is uitstekend te noemen en staat borg voor jarenlang plezier

Correct.

Schoenen te klein en teruggezonden. Betaling snel terugontvangen.

retour zonder problemen

Ondanks dat de schoenen er goed uitzien, knellen de schoenen meer dan ik gewend ben. Na overleg kon ik de schoenen retour sturen Wat zeer attent was dat er een paar gratis sokken in een kadeverpakking erbij zaten. Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, maar wat jammer was dat de schoenen blauw zijn en de sokken zwart.

Wat jammer dat u niet zo tevreden bent over de pasvorm van de schoenen. Wij hopen dat u wellicht op een ander moment een passende schoen bij ons kunt vinden.

Niks op aan te Merken . Top

Top,niks op aan te merken.

Nette service

Duidelijke website, schoenen besteld, nette aflevering, helaas paste ze niet. Teruggezonden en geld netjes teruggestort.

Ervaring en bezorging was goed Schoenen waren niet wat ik verwacht had

Zalige levering

Prachtige schoenen, perfect en supersnel geleverd

Altijd mooie schoenen en online prima geregeld en netjes verpakt en bezorgd.!!!

Kwaliteit

Goede pasvorm

Mijn man heeft al mcgregor schoenen waar hij zeer tevreden over is , helaas waren deze te smal ,maar we zijn tevreden over het retour beleid

Goede kwaliteit en dito afwerking

Sneakers zijn mooi afgewerkt en ogen zeer robuust maar moeten wel ingelopen worden.

prima produkt en service

prima produkt en service

Snelle levertijd, mooie schoen

Voor de eerste keer een McGregor schoen gekocht, ziet er mooi uit en voelt goed aan. alleen de pasvorm is voor mij is iets te smal, voor kantoor geen probleem en verwacht na inlopen dat dit beter gaat worden.

Makkelijk bestellen snelle en goede bezorging

Superkwalitatieve schoen

Comfortabele schoenen tegen een zachte prijs

Zeer snelle levering

Niets op aan te merken. Keurig verpakt. 100 procent tevreden. Vr.gr

Snelle levering en goede info over leveringstijdstip.

Snelle levering en retour sturen ook geen punt en het betaalde weer snel op de rekening

Kwaliteitsschoenen voor mijn puberzoon gekocht. Hij zocht sneakers en ik zocht een degelijke leren winterschoen. In deze schoen beide tevreden. Ze zijn snel geleverd, en zitten hem perfect.

Schoenen waren te klein. Snel terug gestuurd en snel geld terug gehad. Top!

Goed service

De medewerkers helpen goed , profesional

Perfecte service perfecte schoen

Had de schoen (Chelsea) al in een ander kleurtje fijne pasvorm daarom ander kleurtje bijgekocht.