Geweldige ervaring

De webshop, het sociale media gebeuren, de beleving in het stadion. Alles ademt gewoon topclub en ik vind het een geweldige ervaring om dit te beleven bij mijn club RSC Anderlecht.

Parfait

Je recommande

Tevreden over de bestelling

Vlugge levering. Betreffende de box, afgaande op de foto’s verwachtte ik mij wel aan een product van betere kwaliteit.

Top!! De maat past perfect. Kleding is zoals op de webshop. Tijdig geleverd. Spijtig dat niet alles in eenzelfde maat is.

Alles prima!

Snelle verzending, goed verpakt.

De service was perfect. Echter is de t-shirt te groot. Is het mogelijk deze in te wisselen voor een maatje kleiner?

Je n'ai rien acheté puisqu'il n'y avait plus de stock

Je n'ai rien acheté puisqu'il n'y avait plus de stock

• Nous recommanderiez-vous? Non

Top, maar sjaals waren lastig te vinden.

Ik wou twee sjaals kopen, één voor mijn papa (Vaderdag) en één voor mezelf. Mijn papa had een tijdje ervoor al op de webshop gezocht naar sjaals, maar niet gevonden, en ook mijn mama had geen succes met haar zoektocht. Ik heb het al bij al snel gevonden door via Google in te typen "Sjaals Anderlecht". Vanaf ik de prachtige sjaals gevonden had, ging het bestellen, betalen en de levering van een leien dakje! Zeer tevreden van

Cool

Rapide efficace

Eerlijk

Ik kocht tickets met de vermelding dat er beperkt zicht was. Dit klopte, al vond ik het nog meevallen. Bedankt voor de eerlijkheid bij de bestelling.

makkelijke vlotte bestelling via website, snelle levering

zeer goed

De levering was snel, alles was in orde.

Heel mooi Vandenborre-shirt!

Heel mooi Vandenborre-shirt dat zit als gegoten en snel geleverd werd.

Alles top

Alles was in orde.

Mauve est une belle couleur chatoyante

Etre fan d 'Anderlecht est un privilège et un honneur!

Alles netjes verpakt

Alles is netjes verpakt en op de juiste dag geleverd

Verzending en ervaring waren prima!

Perfecte ervering

Alles in orde: snelle en correcte levering.

Alles verloopt elke keer vlot wanneer ik iets online bestel!

Alles verloopt altijd vlot zonder problemen.

Blij met onze aankoop!

Goede kwaliteit. Zoon draagd het heel graag!

Beste service

T shirt beantwoorde aan alles,mooi gedaan en goede kwaliteit! Ook de verzending verliep vlot en goed dus kleinzoon zeer tevreden.

Expérience de qualité et processus d’achat très facile

Ce fut impeccable! Achat facile, suivi de qualité ! Il ne reste plus qu’à fêter cela avec le titre !

bestelling correct afgehandeld

Super qualité