Niet oké.

Ik had maar 4 dagen om het pakket op te halen van het automaat, ik was toevallig die 4 dagen in het buitenland en kon dit dus niet op tijd in orde brengen. Het pakket werd teruggestuurd en nu kreeg ik de melding dat mijn aankoop gecanceld werd en mijn geld teruggestort wordt.

Très bien

Heel snel geleverd in Spanje en heel professioneel afgehandeld.

Heel snel geleverd in Spanje en heel professioneel afgehandeld.

Simplement efficace et professionnel

Efficace et professionnel

Levering duurde 2 weken

Had verschillende truitjes en t-shirts besteld van vorig seizoen, zonder namen, dus normaal gezien is dit niet veel werk. Pas na een eerste vraag naar de helpdesk werd er precies voor gekeken. Ik snap wel natuurlijk dat bij de lancering van de nieuwe truitjes de vraag enorm groot was...

Perfect shirt

Look forward to a fantastic season. Lets go for it this year !

Super ravi

supergoed

goed en snel

Snel en correct

Bestelling werd heel snel en correct behandeld en bezorgd. Ook chapeau voor de bezorginsdienst.

Valt mee

Was voor mijn kleinzoon en die was er blij mee,dus....

Simple et rapide

Simple et rapide commende reçu en moins d'une semaine

Zeer snelle service en truitje in goede staat toe gekregen. Enkel het omruilen zou op een iets simpelere manier moeten worden geregeld. Heb bij de bestelling ook niet direct een mogelijkheid gezien op het te laten bedrukken met een naam. Voor de rest zeer tevreden.

J ai trouvé facilement ce que je voulait acheté

Le maillot de foot que j ai acheté est de bonne qualité je suis vraiment content

Het duurt te lang

Het shirt duurde bijna een anderhalve week voor dat het aankwam. Maar het was wel veilig ingepakt.

Goeie service

Alles correct verlopen, zoals altijd

Zoals alle vorige aankopen heel correct

Mijn mooiste Anderlecht shirt ooit

Het product was van topkwaliteit en de levering was ook heel snel

Quality products fast delivery

Ik had de de nieuwe thuis teneu en een tshirt besteld in XL wat normaal mijn maat is maar was beide nogal krap. Ik heb ze beide opnieuw besteld in een maat groter ik heb mijn geld teruggekregen en de nieuwe bestelling was er binnen 4 dagen.

Matig

Het duurde veel te lang vooraleer we de aankoop mochten ontvangen…. Zeker 10 dagen! Je gaat beter naar de shop zelf ipv online te bestellen De shirt was wel zeer mooi.

Beste club van het land!

De medewerkers waren heel vriendelijk ! Het was wel heel druk maar het was ook fandag natuurlijk. Misschien wel iets efficiënter werken aan de bedrukking van de truitjes en meer voorraad voorzien.

Leveringstermijn meerdere dagen. Voor de rest alles meer dan ok.

Correct

Seul petit problème, il n’est pas précisé que les maillots taille petit…

Efficacité et choix

Fidèle supporter du RSCA et client du Fanshop

MAUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Heel overzichtelijke en correcte webshop. Correcte levering en opvolging.

Sneller dan Amuzu en gebruiksvriendelijk als Theo Leoni

Hele vlotte service bij de 2 nieuwe shirts. Geleverd binnen de tijdspanne. Zeer tevreden. Ik draag niks anders meer.

Avenue Theo Verbeecklaan 2

1070 Anderlecht