Service et qualité au top !

Rapidité, qualité et service irréprochable! Merci :-)

TOPservice!

Prima product - vlotte levering

Très satisfaisant

Le gilet de qualité grandeur parfaite et le shipping était très rapide ! Je vais recommander bientôt . Merci

Goed initiatief!

Het gezamenlijk aanbod van een Nederlandstalige en Franstalige versie is niet handig en verwarrend. Ik heb foute keuze gemaakt en kon niet meer herstellen .Afzonderlijke aanbiedingen zou duidelijker zijn .

Problème techniques

J'ai du retenter le paiement une dizaine de fois avant que le paiement ne soit validé. On signalait un délai de livraison dans les 3 jours mais au final ça a pris une semaine. Et je n'ai jamais revu le mail de validation avec la facture

Afgeleverd op foute adres

Ik mailde verschillende keren over de problemen met de webshop. Eerst werd mijn lottoclub korting niet meegerekend op alle producten. dit werd bij de 1e mail opgelost. Ik gaf daarnaast aan dat ik niet in staat was om bij het bevestigen van de bestelling mijn adresgegevens te wijzigen, nadat leveradres gewijzigd werd kon er niet meer op de knop bevestigen geklikt worden. Dit werd uiteindelijk opgelost door de taal van de pagina te wijzigen naar engels. Ook het wijzigen van mijn adres op de beheerspagina van mijn profiel kon ik niet wijzigen, na opslaan en verversen werd steeds het oude adres teruggezet. ZELFS NA HET WIJZIGEN VAN HET ADRES IN DE BESTELLING WERD HET PAKKET NAAR EEN FOUT ADRES GESTUURD DAT IK NIET KON AANPASSEN OP MIJN PROFIELPAGINA!!

• Would you recommend us? No

Doe ik zker nog een keer.

De verjaardagskorting werd niet automatisch verrekend bij het afrekenen maar met een emailtje naar de supportdienst werd ik onmiddelijk en snel geholpen.

Maillot très confortable , j'adore.

Mitigé

Commande d’un maillot personnalisé…mais au nom d’un jeune joueur Theo Leoni Livraison: pas la faute du rsca mais de dhl. Livraison annoncée le mercredi 9, journée greve nationale il est vrai. Livraison non exécutée et maillot reçu le lundi suivant seulement Echange: le maillot est trop petit. Warning present sur le site. Demande de retour refusé par stricte application des conditions générales. Un maillot au nom d’un joueur du club doit il être considéré comme un maillot personnalisé ? Cordialement Antoine Jacques Ps: je vous recommande malgré tout car le Rsca reste le Rsca!

Goeie service!

De keuze en de levering vlot verlopen. Dank u!

Zee goed service en bestelling juist en goed afgeleverd NB van jullie applicatie voor volgen van live wedstrijden zeer ontevreden “ kost veel geld, maar kan meestal niets volgen door gebrek aan streaming.

Rien n'a redire.

Experience tres bien passe. Les fraie de livraison un peu chere sinon tous etais parfait.

Makkelijk en eenvoudig

Makkelijke manier om te bestellen; alles was duidelijk en goed uitgelegd. Proces verliep vlot wat vandaag de dag te verwachten is.

Excellente et rapide

Rapide et efficace

Snelle levering, goede kwaliteit van het product

Snelle levering, goede kwaliteit van het product

Très bonne

Comme d'habitude professionnel

Perfecte fit en super kwaliteit

Limited edition shirt is top. Ziet er heel goed uit en degelijk materiaal!

In 1 woord: uitstekend

Stevig verpakt, leveringstijd was correct en de communicatie was zeer goed

Altijd tevreden

Snelle communicatie bij vragen. Tevreden van de bestelde producten.

Commande veste hiver . Problème de taille

Site Web pas à jour par rapport au stock

Vlotte bestelling

Snel besteld, duidelijke communicatie. Alles werd binnen de aangegeven termijn geleverd.

superservice

Mooie webshop en supersnelle levering

Produit bien reçu mais..

J’ai bien reçu mon produit (qui n’était pas disponible au début). Ça arrive mais je devais être tenu informé dès qu’il était à nouveau disponible. Ce qui n’a pas été le cas. Pour le reste, rien à dire.

Zeergoed

Alles was op tijd bezorgd

Zeer snelle levering!

Zeer snel geleverd en goed verpakt. Zeer tevreden mee! De kindjes zijn ook tevreden met hun items!