Fijnste matras ooit

We zijn heel blij met ons matras waar we nu al een tijdje op slapen. Perfecte hardheid en als de ander draait merk je daar niets van. Dit matras is echt een aanrader!

Top investering om altijd lekker te slapen

Super fijn bed wat heerlijk ondersteunt. Hiervoor nog wel eens een last van m'n rug na het slapen maar bij Ubed nooit last van gehad. Bed lucht ook super goed door dus zal heerlijk liggen in de zomer. Kijk er al naar uit!

Super matras voor onze baby

Een bijzonder fijn matras, wat feilloos past in z’n bedje (120x60). Hij slaapt sindsdien als een roos!

Heerlijk matras met een goed verhaal

Voor ons zoontje van bijna 3 hebben we een nieuw matrasje gekocht bij Ubed. Wij zijn elke avond als we hem in bed leggen weer even jaloers op zo'n lekker stevig en toch comfortabel matras! Hij slaapt er heerlijk op. Verder vinden we het heel mooi dat Ubed op een duurzame wijze matrassen produceert.

Eindelijk lekker geslapen op een ‘luchtig’ matras

De laatste 5 of zijn het 10 jaar word ik ‘s nachts wakker omdat het matras te warm wordt. Dan zoek ik een ander bed/matras en slaap ik daar verder totdat het ook daar te warm wordt en dan keer ik weer terug naar het afgekoelde matras, en na 1.5 uur heb ik weer hetzelfde probleem, en verhuis ik weer, etc. Bij aankoop van ons bed en zoektocht heb ik mijn problemen gedeeld, echter zonder resultaat (jammer au*ping) Ook een verkoelende topper, en diverse koelingen geprobeerd zonder het gewenste resultaat. Ook in hotels op diverse matrassen geslapen. Voor een goede nacht was een slaapmiddel de oplossing en/of fysiek afmatten. Uiteindelijk hebben we een nieuw bed met ventilatie met een duur prijskaartje overwogen. Ubed heb ik mijn probleem uitgelegd en zij stelden dat zij een matras konden samenstellen en leveren. Tegelijk ook een linnen lakens besteld. Gelet op mijn eerdere ervaringen heb ik een niet goed/geld terug garantie geeist. Voor de heren van Ubed was dat geen probleem. Hulde. Ongelofelijk, na al die jaren slaap ik veel beter, blijkt het matras goed te ventileren. Mijn vrouw is zo blij omdat ze haar man slapend aantreft als ze wakker wordt. Lachen. Na een maand ben ik nog steeds verrassend tevreden. Voor mij geldt ook dat buitenlucht en beweging positief bijdraagt aan de nachtrust. Velen malen ben ik dank verschuldigd aan Bram en Wouter van Ubed die ons geholpen hebben. Mijn vrouw gaat komende maand ook een Ubed matras bestellen omdat mijn matras meer dan 5 cm breder (hoger) is. Ach ja.

Aanrader!

Blij met m’n aankoop. Twijfelde eerst, want kende het bedrijf niet maar echt supersnelle levering en heerlijk bed. Allebei hebben wij nu onze eigen kant en eigen hardheid. Dit hadden we echt nodig ;)

Rustige nachten!

Sinds kort ben ik geswitcht naar dit kindermatras en mijn kind slaapt nu lekker door de nachten heen. En ik dus ook ;)

Zacht, heerlijk linnen onderlaken.

In tijden niet zo heerlijk geslapen. Ik twijfelde eerst of het wel echt zacht zou zijn, ook omdat het wat breder valt. Maar niks is minder waar, dit heerlijke zachte hoeslaken maakt mijn bed helemaal af.

Super matrasje!

Heel tevreden over het kindermatras! Ideaal dat die zo snel te wassen is en droogt. Fijne service ook :)

Heerlijk zacht hoeslaken

Linnen voelt als goede kwaliteit en heeft zacht gevoel in bed. Mooi op bed!

Heerlijk zacht hoeslaken

Het linnen voelt als goede kwaliteit en ligt lekker zacht in bed. Mooi op bed ook!

Heerlijk zacht hoeslaken

Het linnen voelt als goede kwaliteit en het is lekker zacht in bed. Mooi op bed ook!

Heerlijk zacht hoeslaken

Het linnen voelt als goede kwaliteit en het voelt lekker zacht aan in bed. Goed strak trekken onder het bed, dan ziet het er mooi uit!

Heerlijk zacht hoeslaken

Het linnen voelt als goede kwaliteit en ligt lekker zacht in bed. Ziet er mooi uit op bed ook!

Heerlijk zacht hoeslaken

Het linnen voelt als goede kwaliteit en het ligt lekker zacht in bed. Ziet er mooi uit op bed ook!

Heerlijk zacht hoeslaken

Het linnen voelt als goede kwaliteit en het voelt lekker zacht aan in bed. Ziet er mooi uit op bed ook!

Heerlijk zacht hoeslaken

Het linnen voelt als goede kwaliteit en het ligt lekker zacht. Mooie uitstraling ook!

Geen last meer van zweten

Mooie matras

Heerlijk zacht hoeslaken

Het linnen hoeslaken voelt van goede kwaliteit en ligt lekker zacht in bed. Ziet er ook nog eens mooi uit op bed!

Heerlijk zacht hoeslaken

Het linnen hoeslaken voelt aan als goede kwaliteit en voelt lekker zacht als je erop ligt. Ziet er mooi uit ook!

Over Ubed

Ubed is een slaapmerk met circulaire visie dat zich focust op het verbeteren van de nachtrust én het energiek wakker worden. Dit doet Ubed door het aanbieden van recyclebare, gepersonaliseerde matrassen, kindermatrassen en de ontwikkeling van andere innovatieve slaapkamerproducten.