Top aankoop

Supersnel en uitstekende kwaliteit!

Mijn t-shirt werd heel snel geleverd en de verpakking was verrassend! Top kwaliteit!

Heel veel moeite om bestelling te plaatsen

Het lukte niet maar na contact met jullie heb ik gedaan wat jullie zegde en is het gelukt. Vind het spijtig dat het me niet lukte van de eerste keer maar met hulp top! Heb ook gevraagd om een parking te huren voor seizoen zonder antwoord. Vind ik spijtig antwoord dan gewoon we bekijken het of e-mail goed ontvangen maar nee niks. Vind dit spijtig voor zo een grote Club.

Vlot

Vlotte afhandeling van aankoop ticket. Gebruiksvriendelijke site.

ik heb nog steeds geen bevestigingsmail gekregen zodat ik weet dat het effectief aankomt of niet, al de rest verliep heel vlot

Niet bereikbaar

Mauve gold box besteld,tegelijk met mijn zoon,die zijn box al 1 week heeft, de mijne nog steeds niet,verschillende mails verstuurd maar geen antwoord, telefoon ook niet bereikbaar, een raar gedoe en ervaring Ik zal verplicht worden om tot aan fanshop te rijden...

Wel betaald, niet ontvangen

Ik heb vorige week een kindertenue besteld, maar tot op heden nog steeds niet ontvangen

Als je probleem heb en je stuurd een mail word je heel vlug geholpen.

Nog steeds niets ontvangen

Vorige week vrijdag heb ik het tenue besteld, 3-4 werkdagen duurt dit. 1 week later heb ik nog steeds niets ontvangen.. spijtig dat er ook geen antwoord kwam op de mail die ik 2 dagen geleden gestuurd had..

Teleurgesteld

Ik heb na een week nog steeds mijn truitje niet ontvangen.

Niet zoals verwacht

Had een abonnement genomen op Mauve+ gold en kreeg een t-shirt zonder naam en nummer op, terwijl ik zelfs nog een bewijs heb dat ik MET nummer en naam had aangeduid!

Délai livraison, pas de suivi de commande

J’ai commandé un nouveau maillot et après 8jours, j’ai toujours rien reçu. On ne sait pas voir où se trouve la commande, on a pas de suivi. J’ai envoyé un mail mais pas encore de réponse. J’ai été acheté un autre maillot au fan shop même. J’attends juste l’arrivée (si il arrive un jour) pour directement le renvoyer. Je n’achèterai plus rien sur le site.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Geen enkele opmerking!

Alles perfect verlopen!

Handig en snel

Makkelijk om iets te bestellen, met daarnaast ook duidelijk overzicht van wat je kan toevoegen als extra's. Daarnaast geeft men heel duidelijk mee wat je kan verwachten als leveringsperiode.

Vlot en snel

Vlot kunnen navigeren en snel besteld

Geen info

Ik heb mijn bestelling gedaan en betaald, 7 dagen later weet ik steeds niet wanneer ik mijn spullen zal krijgen en of de stand van zaken.....

Vlot en simpel

De app werkt zeer eenvoudig. Enige puntje van kritiek is dat als je een item bekijkt en je wilt teruggaan naar het vorige (sub)menu en je duwt op je gsm te snel op vorige dat je onmiddellijk uit de webshop wordt geslingerd en in de RSCA app terecht komt.

Achat nouveau maillot

Bonjour j ai commande un maillot depuis le 24 juin 2022. Je n ai toujours pas eu de délai de livraison. Est ce que c est normal? Merci à vous.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Ok

Ik heb een truitje besteld, bestelling zelf verliep vlot. Tot op heden nog niets ontvangen. Dit ligt ook aan externe factoren waarschijnlijk, dus in blijde verwachting.

Perfect geleverd!

100 procent in orde

Heel goede service als er iets misloopt.

Goede levertijd als er iets mis is met het pakje reageren ze snel op uw mails.

Niet goed

Ik krijg geen bevestiging van mijn bestelling. Kan nergens een bewijs vinden dat ik daadwerkelijk iets aangekocht heb. Dus ik zie eigenlijk mijn geld weggaan van mijn rekening, maar het lijkt of ik niets gekocht heb tot deze mail die bevestigd dat ik een aankoop gedaan heb.

Nice products nice Club

Wonderful

Niet zo.goed.

Het is goed maar de bestselling is nog niet toegekomen

Simple et efficace

Je recommande, webshop très facile d’utilisation, paiement facile et sécurisé.