Heel blij met het laken.

Ik ben blij met dit laken, het linnen voelt lekker in bed.

Heerlijk comfortabel en ademend matras

Eindelijk een matras wat zorgt dat ik het niet warm heb ‘s nachts en ook nog eens super comfortabel ligt. Verder ook een top service!

Sinds ik dit matras heb slaap ik met deze hete zomernachten zonder te zweten!

Dit matras had ik al veel eerder moeten kopen, wat heerlijk koel blijft het dankzij de ventilerende opbouw. Zeker een aanrader! En dat het recyclebaar is maakt het nog fijner als feel good product. De bezorging was snel en goed.

Super snelle levering, flexibel en geweldige kwaliteit

Echt 1 van de beste keuzes van 2022 om dit matras te komen! We waren echt heel snel geholpen en het matras werd thuis geïnstalleerd! Een hele mooie visie die het bedrijf heeft op een circulaire toekomst en dat ook waar weet te maken in het product. Het matras ondersteund volledig, is heel erg fris en ademend en ik word eindelijk zonder pijn in m'n rug wakker. Ik weet nu wat uitgerust wakker worden is. Dikke aanrader!

Wat een top bed!

Het bed van Ubed is precies wat ik al die jaren zocht. Het slaapt heerlijk en ik word uitgerust wakker. Ik heb jarenlang last gehad van huisstofmijt en daar heb ik nu door Ubed geen last meer van. Ik zou Ubed iedereen aanraden!

Zeer prettige ervaring qua hulp dm slaap

Matras voelt perfect aan, strakke service. Ronduit tevreden!!

Heerlijk comfortabel en ontspannend matras!

Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe matras van Ubed! Het matras geeft precies de juiste steun, waardoor ik heerlijk slaap. Het materiaal voelt fijn aan en het design is erg mooi! Een echte aanrader als je heerlijk wilt kunnen slapen!

Welterusten

Heerlijk bed. Gepersonaliseerd waardoor je partner en jij beide je eigen hardheid bepalen. Wij zijn zeer tevreden en ik zou dit bed dan ook zeker aanraden.

Super bequeme und nachhaltige Matratze

Sehr guter Support

Zorgeloos slapen. Aanrader.

Nu een kleine maand in het bezit van het M-100 matras. Slaap een stuk vaster hierdoor. Ook 0,0 last van mijn hooikoorts meer, lekker wakker worden zo :)

Nog nooit zo lekker geslapen

Ik slaap nu ongeveer een maand op het nieuwe Ubed matras. Werkelijk heerlijk!

Een feestje om op te slapen!

Soepele levering van het matras. Vooraf werd ahv oa gewicht en slaaphouding de stevigheid van het matras berekend. Dit kan op elk moment gewisseld worden, erg goede service. Daarnaast zeer goede kwaliteit matras: ik slaap heerlijk!

Deep Sleep and Sweet Dreams from Night 1

After 15 years of sleeping really well on a Tempur mattress (great experience and a great product), I was really hesitant to switch. UBed made the case for a mattress that not only obsesses about sleep but also uses cutting-edge technology to address health & safety issues related to mattresses (like air circulation, germs/bacteria, body moisture loss, etc.) What I heard, then read, convinced me to give UBed a try. But I was hesitant so insisted on an extended trial period of at least a month. Which they agreed to without batting an eyelid. And so the mattress arrived 3 weeks ago. Over the past 5 years, I fine-tuned my living routine to maximize deep sleep (which, I assumed, my mattress played a big role in). So I very nervously went to bed on Night 1 of slumbering on mu UBed, wondering how this will affect my deep sleep. The headline of my review says it all, right? Night 1 felt like I'd been sleeping on this Ubed all my life! I fell asleep almost instantaneously, had 2+ hours of deep sleep, and woke up without a single ache, pain, or stiffness from my body having to adjust to a new mattress! I was amazed and put it down to a flash in the pan. But Night 2 was about the same. And last night, Night 21, was as restful and delightful as I've ever experienced on my previous beloved mattress. So to everyone at UBed - you've won an instant fan and evangelist in me! Thank you for taking my sleep so seriously and creating a product that pampers me during this super important activity that I will spend a third of my life doing. I look forward to the next stage of our journey together with your UBed app which will provide data based on exactly what my body does during the hours of sleep. I hope to hit 3+ hours of deep sleep per night. And I expect you, UBed, to be my partner in making that happen!

Positieve ervaring met het Ubed.

Goede service en goede ondersteuning voor mijn rug. Geen last van gehad. Zeker aan te raden.

Op maat gemaakt matras voor een heerlijke nachtrust

Het matras is als maatwerk waarbij alles klopt: superieure kwaliteit, goede prijs en uitstekende service

Erg tevreden met het matras

Sinds ik met m'n vriendin samenwoon hebben we geslapen op haar oude matras. Eindelijk de knoop doorgehakt om iets nieuws te kopen en daar heel blij mee! Waar ik bij oude matrassen soms nachten had dat ik lag te woelen in het zweet is dat nu voorbij. Ben erg tevreden over de kwaliteit (en m'n vriendin ook!).

Indrukwekkend hoe deze matras zorgt voor een zeer comfortabele temperatuur- en vochtregulatie.

Luchtig: Op mijn vorige matras werd ik na een paar uur slapen transpirerend wakker en het duurde lang voordat de temperatuur weer draaglijk was. Op deze matras loopt de temperatuur veel minder hoog op. Dit komt doordat ie én goed ventileert en bovendien de juiste hoeveelheid warmte vasthoudt (het is niet als bijvoorbeeld slapen in een hangmat, waar je het na een tijdje ijskoud krijgt). Fris, schoon en comfortabel: De materialen waaruit de matras is samengesteld houden geen vocht én geen stof vast: heel bijzonder hoe kunststof zo comfortabel, zacht, fris en schoon kan zijn. Op maat: Ik kon kiezen uit verschillende afmetingen en hardheden. Vanuit Ubed werd ik daarover deskundig geadviseerd. De matras ondersteunt prima, de hardheid is door Ubed aangepast aan mijn lichaamsgewicht. Mooi en slim: De matras heeft iets Japans door de mooi toegepaste materialen en het streven naar (technische) perfectie die ze uitstralen.

Je zweeft door je slaap heen

Ik heb nooit bespaard op matrassen aangezien slaap voor mij enorm belangrijk is. Als ik goed slaap ben ik alert, gefocust en kan ik de grootste stapels werk aan. Bij ieder “nieuw” matras heb ik een week nodig om (letterlijk) mijn draai te vinden. Met het matras van ubed sliep ik de 2e nacht al als een Roosje. Heerlijke combinatie van stevigheid en een gevoel van slapen in een cocon. Ik heb geen last meer van mijn rug en mijn schouder. Ik raad iedereen een ubed aan!

Erg fijn bed

De titel zegt genoeg. Ik lig sinds 2 weken op dit ubed matras en ik ben erg tevreden. Bij het uitzoeken heb ik veel opties gekregen voor de hardheid, waardoor het tailor-made aanvoelt. Daarnaast vind ik de mensen achter bed erg behulpzaam: ze hebben me goed geholpen. Mijn slaap is fors verbeterd!

Geweldig slapen

Het Ubed slaapt heerlijk, de perfecte hardheid voor mij maar ook voor mijn vriend. Het bed ademt heel goed wat een heerlijke slaap ervaring geeft. Het is echt een aanrader!

Geweldig product van zeer hoge kwaliteit

Ik had hiervoor een standaard matras, nu ik ben overgestapt naar een Ubed merk je het verschil in kwaliteit. Ik had niet gedacht dat het verschil zo enorm groot is, maar het is echt zo. Daarbij kan een Ubed worden afgesteld door het wisselen van topper zodat je ook nog eens perfect ligt en je ook niet meer in een kuil tussen twee matrassen ‘valt’. Daarnaast zijn de materialen die gebruikt worden van zeer hoge kwaliteit en wordt het product ook nog eens thuis bezorgd en geïnstalleerd. Al met al kan ik iedereen een Ubed zeker aanraden en is het de aankoopprijs meer dan waard!

Heerlijk matras!

Ik heb sinds kort een Ubed matras en deze ligt heerlijk. Heel fijne ligging. Normaal gesproken heb ik het vrij snel te warm en dat is nu niet meer het geval met mijn Ubed matras.

Erg fijn Ik slaap sinds 1 maand op een matras van Ubed en word sinds dag 1 erg uitgerust wakker zonder pijn.

Kundig, klantgericht en comfortabel

De medewerkers van Ubed waren vriendelijk bij het uitzoeken van het matras, tijdens het leveren en daarna. Kundig advies, goede uitleg over het product en we slapen heerlijk. Een aanrader.

Goede kwaliteit en topservice

Dit matras is van goede kwaliteit en ligt heerlijk! Ook hele fijne service. Aanrader!