Correcte en snelle levering!

De bonnes expériences

Je n'ai jamais rencontré de soucis avec Kiyoh, je recommande d'ailleurs à mes proches très souvent.

Topervaring!

Snelle en vlotte levering, alsook de kwaliteit van de producten. Qua prijsverhouding zit dit best goed. Bravo!!

Parfait

Accueil chaleureux et produit au top

Conforme à mon souhait

Rapidité. ...suivi super

zeer goed

Ik heb mijn aankoop gedaan voor mijn kleinkind op de open training. Het was er aangenaam in de shop en doenbaar van de drukte. Zeer vriendelijk meisje aan de kassa. Positieve ervaring dus.

x

Commande facile et livraison rapide

Rien de négatif à dire sur le fonctionnement d’un achat en ligne. Très satisfait de la plateforme et du service

Niets op aan te merken gewoon heel geruststellend bestelt op de hoogte gebracht van levering en geleverd niet meer niet minder.

Super snel en correct

Eerste maal iets besteld via de webshop en helemaal tevreden over!super snel geleverd en heel duidelijk in alles!

Qualité et bon suivi

L'interface Web est parfois compliquée. Mais le contenu et le design très bien.

Geruisloos en op tijd is de bestelling geleverd

Top t-shirt

Het limited edition shirt van Anthony Vanden Borre gekocht. Perfecte maat, goede kwaliteit en ziet er zeer mooi uit.

Top aankoop voor een geschenk.

Dit was voor een die hard supporter van paars wit.

Bestelling liep vlot

Wij maakte ons zoontje lid van de Mauve ketjes. Op de we site staat vermeld dat levering aantal dagen kan duren. We waren dus blij verrast toen het ketjes pakketje 2 dagen later al geleverd werd. Zo kon ons ketje met zijn sjaal al naar de opentraining.

Kampioenen!

Zeer duidelijke communicatie en steeds correct en volledig op de hoogte gehouden via mail. Pakket ook perfect afgeleverd én op tijd. Merci Sporting en Kiyoh!

Simple efficace et rapide

Simple efficace et rapide

Snelle en correcte levering

#COYM!

Snelle levering en mooie afwerking van een gepersonaliseerd wedstrijdshirt.

Super handig dat je online een bestelling kan plaatsen. Mijn pakketje werd zorgvuldig geleverd. Ik ga in de toekomst meer bestellen om mijn collectie uit te breiden.

top

Livraison rapide, produits de qualité. Je recommande.

Très facile de faire une commande et aussi de la recevoir par bpost

Une expérience de top

Service was zeer goed en ben zeer tevreden over het truitje

Zeer goede kwaliteit en service

Perfecte service!!!

Alles naar wens verlopen.