Prachtig mooie winkel met fijn personeel.

Mooie winkel, veel keus. Fijn advies.

Tevreden over aankoop

Ik ben tevreden over mijn recente aankoop. Het kwam snel, zat netjes verpakt in bubbeltjesplastic en ook de paardensnoepjes en het kaartje geven je als klant een welkom gevoel. Kortom, tevreden!

Goede kwaliteit, snelle levering en goede prijs

Mooie webshop goede service

UItstekend!

Snelle levering en servicegericht.

Verkeerde bericht opgestuurd

Een blauwe cap besteld, deze is in het zwart bezorgd. Nu weer 5 weken wachten tot hopelijk het goede product bezorgd wordt.

Erg prettig

Ik vind de snelle service altijd super fijn, want dan kan je lekker snel van je bestelde producten genieten

Leuke zaak ruim assortiment

Ik was op zoek naar een dekje voor iemand van stal en hier eindelijk gevonden. En ook nog is met de helft korting. Er was fijn mail contact hierover. En werd vriendelijk te woord gestaan. Dus jullie hebben er een klant bij.

Super! Klare Empfehlung

Ich habe meinen Kep Cromo 2.0 bei Ruitershop Boxmeer bestellt. Er waste früher geliefert als vorhergesagt, Lieferung nach Niedersachsen in ca. 10 Tage. Hammer! Da ich noch 1-2 Fragen hatte habe ich dem Shop bei Instagram geschrieben, ich bekam sehr schnell und hilfreiche Antworten. Alles super, gerne wieder!

Beste prijs en snelle levering

Aanrader! Online webshop is wat onoverzichtelijk

Mooie aanbieding voor 2 exceemdekens

Zeer snelle service. Leuk: het handgeschreven berichtje en het zakje paardensnoepjes.

Leuke aanbieding, snel geleverd.

Positief! Leuke aanbieding en super snel geleverd.

Nette snelle levering. En heel attent.

Mijn bestelling werd snel verstuurd. Was goed verpakt en er zat ook nog een klein presentje in het pakje

Leuke aanbieding, snelle levering Bedankt tot een volgende keer

.Prachtige Presteq frontriem

Snelle levering, prachtige frontriem en netjes verpakt.

super fijn

Vragen worden heel fijn beantwoord! Je word fijn geholpen en ze denken fijn mee.

Super fijne laarzen. Goede prijs. Snelle levering.

Super fijne laarzen. Goede prijs. Snelle levering.

Duidelijke site

Fijne en snelle service !

Mooie kwaliteit laarzen

Deze laarzen hebben een fijne pasvorm en zien er mooi uit. Omdat ik ze net heb kan ik nog niets zeggen over de duurzaamheid maar ik heb het volste vertrouwen in Ariat

Snelle, correcte levering.

Mijn bestelling was goed te volgen en werd snel geleverd. Kocht in de uitverkoop tegen een heel mooie prijs.

Goede service! Er wordt mee gedacht

Je wordt netjes en persoonlijk geholpen

Heb online een bestelling geplaatst. Fijne webshop voor mij makkelijk te vinden en overzichtelijk erg blij mee

Vlot geleverd!

Goede prijs en vlot geleverd!

Goede service. En duidelijk aangegeven wanneer ik m’n pakket zou kunnen ontvangen.

Rijkevoortseweg 2 5831 TG Boxmeer

+31 485 577 016