Een zeer professionele winkel met uiterste vriendelijk personeel

Een erg fijne winkel, waar het personeel altijd open staat om advies te geven en ook echt weet waar ze over praten. Al jaren klant en enorm tevreden met de aankopen en manier van handelen!

Snelle bevestiging en levering van order. Top!

Slechte levering

Kreeg het pas na 2 maand binnen

Beste Nora, Begrijpelijk dat je ontevreden bent over de levertijd. Op de Samshield helm zat sowieso enkele weken levertijd zoals vermeld bij het plaatsen van de bestelling. Echter vanwege een fout in de fabriek en onvoldoende voorraad bij hen, is de levertijd opgelopen. We hebben ons best gedaan om een zo duidelijk mogelijk antwoord van de fabriek te krijgen en dit naar je terug te koppelen. Ik snap de teleurstelling, uiteraard hadden wij de helm al veel eerder binnen willen hebben voor je, helaas lag de langere levertijd buiten onze macht. Met vriendelijke groet, Ruitershop Boxmeer Britt

Kan niet beoordelen pakket nog steeds niet ontvangen

Ik kan geen referentie delen aangezien ik mijn pakket nog steeds niet heb. Duurt erg lang zo

Beste Denise, Zover ik nu kan zien op de track & trace is het pakket vertraagd door de drukte bij PostNL. Tevens hebben we ook nog de feestdagen er tussen gehad waardoor er door PostNL op deze dagen geen pakketten werden bezorgd. Ik verwacht dat jouw zending deze week zeker nog wel bezorgd zal worden, dus nog heel even geduld. Zo niet, neem dan even contact met ons op zodat we het verder uit kunnen gaan zoeken. Met vriendelijke groet, Ruitershop Boxmeer Britt

Bestellen ging makkelijk. Levering gast snel. Prima service

Super goed

Snel en lief verpakt

Zie onder

Snelle service en prima geregeld

Had spoorriempjes besteld , werd de volgende dag gebeld dat ze die moesten bestellen en zodra ze die binnen hadden zouden versturen en zo geschiedde.

Retour sturen ging eenvoudig Leuke attentie voor je paard erbij

Zeer klant gericht!

Ik had per ongeluk iets verkeerds aangeklikt op de site. Werd direct gebeld of het wel klopte en werd keurig omgezet naar het juiste. Vriendelijk personeel en erg klant gericht! Mijn eerste ervaring is meer dan goed!

Super fijne winkel om online te bestellen

Snelle nette service , veel keus en kwaliteit artikelen

Na telefonische contact voor uitleg art.

Super snelle verzending

Online geshopt bij Ruitershop Boxmeer. Kon snel vinden wat ik zocht. Bestelling de dag na bestelling al binnen gekregen.

Mooi assortiment

Goede producten en snel geleverd

Snel en correct

Goed gedaan, bedankt

Zeer fijne ervaring

Mooie warme laarsjes die heel snel zijn geleverd. Geen koude voeten meer in de stal. Handgeschreven berichtje in de doos. Heel blij & tevreden!

Prettige shopervaring!

Prima eerste ervaring met Ruitershop Boxmeer. Mooie cap met een leuke aanbieding, eenvoudige en snelle bestelprocedure. Snelle levering en leuke attentie bij de bestelling voor het paard :) Tot de volgende keer!

Snelle levering, leuke actie en attent

Ondanks Blackfriday drukte snelle levering, met een leuke attentie erbij! Prachtig mooi dekje van Equiline ontvangen, blij mee.

Uitstekende service en snelle levering

Kep italia besteld tijdens black friday. Ondanks de extreme drukte toch super snel geleverd!

Snel!

De bestelde deken was snel en netjes bezorgd.

Super snelle levering & zeer professioneel

Meeste spullen koop ik online. Assortiment had van mij iets groter mogen zijn, bv Anky toevoegen. Levering altijd zeer snel. In de winkel werken alleen maar mensen die er echt verstand van hebben, een verademing!

Keurig bedrijf

Ik heb on-line een poetstas besteld voor mijn kleindochter, kreeg netjes en bevestiging van mijn bestelling en later een bericht met code om mijn bestelling te volgen. Werd keurig afgeleverd op de afgesproken dag.

Goede service, erg klantvriendelijk

Snelle levering en fijn dat ik het type teugel kon bepalen bij m’n hoofdstel. Duidelijke site. Leuke persoonlijke boodschap bij levering

Leuke service, extra punten voor het persoonlijke kaartje. Netjes ingepakt en op tijd in huis, DIKKE TIEN

Rijkevoortseweg 2 5831 TG Boxmeer

+31 485 577 016