Altijd super service

Ik had vragen over mijn aankoop, deze stelde ik via WhatsApp. Binnen een paar minuten kreeg ik antwoord en zelfs foto's om zo alsnog mijn keuze te maken. De club van deze shop is altijd vriendelijk om in de winkel wordt je altijd super geholpen. Blij mee en met mijn aankoop

Juiste informatie bij het product, mooie korting

Snelle levering , mooi jasje zoals op de foto’s met de juiste maten en uitleg erbij

Ben telefonisch netjes te woord gestaan. Prachtig Kentucky dekje online besteld volgende dag geleverd

Heel erg tevreden

Hele mooie spullen voor een goede prijs en snelle levering! Je krijgt zelfs een met de handgeschreven kaartje erbij en paarden snoepjes!

Ik had een losse schoftbeschermer besteld op zaterdag en deze ontvangen op dinsdag. Er zaten ook nog een paar paardensnoepjes bij en daar werd mijn paard weer heel blij van.

Fantastische site

Leuke overzichtelijke site, staat duidelijk vermeld wat wel of niet op voorraad is. Snelle levering En gezellig ingepakt!!

Vriendelijk en snel!

Mooi assortiment. Vriendelijk en heel snel geholpen. Super! Ik kom nog eens terug!

Fijne service, snel geholpen, fijn contact!

Een vraag via whatsapp uitgestuurd, Hier kreeg ik vrijwel direct antwoord op, vervolgens een bestelling geplaatst waarna ze mij ook gelijk lieten weten dat het klaar lag en het de dag erna op de post zou gaan! Fijne service, prettig contact en snel geleverd! Top.

Prima service, erg klantgericht

Nadat ik op Black Friday een KEP met losse inzet had besteld, kreeg ik direct een mail dat deze in bestelling was en verstuurd zou worden als hij binnen was. Toen hij binnen was, kreeg ik een mail met de vraag of ze de inzet alvast voor mij moesten plaatsen alvorens de KEP op te sturen. De KEP bleek helaas te klein en nu krijg ik een maat groter voor dezelfde Black Friday-prijs! Snelle reacties op mails gekregen, heel prettig.

Goede duidelijke oplossing

Mijn besteld artikel was er niet meer winkel belde mij op en vonden samen een oplossing.

Gewoon perfect

Goed geadviseerd telefonisch, bestelling kwam vlot met ook nog een leuke attentie. Ben er blij mee!

Nette en snelle service

Onze dochter begint eindelijk met rijlessen en vol enthousiasme had ze een mooie outfit uitgezocht bij Ruitershop Boxmeer. Helaas bleken na bestellen 2 dingen niet op voorraad te zijn. Ik werd hierover netjes gebeld en via whatsapp hebben we contact gehad met foto's om de bestelling als nog compleet te maken. Wij zijn zeer tevreden en komen zeker nog terug! Dankjewel voor de fijne service.

Goed winkel

Jullie geven door als jullie het product niet meer hebben dan bellen en sturen jullie een bericht super fijn en dat spullen zijn ook heel mooi

Snel verzonden

Ondanks dat ik niet goed ben in online bestellen is 1 telefoontje genoeg om het op telossen

Weer erg te vrede over jullie hulp

Goede prijs en snelle levering

Zeer tevreden met het hoofdstel wat ik had gekocht. Is precies zoals op de foto's. Mooi zacht en soepel leer. Super blij mee. En zelfs voor ons paardje zat er wat lekkers bij.

Zeer positief

Goede producten snelle levering

Super winkel

Mooie winkel met heel veel kwaliteitsvolle spullen!

Een zeer professionele winkel met uiterste vriendelijk personeel

Een erg fijne winkel, waar het personeel altijd open staat om advies te geven en ook echt weet waar ze over praten. Al jaren klant en enorm tevreden met de aankopen en manier van handelen!

Snelle bevestiging en levering van order. Top!

Slechte levering

Kreeg het pas na 2 maand binnen

Beste Nora, Begrijpelijk dat je ontevreden bent over de levertijd. Op de Samshield helm zat sowieso enkele weken levertijd zoals vermeld bij het plaatsen van de bestelling. Echter vanwege een fout in de fabriek en onvoldoende voorraad bij hen, is de levertijd opgelopen. We hebben ons best gedaan om een zo duidelijk mogelijk antwoord van de fabriek te krijgen en dit naar je terug te koppelen. Ik snap de teleurstelling, uiteraard hadden wij de helm al veel eerder binnen willen hebben voor je, helaas lag de langere levertijd buiten onze macht. Met vriendelijke groet, Ruitershop Boxmeer Britt

Kan niet beoordelen pakket nog steeds niet ontvangen

Ik kan geen referentie delen aangezien ik mijn pakket nog steeds niet heb. Duurt erg lang zo

Beste Denise, Zover ik nu kan zien op de track & trace is het pakket vertraagd door de drukte bij PostNL. Tevens hebben we ook nog de feestdagen er tussen gehad waardoor er door PostNL op deze dagen geen pakketten werden bezorgd. Ik verwacht dat jouw zending deze week zeker nog wel bezorgd zal worden, dus nog heel even geduld. Zo niet, neem dan even contact met ons op zodat we het verder uit kunnen gaan zoeken. Met vriendelijke groet, Ruitershop Boxmeer Britt

Bestellen ging makkelijk. Levering gast snel. Prima service

Super goed

Snel en lief verpakt

Zie onder

Snelle service en prima geregeld