Mooie cap snelle verzending

Binnen 24 uur in huis, netjes verpakt. Goede service! Super service na een online bestelling!

Super!!!

Een bestelling geplaatst en het was de volgende dag binnen met een super tof handgeschreven briefje erbij. Helemaal top!!

Ik heb mijn deken snel ontvangen.

Snelle service en met zorg verpakt.

Superfijne service

De ene dag op pasconsult, de volgende dag al het nieuwe zadel op kunnen halen. Onwijs fijne service, leuke winkel waar je van alles kunt halen voor jezelf of je paard.

Super snel

‘S-middags binnen en volgende dag al binnen. En ook nog eens een mooie aanbieding.

super

vriendelijk, snel, meedenkend

Snel geholpen en snel verstuurd :)

Duidelijke webshop Snelle levering Mooi verpakt

Perfect!!

Mooie producten, snelle levering

fijne communicatie

zeer goede communicatie over de producten en snelle levering.

Super snelle service!

De bestelling kwam binnen 24 uur binnen, super snelle service. Artikel netjes verpakt en een handgeschreven kaartje erbij.

Goed verpakt goed levering, leuk de paardensnoepjes erbij

Vriendelijk, goede service en een mooi ruim aanbod van producten

snelle verzending en goede service

snelle verzending en goede service

Ondanks dat we elkaar weinig spreken blijven herinneringen van vroeger altijd boven komen Dank voor het vertrouwen

Prachtig mooie winkel met fijn personeel.

Mooie winkel, veel keus. Fijn advies.

Tevreden over aankoop

Ik ben tevreden over mijn recente aankoop. Het kwam snel, zat netjes verpakt in bubbeltjesplastic en ook de paardensnoepjes en het kaartje geven je als klant een welkom gevoel. Kortom, tevreden!

Goede kwaliteit, snelle levering en goede prijs

Mooie webshop goede service

UItstekend!

Snelle levering en servicegericht.

Verkeerde bericht opgestuurd

Een blauwe cap besteld, deze is in het zwart bezorgd. Nu weer 5 weken wachten tot hopelijk het goede product bezorgd wordt.

Erg prettig

Ik vind de snelle service altijd super fijn, want dan kan je lekker snel van je bestelde producten genieten

Leuke zaak ruim assortiment

Ik was op zoek naar een dekje voor iemand van stal en hier eindelijk gevonden. En ook nog is met de helft korting. Er was fijn mail contact hierover. En werd vriendelijk te woord gestaan. Dus jullie hebben er een klant bij.

Super! Klare Empfehlung

Ich habe meinen Kep Cromo 2.0 bei Ruitershop Boxmeer bestellt. Er waste früher geliefert als vorhergesagt, Lieferung nach Niedersachsen in ca. 10 Tage. Hammer! Da ich noch 1-2 Fragen hatte habe ich dem Shop bei Instagram geschrieben, ich bekam sehr schnell und hilfreiche Antworten. Alles super, gerne wieder!

Rijkevoortseweg 2

5831 TG Boxmeer