Erg fijn bed

De titel zegt genoeg. Ik lig sinds 2 weken op dit ubed matras en ik ben erg tevreden. Bij het uitzoeken heb ik veel opties gekregen voor de hardheid, waardoor het tailor-made aanvoelt. Daarnaast vind ik de mensen achter bed erg behulpzaam: ze hebben me goed geholpen. Mijn slaap is fors verbeterd!

Geweldig slapen

Het Ubed slaapt heerlijk, de perfecte hardheid voor mij maar ook voor mijn vriend. Het bed ademt heel goed wat een heerlijke slaap ervaring geeft. Het is echt een aanrader!

Geweldig product van zeer hoge kwaliteit

Ik had hiervoor een standaard matras, nu ik ben overgestapt naar een Ubed merk je het verschil in kwaliteit. Ik had niet gedacht dat het verschil zo enorm groot is, maar het is echt zo. Daarbij kan een Ubed worden afgesteld door het wisselen van topper zodat je ook nog eens perfect ligt en je ook niet meer in een kuil tussen twee matrassen ‘valt’. Daarnaast zijn de materialen die gebruikt worden van zeer hoge kwaliteit en wordt het product ook nog eens thuis bezorgd en geïnstalleerd. Al met al kan ik iedereen een Ubed zeker aanraden en is het de aankoopprijs meer dan waard!

Heerlijk matras!

Ik heb sinds kort een Ubed matras en deze ligt heerlijk. Heel fijne ligging. Normaal gesproken heb ik het vrij snel te warm en dat is nu niet meer het geval met mijn Ubed matras.

Erg fijn Ik slaap sinds 1 maand op een matras van Ubed en word sinds dag 1 erg uitgerust wakker zonder pijn.

Kundig, klantgericht en comfortabel

De medewerkers van Ubed waren vriendelijk bij het uitzoeken van het matras, tijdens het leveren en daarna. Kundig advies, goede uitleg over het product en we slapen heerlijk. Een aanrader.

Goede kwaliteit en topservice

Dit matras is van goede kwaliteit en ligt heerlijk! Ook hele fijne service. Aanrader!

Heerlijk matras met goede vering op de juiste plaatsen

Door de vering op de juiste plaatsen, vormt het matras goed naar je lichaam. Hierdoor lig je comfortabel op het matras. Bovendien hele snelle service en goede bereikbaarheid van het bedrijf.

Geslapen als een baby

Heerlijk geslapen! Het matras is precies goed: is niet te hard en niet te zacht. En het voelt alsof het goed doorademt. Toppie!

Heerlijk fris en eindelijk doorgeslapen

Wat een heerlijk matras. Niet te koud en niet te warm. Ook werd ik niet meer klam midden in de nacht wakker. Ubed is echt een aanrader!!

Heerlijk matras en slim concept

Erg innovatief matras met aandacht voor het milieu en eenvoudig aan te passen naar mijn voorkeuren.

heerlijk bed, een fijne ontwikkeling

het innovatieve van het matras zorgt ervoor dat ik het nooit te warm of te koud heb in dit bed. Het matras biedt voldoende ondersteuning en de materiaalkeuze is ook heel prettig! Een echte aanrader !

Heerlijk duurzaam matras met goede service!

Het belangrijkste van een matras is dat je er lekker op slaapt; dat doe ik. Zowel in de winter als in de zomer als het warm is. De Ubed ventileert uitstekend en ligt erg lekker. Wat ook heel belangrijk is, is dat een bed lang mee gaat. Dit bed is best prijzig, maar het betaald zich vele malen uit omdat je makkelijk en goedkoop de ‘topper’ (het bovenste deel) kan vervangen, hierdoor lijkt het alsof je een nieuw bed hebt terwijl het in feite alleen de bovenste laag is

Top matras

Ik heb sinds 1 maand een 2 persoons matras van UBed in 2 verschillende hardheden Wij slapen heerlijk op deze matrassen

Zeer tevreden met het matras

Ik haal meer uit mijn nachten sinds ik op een ubed ben gaan slapen. Matras ademt goed!

Slapen als nooit tevoren?

Levering verliep soepel en goed. Het installeren was ook erg gemakkelijk en sprak voor zich. De eerste paar nachten en groot verschil gemerkt met het voorgaande matras. Heerlijke vering voor een goede ondersteuning met een toplaag die voor comfort zorgt is een perfecte combinatie. Met alleen maar de nieuwste materialen en technologieën ben je zeker van het beste luchtige matras wat er is!

Heerlijk comfortabel matras, goede uitleg en uitstekende service

Heerlijk geslapen, heel blij mee

Echt een upgrade

Overgestapt van een emma matras en dit matras ligt echt stukke beter dan het matras dat ik had.

Een verademing

Ik slaap goed en word zonder rugpijn wakker. Dat scheelt zeg.

Wolkje

Zodra ik op het matras ga liggen vergeet ik dat ik in bed ben gestapt. Het vorm naar je lichaam en het lijkt of je op een wolkje ligt.

Fantastische service en een heel goed product

Deze matras is echt een aanrader! Heel comfortabel en met prettige ondersteuning.

Super bed met super service

Wat een verademing is dit matras! Ik slaap er heerlijk op, een grote verbetering in vergelijking met mijn vorige matras. Met hulp van Ubed de perfecte hardheid van het matras bepaald voor mij en mijn vriendin en het voelde voor ons beide direct goed. Het is een flinke investering, maar het is het geld meer dan waard!

Super fijn bed, top service!

Voor levering contact gehad om eea af te stemmen, ging erg soepel en professioneel. Heb het matras nu 3 maanden en ben heel tevreden. Het ligt heerlijk en heel fijn dat het matras zo luchtdoorlatend is. Top dat mijn partner en ik allebei een andere hardheid konden krijgen, zonder dat er een spleet tussen beide kanten zit. Zeker aan te raden!

Deze matras slaapt fantastisch!

Het bevalt zo goed, dat ik gewoon zin heb om naar bed te gaan. Het is heel fijn dat je ook op een tweepersoons matras, per persoon de hardheid van de matras kunt bepalen. Dus afgestemd op je eigen gewicht en persoonlijke voorkeur. Wij hebben een first edition en daarvan ging de topper iets schuiven. Nadat we dit hadden gemeld, werd dit gelijk aangepast. Top service!

Duurzaam, mooi en stevig genoeg

Ik heb veel verschillende matrassen geprobeerd met proefslapen, sommige matrassen met schuim vond ik te warm. Ik heb ook een scoliose en ben niet zo zwaar dus zocht een hard matras en dit matras is perfect(je kan zelf aangeven hoe hard je het matras wil hebben). Ik had ook gelezen dat matrassen voor heel veel afval en milieuschade zorgen en dit bedrijf lijkt erg veel bezig te zijn met het maken van duurzame matrassen wat ik wel mooi vind.

Zeemagazijnkade 3 1018 LJ Amsterdam

+31 615 004 071

Over Ubed

Ubed is een slaapmerk met circulaire visie dat zich focust op het verbeteren van de nachtrust én het energiek wakker worden. Dit doet Ubed door het aanbieden van recyclebare, gepersonaliseerde matrassen, kindermatrassen en de ontwikkeling van andere innovatieve slaapkamerproducten.