Heel blij

Ik ben blij met Care Orthopedie omdat... Vegan/appel-leer! Sinds 2017 worden er voor mij laarsjes bij Care Orthopedie in Houten gemaakt. Ik bekijk voorbeelden en neem er een uit de collectie en creëer mijn eigen kleuren en patronen bij elkaar. Met het resultaat ben ik reuze blij, ik kan er heel goed op lopen en ik krijg veel complimenten van anderen. Heel veel mensen zijn verbaasd als ik zeg dat het orthopedische schoenen/laarsjes zijn, niet te zien zeggen ze altijd! Grote complimenten aan Care Orthopedie! Omdat ik vegetarisch/vegan leef/eet was ik al ruim 2 jaar op zoek naar vegan-leer. Ik heb diverse bedrijven aangeschreven, in Portugal, Londen, Italië, in Nederland, deze laatst genoemde heeft dan wel gereageerd weliswaar wilde ze mij niet al klant, en verder neemt/nam niemand de moeite mij hierover terug te schrijven. Ik kwam nergens! Best zuur om naar grote bedrijven te schrijven die een particulier niet de moeite vinden om aan te leveren. Stephan wilde dit avontuur wel met mij aangaan en doordat hij naar Marco is gestapt kan ik nu van vega-leer laarsjes laten maken, zo heel blij mee! Als ze klaar zijn laten we ze zeker zien, wellicht zijn er meer mensen die graag vega-leer willen dragen? Anne Wolf uit De Meern

Topschoenen weer!

In