Deze matras voelt geweldig aan, het doet het mij elke dag denken aan dat verblijf in een luxe hotel

Deze matras ziet er niet alleen prachtig uit maar maar het ligt ook super comfortabel. Ik kan het echt iedereen aanraden!

Zeer comfortabel matras

Zeer tevreden met het nieuwe matras van Ubed. Wij hebben gekozen voor een 'double bed', waarbij alsnog per zijde de hardheid wordt bepaald aan de hand van lengte en gewicht, zodat de matras voor ons beide de perfecte hardheid heeft. Daarnaast konden we ook per zijde de hardheid van de topper kiezen. In eerste instantie was het even wennen, aangezien de matras een stukje harder was dan onze vorige matras, maar al snel lag het erg comfortabel en na 1,5 maand merken we nog steeds dat het beter wordt. Daarnaast was de service geweldig. We werden vooraf uitgebreid geïnformeerd over de juiste matras. De matras werd aan huis geleverd en 'geinstalleerd'. Ook was het geen enkel probleem om de topper na een week te wisselen naar een zachtere versie. Al met al dus zeer tevreden over zowel service, kwaliteit als comfort!

In 1 woord: GEWELDIG!

Wat een geweldige ervaring. Ubed is zo'n onwijs fijn matras. Sinds ik ben overgestapt naar een matras van Ubed slaap ik veel beter en voel ik mezelf veel energieker dan hiervoor. Naast het feit dat het een geweldig matras is, is de service ook top. Ik ben goed geholpen met de keuze van het juiste matras en alles is super snel geleverd. Ik zou het iedereen aanbevelen!

Erg fijn matras dat comfortabel ligt, ventileert en veert goed

Hij ligt fijn, veert goed zonder dat het een kuil oplevert als je er op ligt. Dit voorkomt ook dat je naar de ander rolt omdat je partner zwaarder is en dus een grotere kuil veroorzaakt. Die kuil is er dus niet. Het materiaal voelt fijn en ademt goed. Heel fijn ook dat je beide kanten een andere stevigheid kan instellen. Kortom erg tevreden!

Deze first edition lijkt van goede kwaliteit te zijn. Wij hebben een boxspring bodem en de temperatuur wordt niet te warm zoals bij andere matrassen die we geprobeerd hebben. Verder goede ondersteuning voor zij- en rugslaper en wij konden per kant van het bed kiezen hoe hard het matras moest zijn. Ook goede service met levering tot in de slaapkamer.

Zacht, maar met zeer goede ondersteuning!

Ik had een nieuw matras nodig omdat ik rugklachten heb. Ik heb het Ubed matras besteld en ik vind het geweldig! De matras is zeer comfortabel en knus. Een dikke 10 als het op ligcomfort aankomt! Ik vind dat het goede steun geeft, maar toch zacht is. Het lijkt van hoge kwaliteit te zijn. Gezien deze voordelen, dacht ik echt niet dat de prijs zo goed zou zijn. Ik kan het alleen maar aanraden!

Ik slaap als een baby

Sinds ik een Ubed heb, merk ik echt dat ik minder moe wakker word. Ik slaap langer achter elkaar en kan uitgeruster aan mijn dag beginnen. De hardheid kan je zelf bepalen en dat heeft ook bij mij zeker geholpen. Ook ligt het UBed hoog, wat ik prettig vind.

Fantastisch matras maar wel een klein probleem, ik kan namelijk in de ochtend moeilijk uit mijn bed komen omdat het zo heerlijk ligt.

Fijne ervaring en mooi product dat iets toevoegt

Fijne ervaring en mooi product dat iets toevoegt

Mijn Ubed matras ligt geweldig

Ik slaap nu twee maanden op mijn Ubed matras (first edition 180x210) en ik ben hier uitermate enthousiast over. De zachte topper gaf me in eerste instantie net iets te weinig steun, maar na overleg met Ubed hebben ze deze direct geruild met een hardere variant. Sindsdien slaap ik als een roosje. Op mijn vorige matras kon ik nog wel eens met een stijve rug wakker worden en ik dacht dat dit aan het vele thuiswerken of aan een verkeerde zithouding lag. Sinds ik op het Ubed slaap zijn de klachten zo goed als weg. Ik ga niet meer snel veranderen van matras!

Geweldig matras

Ik heb altijd last gehad van nekklachten en die zijn sinds ik op dit matras slaap een stuk minder! Erg fijne ondersteuning en je zakt niet te diep weg.

Nooit beter geslapen.

Ik ben ontzettend tevreden met mijn Ubed. Na jaren op een buitengewoon slecht matras geslapen te hebben, is dit werkelijk een fantastische verbetering. Het ademt fantastisch en je voelt gewoon dat je echt op iets ligt. Inplaats van dat je ergens in wegzakt. Daarnaast heb ik super service ervaren waarin ik gemakkelijk kon wisselen van middelhard naar harde topper. Na deze wisseling heb ik ontzettend goede nachten beleefd. Kortom, top matras!

Echt een top aankoop en uitstekende service

Echt een onwijs fijne ervaring. Het matras ligt perfect en ik slaap veel beter dan voorheen. Je wil het bed nooit meer uit!

Een matras dat al z'n beloftes waarmaakt

Meerdere matrassen geprobeerd door de jaren heen en dit is echt het matras waar ik bij blijf. Zelfs als het erg warm was in m'n kamer voelt het matras nog heerlijk ademend en koel aan, maar ook tijdens de koudere nachten lig je er warmpjes bij. Dankjewel Ubed!

Over Ubed

Ubed is een slaapmerk met circulaire visie dat zich focust op het verbeteren van de nachtrust én het energiek wakker worden. Dit doet Ubed door het aanbieden van recyclebare, gepersonaliseerde matrassen, kindermatrassen en de ontwikkeling van andere innovatieve slaapkamerproducten.