Goed service

De medewerkers helpen goed , profesional

Perfecte service perfecte schoen

Had de schoen (Chelsea) al in een ander kleurtje fijne pasvorm daarom ander kleurtje bijgekocht.

Overzichtelijke website. Voor 15:00 uur besteld is inderdaad de volgende dag geleverd.

Pijn in voeten

Na één avond gebruikt te hebben, pijnlijke voeten en 2 dg pijnlijke grote teen. Hielen slippen in de schoenen en zolen spekglad op nat wegdek. Nog nooit eerder meegemaakt met schoenen. Jammer want ze zagen er leuk uit.

verzending en retour prima geregeld

Helaas voldeed de pasvorm van de schoen niet goed

Mooie schoenen!! Snelle levering

Hele mooie schoenen maar kon helaas niet de bon inwisselen van 10 % korting bij eerste aankoop bij inschrijving nieuwsbrief... Is toch wel jammer van Mc Gregor....

Goede schoenen en nog betere service. Foutje bij de schoenen en binnen een dag opgelost door de klantenservice.

Prachtige schoenen voor goeie prijs.

Mooie schoenen voor goeie prijs en vlot geleverd conform afspraak.

Mooie schoenen voor goeie prijs. Vlot geleverd conform afspraak.

Fijne schoenen, goede deal.

Aangezien ik een snowboard had gewonnen, was het ook wel aardig om een paar schoenen te kopen als tegenprestatie. Ik kon een leuk stel sneakers vinden en ik draag ze al een week met veel plezier!

Mooie schoenen, goede service

Retourbiljet zat niet in de doos, maar dat was snel en vlot opgelost. De schoenen zijn super, maar helaas iets te smal. Zou tof zijn als ook bredere maten zouden maken.

Mijn ervaring is dat de schoenen beschadigd uit de verpakking kwamen.

Ik had het idee dat de schoenen al eerder gedragen waren.

Bijna perfect.

Alles perfect met als klein minpuntje twee losgekomen binnenzolen. Maar zeker een nieuwe terugkerende klant.

produkt voldoet volledig aan de verwachtingen

van de keuze, bestelling tem levering => professioneel

Blaren

Mooie schoenen en ook netjes geleverd, maar mijn hele voeten zitten onder de blaren door die schoenen. Geld voor andere schoenen heb niet en ik ook geen ander paar meer.

Mooie prijs kwaliteits verhouding

Snel en correct

Snel en correct

Fijne schoenen

Schoenen waren de volgende dag geleverd. Even inlopen, na een paar km voelen ze heerlijk aan. Goede ondersteuning en uitstekende demping. Top!

Prima shop

Prima service en snelle levering. Mooi sneakers gekocht in de aanbieding Degelijke schoenen.

Tegenvallend

Schoenen zijn niet confortabke. De zool is dun en te zoepel. Je voelt iedere kiezel. Maatvoering is ook niet goed. Heb normaal 43 1/2. Nu heb ik 42 nodig.

Duidelijke site en snelle levering

Nieuwstraat 156 5126CH Gilze

088-1120132