Gemakkelijk te gebruiken

Alles wijst zichzelf uit, heel gemakkelijk

Service rapide et efficace

J'ai commandé une vareuse personnalisé et j'ai été très content du résultat, arrivé a temps pour l'anniversaire de mon beau fils et ça lui a fait très plaisir.

Volledig binnen verwachting!

Ik wilde graag mijn moeder verrassen met een gepersonaliseerd shirt. Ik heb daar Ciske op laten drukken omdat Amuzu haar lievelingsspeler is en het tevens ook de koosnaam is die mijn stiefvader haar geeft. Het shirt kwam netjes op tijd toe en de bedrukking was heel mooi! Merci Anderlecht en COYM!

Was zeer tevreden

Ik was zeer tevreden

Super tevreden

Was heel tevreden

super service

mooi optijd duidelijk wanneer het toekomt en artikel is perfect zoals gevraagd

Correct

Vlotte bestelling en dito bezorging op een snelle manier.

Uitstekende service !

Zeer tevreden over de service, feedback van de webshop

Zoals het hoordt ...

Alles was goed verpakt en toekomen zoals het hoorde !....kom zeker terug !rsca for evwr!

Alles vlot en goed aangekomen!

Top ervaring, snel geleverd, en top kwaliteit, kan niet beter

Parfait

Juste un avis parfait

en attente...

Bonjour, le colis n est toujours pas arrivé...est ce normal,? Bien à vous

Expérience en amélioration mais trop chère

Bonjour, Je trouve l'expérience RSCA en amélioration. Mais de plus en plus tournée pour une public de privilégié et moins pour la classe populaire. Les prix sont en constante augmentation (850€ pour un season ticket, tel un clun de premier league). 100€ pour un maillot Joma. Et j'en passe. Nous ne somme pas des vaches à lait. Nous somme le sporting d'Anderlecht, pas vous. Vous feriez mieux de vous en souvenir. A votre disposition pour en discuter.

It was deliverd in time

The package was deliverd in time

Snelle levering topi

Een beleving

Een paars-wiitte oase

Correcte afhandeling

Hetgeen me beloofd werd werd ook snel nagekomen. Mijn zoon was zeer tevreden met het resultaat.

Snel en Efficiënt

Als niet internet fanaat verliep alles vlot , en ben ik tevreden van de service.

Pas content !

Ça fait plus d’un qu’on s’inscrit pour monter avec les joueurs, mon fils attend tjrs d’être appelé… on fait la demande à chaque fois mais sans retour ! Sportivement.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Vlotte service

Mijn bestelling werd vlot afgehandeld.

Zeer goed geholpen en snel

Zeer duidelijke site en zeer snelle correcte levering

Zeer tevreden over over bestelling en product

Zeer tevreden over product en ook over vlugge levering

Satisfait

Rien à dire. Contact rapide suite à un soucis de paiement et envoie rapide. Un grand merci

Decent

I had issues with my debit card. I had to use a different debit card of another bank. I thunk the problem was at my side.

Bedrijfsgegevens

Avenue Theo Verbeecklaan 2

1070 Anderlecht

+32 486 89 18 29

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.