Snel!

De bestelde deken was snel en netjes bezorgd.

Super snelle levering & zeer professioneel

Meeste spullen koop ik online. Assortiment had van mij iets groter mogen zijn, bv Anky toevoegen. Levering altijd zeer snel. In de winkel werken alleen maar mensen die er echt verstand van hebben, een verademing!

Keurig bedrijf

Ik heb on-line een poetstas besteld voor mijn kleindochter, kreeg netjes en bevestiging van mijn bestelling en later een bericht met code om mijn bestelling te volgen. Werd keurig afgeleverd op de afgesproken dag.

Goede service, erg klantvriendelijk

Snelle levering en fijn dat ik het type teugel kon bepalen bij m’n hoofdstel. Duidelijke site. Leuke persoonlijke boodschap bij levering

Leuke service, extra punten voor het persoonlijke kaartje. Netjes ingepakt en op tijd in huis, DIKKE TIEN

Super goed !!!

Ik heb 2 keps besteld met black friday. De ene was de dag daarna binnen en doordat ik ontzettend goed geholpen ben weet ik dat de ander meteen voor mij is besteld. De klantenservice is heel goed en hele aardige mensen! Super super fijn !

Supersnelle service en levering. Mooi product!

Wat hobbels maar keurig opgepakt

Drukke black frisse. Geen best bevestiging ontvangen maar na telefonisch contact alles geregeld.

Beste Linda, U had hierover telefonisch contact gehad met een van mijn collega's. Echter vanwege grote drukte afgelopen weekend is het niet direct gelukt om de bevestiging na te sturen. Dit heb ik zojuist per mail gedaan, met hierbij ook de track& trace link. Ik wens u alvast veel plezier toe van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Ruitershop Boxmeer Britt

Nadat de kep cap die ik kocht in de aanbieding kwam, kreeg ik alsnog de korting

Heel blij met mijn Pikeur rijbroek en ondanks Black Friday, de volgende dag in huis! Super!

Erg vriendelijk en reageren snel

Mooi product

Online besteld, snel geleverd.

Gewoon goed en snel geleverd!

Goede service!

Toen het door mij bestelde artikel een wat langere levertijd bleek te hebben dan aanvankelijk vermeld stond werd ik gelijk gebeld door een medewerker met de vraag of ik daarop wilde wachten of liever m’n geld terugwilde. Voor het eertste gekozen. Artikel werd toch nog eerder geleverd, keurig ingepakt met nog wat lekkers voor ons paard erbij. Dat is nog eens top service!

super

Snelle levering mooi ingepakt als geschenk top

Besteld zelfde dag verstuurd en snel in huis

Fijne winkel met veel keuze

Makkelijk besteld en supersnel geleverd. Alles prima!

In alle jaren dat ik bij jullie lom nog nooit spijt van de aankoop gehad

Persoonlijk advies mee denkt betaalbaar

Ik had erg leuke stalschoenen van Moresby no:10042409-39 besteld maar de kleur week HEEL ERG AF van de kleur naturel licht bruin die op uw site staat. Het paar dat ik kreeg was gewoon donkerbruin. Mijn teleurstelling was erg groot. Mocht u toch nog de lichte kleur binnen krijgen zou ik ze graag nogmaals willen bestellen. Zou u zo vriendelijk willen zijn mij dan te informeren? Het retour is keurig afgehandeld Vriendelijke groet Nancy den Boer

Beste Nancy, We vinden het vervelend dat je niet tevreden bent over de kleur. De kleur op de foto kan altijd afwijken van de kleur in werkelijkheid. Dit zijn de originele foto's die wij van Ariat aangeleverd krijgen dus helaas kunnen we hier geen verandering in brengen. Het is altijd lastig om exact de werkelijke kleur op de foto te krijgen, en daarbij komen foto's en kleuren op het beeldscherm ook weer anders over. Met vriendelijke groet, Ruitershop Boxmeer Britt

Snelle verzending

Op de orde bevestiging had ik gevraagd of ze het nog konden inpakken ivm. Het verjaardagscadeau was dit is netjes gedaan. Super fijn bedankt voor deze fijne service.

Geweldig!!

Snelle service, levering, leuk persoonlijk berichtje!!!!

Super fijne winkel

Super fijne winkel vriendelijk personeel Goeie uit leg over producten eerlijk advies

Goeie bezorging

Snel en fijn geleverd

Snelle levering!

Fijne winkel! Leuke merken.

Fijn

Ik heb een fijne en snelle bestelling kunnen plaatsen, het ging vlot en ik wist precies wat ik moest doen wand het stond goed aangegeven

Rijkevoortseweg 2

5831 TG Boxmeer