gewoonweg supper

ik had een hoesje besteld en weg goed op de hoogte gehouden waar mijn pakje was en wanneer het ging aankomen het hoesje is de perfecte maat en heb vriendelijke mails terug gekregen top bezorging.

Très bon avis

Dommage qu'il n'y ait plus beaucouo de produits de disponibles en raison de fin de saison mais communication claire, on est informés très rapidement et régulièrement de l'arrivée du produit et c'est très rapide

zeer tevreden

super. een correcte en vlotte levering en ook zeer tevreden over de kwaliteit van de artikelen.

prijs kwaliteit top en bovenop snelle levering

Parfait!!

Efficacité!

goed zeer goed

als ik het koop voor geschenk kan het dan ook verpakt worden

Super snelle afhandeling

Zoals steeds verloopt een bestelling via de fanshop heel snel en correct!

Excellent

Rien à redire, livré en 48 hrs ouvrables

Très bonne expérience

Livraison en 2/3 jour ouvrables, les bonnes tailles et avec numéro de suivis grâce à dhl

vrienderlijk onvangs van de bestelling zowel op de mail als door DHL

Bij het bestellen een snelle actie om deze af te werken . Levering zeer snel er na de volgende dag vreindelijk afgeleverd .

Snelle service, alleen geleverd op verkeerd adres alhoewel ik het adres had gewijzigd.

Snelle, correcte levering/service

Goed , maar kan nog beter.

De trainingsbroek en t -shirt waren goed van kwaliteit. Daarvoor hebben we een zwarte badjas besteld en die is minder van kwaliteit, op sommige plaatsen ravelt ze uit en onder de oksel was ze opengescheurd, heb het gelukkig nog kunnen naaien. Met de badjas van vroeger de witte hebben we dit niet gehad. Ofwel was ze te nips genaaid ofwel is de kwaliteit verminderd.

Superbe

Rien a dire produit de qualité

Ok

Steeds ok

Adresse non exacte

J’avais demandé une autre adresse de livraison que celle de facturation car il s’agissait de cadeaux pour un l’anniversaire d’un enfant qui n’habite pas près de chez moi, or le colis a été livré à mon adresse.

pas content

bonjour je ne suis pas du tout content je n'ai toujours pas de nouvelle de ma commende et je suis sans nouvelle de ce qu'elle advient je sais même pas ou m'adresser pour me renseigner de se fait plus jamais je ne passeré une commande chez vous mon numero de commende est le suivant: 80032988

• Nous recommanderiez-vous? Non

Een zeer betrouwbare webwinkel: correcte en snelle service!

Het was niet de eerste keer dat ik iets aankocht via de webwinkel van mijn favoriete club. En het zal zeer zeker ook niet de laatste keer zijn . Deze keer kocht ik een afgeprijsde t - shirt. Dan denk je soms dat men het bij dergelijke aankopen net iets minder nauw neemt dan bij duurdere aankopen. Niets is echter minder waar. Ook nu is de webwinkel van RSCA zeer betrouwbaar gebleken. Kortom, ook deze keer werd alles zeer correct en snel afgehandeld. Ik kon afgelopen zondag met trots mijn nieuwe RSCA t - shirt al dragen! Ik ben dus uitermate tevreden!

Service Super et rapide

Livraison de ma commande a été livré à la date comme convenue, le produit est surtout très bien emballé et protégé. COYM

Slechte communicatie goed opgelost.

Ik had een shirt in maat L besteld maar deee kwam na een week nog niet aan en had ook nog geen DHL mail gekregen. Vanaf ik een mail stuurde met de vraag kreeg ik al snel reactie dat ze het probleem gingen oplossen en 2 dagen later had ik het.

Altijd al een superfan geweest.

Ik ben oudste en het enige vrouw van 3 kinderen. Ik ben van het jaar 1980. Mijn man is ook hevige fan van Anderlecht. Thuis altijd hevige discussie geweest als het Anderlecht tegen Club Brugge was, want mijn 2 broers zijn voor Club Brugge. Mijn man en ik kunnen niet komen kijken naar een match, vanwege dat ik mij buitenshuis verplaats met een elektrische rolstoel, maar wij kijken alle matchen op een groot scherm thuis, ik zie ook niet goed. Wij blijven in hart en nieren en ondanks alles hevige superfan. Jullie zijn goed bezig, jullie komen er wel. Wie laatst lacht best lacht. Groeten vanwege Roland en Karen Wagemans- Van Heurck

het bestelde artikkel was niet meer leverbaar,maar werd hiervan op de hoogte gebracht en de terugbetaling is vlot gebeurd.

C'est parfait

De la commande à la livraison en passant par la qualité des produits, tout est nickel ! Merci

Alles was mooi op tijd geleverd en goed verpakt