heerlijk bed, een fijne ontwikkeling

het innovatieve van het matras zorgt ervoor dat ik het nooit te warm of te koud heb in dit bed. Het matras biedt voldoende ondersteuning en de materiaalkeuze is ook heel prettig! Een echte aanrader !

Heerlijk duurzaam matras met goede service!

Het belangrijkste van een matras is dat je er lekker op slaapt; dat doe ik. Zowel in de winter als in de zomer als het warm is. De Ubed ventileert uitstekend en ligt erg lekker. Wat ook heel belangrijk is, is dat een bed lang mee gaat. Dit bed is best prijzig, maar het betaald zich vele malen uit omdat je makkelijk en goedkoop de ‘topper’ (het bovenste deel) kan vervangen, hierdoor lijkt het alsof je een nieuw bed hebt terwijl het in feite alleen de bovenste laag is

Top matras

Ik heb sinds 1 maand een 2 persoons matras van UBed in 2 verschillende hardheden Wij slapen heerlijk op deze matrassen

Zeer tevreden met het matras

Ik haal meer uit mijn nachten sinds ik op een ubed ben gaan slapen. Matras ademt goed!

Slapen als nooit tevoren?

Levering verliep soepel en goed. Het installeren was ook erg gemakkelijk en sprak voor zich. De eerste paar nachten en groot verschil gemerkt met het voorgaande matras. Heerlijke vering voor een goede ondersteuning met een toplaag die voor comfort zorgt is een perfecte combinatie. Met alleen maar de nieuwste materialen en technologieën ben je zeker van het beste luchtige matras wat er is!

Heerlijk comfortabel matras, goede uitleg en uitstekende service

Heerlijk geslapen, heel blij mee

Echt een upgrade

Overgestapt van een emma matras en dit matras ligt echt stukke beter dan het matras dat ik had.

Een verademing

Ik slaap goed en word zonder rugpijn wakker. Dat scheelt zeg.

Wolkje

Zodra ik op het matras ga liggen vergeet ik dat ik in bed ben gestapt. Het vorm naar je lichaam en het lijkt of je op een wolkje ligt.

Fantastische service en een heel goed product

Deze matras is echt een aanrader! Heel comfortabel en met prettige ondersteuning.

Super bed met super service

Wat een verademing is dit matras! Ik slaap er heerlijk op, een grote verbetering in vergelijking met mijn vorige matras. Met hulp van Ubed de perfecte hardheid van het matras bepaald voor mij en mijn vriendin en het voelde voor ons beide direct goed. Het is een flinke investering, maar het is het geld meer dan waard!

Super fijn bed, top service!

Voor levering contact gehad om eea af te stemmen, ging erg soepel en professioneel. Heb het matras nu 3 maanden en ben heel tevreden. Het ligt heerlijk en heel fijn dat het matras zo luchtdoorlatend is. Top dat mijn partner en ik allebei een andere hardheid konden krijgen, zonder dat er een spleet tussen beide kanten zit. Zeker aan te raden!

Deze matras slaapt fantastisch!

Het bevalt zo goed, dat ik gewoon zin heb om naar bed te gaan. Het is heel fijn dat je ook op een tweepersoons matras, per persoon de hardheid van de matras kunt bepalen. Dus afgestemd op je eigen gewicht en persoonlijke voorkeur. Wij hebben een first edition en daarvan ging de topper iets schuiven. Nadat we dit hadden gemeld, werd dit gelijk aangepast. Top service!

Duurzaam, mooi en stevig genoeg

Ik heb veel verschillende matrassen geprobeerd met proefslapen, sommige matrassen met schuim vond ik te warm. Ik heb ook een scoliose en ben niet zo zwaar dus zocht een hard matras en dit matras is perfect(je kan zelf aangeven hoe hard je het matras wil hebben). Ik had ook gelezen dat matrassen voor heel veel afval en milieuschade zorgen en dit bedrijf lijkt erg veel bezig te zijn met het maken van duurzame matrassen wat ik wel mooi vind.

Deze matras voelt geweldig aan, het doet het mij elke dag denken aan dat verblijf in een luxe hotel

Deze matras ziet er niet alleen prachtig uit maar maar het ligt ook super comfortabel. Ik kan het echt iedereen aanraden!

Zeer comfortabel matras

Zeer tevreden met het nieuwe matras van Ubed. Wij hebben gekozen voor een 'double bed', waarbij alsnog per zijde de hardheid wordt bepaald aan de hand van lengte en gewicht, zodat de matras voor ons beide de perfecte hardheid heeft. Daarnaast konden we ook per zijde de hardheid van de topper kiezen. In eerste instantie was het even wennen, aangezien de matras een stukje harder was dan onze vorige matras, maar al snel lag het erg comfortabel en na 1,5 maand merken we nog steeds dat het beter wordt. Daarnaast was de service geweldig. We werden vooraf uitgebreid geïnformeerd over de juiste matras. De matras werd aan huis geleverd en 'geinstalleerd'. Ook was het geen enkel probleem om de topper na een week te wisselen naar een zachtere versie. Al met al dus zeer tevreden over zowel service, kwaliteit als comfort!

In 1 woord: GEWELDIG!

Wat een geweldige ervaring. Ubed is zo'n onwijs fijn matras. Sinds ik ben overgestapt naar een matras van Ubed slaap ik veel beter en voel ik mezelf veel energieker dan hiervoor. Naast het feit dat het een geweldig matras is, is de service ook top. Ik ben goed geholpen met de keuze van het juiste matras en alles is super snel geleverd. Ik zou het iedereen aanbevelen!

Erg fijn matras dat comfortabel ligt, ventileert en veert goed

Hij ligt fijn, veert goed zonder dat het een kuil oplevert als je er op ligt. Dit voorkomt ook dat je naar de ander rolt omdat je partner zwaarder is en dus een grotere kuil veroorzaakt. Die kuil is er dus niet. Het materiaal voelt fijn en ademt goed. Heel fijn ook dat je beide kanten een andere stevigheid kan instellen. Kortom erg tevreden!

Deze first edition lijkt van goede kwaliteit te zijn. Wij hebben een boxspring bodem en de temperatuur wordt niet te warm zoals bij andere matrassen die we geprobeerd hebben. Verder goede ondersteuning voor zij- en rugslaper en wij konden per kant van het bed kiezen hoe hard het matras moest zijn. Ook goede service met levering tot in de slaapkamer.

Zacht, maar met zeer goede ondersteuning!

Ik had een nieuw matras nodig omdat ik rugklachten heb. Ik heb het Ubed matras besteld en ik vind het geweldig! De matras is zeer comfortabel en knus. Een dikke 10 als het op ligcomfort aankomt! Ik vind dat het goede steun geeft, maar toch zacht is. Het lijkt van hoge kwaliteit te zijn. Gezien deze voordelen, dacht ik echt niet dat de prijs zo goed zou zijn. Ik kan het alleen maar aanraden!

Ik slaap als een baby

Sinds ik een Ubed heb, merk ik echt dat ik minder moe wakker word. Ik slaap langer achter elkaar en kan uitgeruster aan mijn dag beginnen. De hardheid kan je zelf bepalen en dat heeft ook bij mij zeker geholpen. Ook ligt het UBed hoog, wat ik prettig vind.

Fantastisch matras maar wel een klein probleem, ik kan namelijk in de ochtend moeilijk uit mijn bed komen omdat het zo heerlijk ligt.

Fijne ervaring en mooi product dat iets toevoegt

Fijne ervaring en mooi product dat iets toevoegt

Mijn Ubed matras ligt geweldig

Ik slaap nu twee maanden op mijn Ubed matras (first edition 180x210) en ik ben hier uitermate enthousiast over. De zachte topper gaf me in eerste instantie net iets te weinig steun, maar na overleg met Ubed hebben ze deze direct geruild met een hardere variant. Sindsdien slaap ik als een roosje. Op mijn vorige matras kon ik nog wel eens met een stijve rug wakker worden en ik dacht dat dit aan het vele thuiswerken of aan een verkeerde zithouding lag. Sinds ik op het Ubed slaap zijn de klachten zo goed als weg. Ik ga niet meer snel veranderen van matras!

Geweldig matras

Ik heb altijd last gehad van nekklachten en die zijn sinds ik op dit matras slaap een stuk minder! Erg fijne ondersteuning en je zakt niet te diep weg.