Leuke zaak ruim assortiment

Ik was op zoek naar een dekje voor iemand van stal en hier eindelijk gevonden. En ook nog is met de helft korting. Er was fijn mail contact hierover. En werd vriendelijk te woord gestaan. Dus jullie hebben er een klant bij.

Super! Klare Empfehlung

Ich habe meinen Kep Cromo 2.0 bei Ruitershop Boxmeer bestellt. Er waste früher geliefert als vorhergesagt, Lieferung nach Niedersachsen in ca. 10 Tage. Hammer! Da ich noch 1-2 Fragen hatte habe ich dem Shop bei Instagram geschrieben, ich bekam sehr schnell und hilfreiche Antworten. Alles super, gerne wieder!

Beste prijs en snelle levering

Aanrader! Online webshop is wat onoverzichtelijk

Mooie aanbieding voor 2 exceemdekens

Zeer snelle service. Leuk: het handgeschreven berichtje en het zakje paardensnoepjes.

Leuke aanbieding, snel geleverd.

Positief! Leuke aanbieding en super snel geleverd.

Nette snelle levering. En heel attent.

Mijn bestelling werd snel verstuurd. Was goed verpakt en er zat ook nog een klein presentje in het pakje

Leuke aanbieding, snelle levering Bedankt tot een volgende keer

.Prachtige Presteq frontriem

Snelle levering, prachtige frontriem en netjes verpakt.

super fijn

Vragen worden heel fijn beantwoord! Je word fijn geholpen en ze denken fijn mee.

Super fijne laarzen. Goede prijs. Snelle levering.

Super fijne laarzen. Goede prijs. Snelle levering.

Duidelijke site

Fijne en snelle service !

Mooie kwaliteit laarzen

Deze laarzen hebben een fijne pasvorm en zien er mooi uit. Omdat ik ze net heb kan ik nog niets zeggen over de duurzaamheid maar ik heb het volste vertrouwen in Ariat

Snelle, correcte levering.

Mijn bestelling was goed te volgen en werd snel geleverd. Kocht in de uitverkoop tegen een heel mooie prijs.

Goede service! Er wordt mee gedacht

Je wordt netjes en persoonlijk geholpen

Heb online een bestelling geplaatst. Fijne webshop voor mij makkelijk te vinden en overzichtelijk erg blij mee

Vlot geleverd!

Goede prijs en vlot geleverd!

Goede service. En duidelijk aangegeven wanneer ik m’n pakket zou kunnen ontvangen.

Zeer vriendelijk en heel goed geholpen ben zelf teruggebeld door hen top

Dik tevreden

Goede prijs, snel geleverd, goed verpakt en een aardigheidje in het pakketje gedaan. Leuk!

Momenteel is mijn bestelling verzonden

Website heel prettig , wacht nu op bericht van de post voor verder afhandeling en ontvangst van mijn verzending Groetjes Duncan.

Super goede service

Ik heb een samshield Jas besteld, netjes geleverd en zit ook nog eens top!!

Hartstikke mooie cap

Heb een cap besteld en ziet er zo goed uit had hem besteld en volgende dag was hij al in huis Erg blij mee

Bestelling ligt klaar