aankoop goed verlopen

aankoop goed verlopen

Mijn ervaring bij de aankopen die ik doe zijn uitstekend.Heel mooi.Mijn man was heel blij.

vlot en correct verlopen.

overzichtelijk site, gebruiksvriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Slechte klantenservice

Ik bestelde voor nieuwjaar een shirt van Jan Vertonghen , betaalde 102,50€ ervoor en kreeg een ‘simpel’ t shirt van Bruxelle la fierte toegestuurd . Ondertussen wacht ik reeds twee weken op mijn juiste bestelling , zonder verdere info !!!! Ben heel teleurgesteld in jullie winkel-/klantenservice !

Slecht

Eerst en vooral zijn alle mails in het Frans En als je stuurd voor Nederlands word er niet gereageerd ook de levering was een ramp gewoon aan deur gezet en lang moeten wachten

Snelle en correcte afhandeling van mijn order

Order was snel afgehandeld en ondanks gepersonaliseerde items was het order supersnel geleverd

Alles verliep prima!

Nadat ik eerst een bestelling wou plaatsen maar het gewenste artikel niet meer in voorraad was werd ik zoals gevraagd op de hoogte gebracht wanneer het weer voorradig was.

J'ai commandé une paire de mule RSCA.

Le timing de livraison a été précis. Le colis est arrivé en bon état. Bien que la marchandise n'était pas cassable, l'emballage m'a semblé un peu léger. COYM

Rapide

Reçu dans les temps même un jour a l'avance

Alles in orde en snelle levering

vlugge levering, uiterst verzorgd verpakt

gebruiken steeds deze manier om aankopen te doen ivm RSCA kleding, zoon en kleinkinderen hebben al jaren ook abonnement RSCA !

Alles goed verlopen en snelle levering

Magnifique maillot avec impression de qualité

Parfait RAS

Vlot en naar wens

Vlotte afhandeling van bestelling, snelle levering en webshop toont waarheidsgetrouwe weergave van aankoop.

Vlot!

Altaaid content

De site is duidelijk De kwaliteit van de artikelen zijn zeer goed De levering is vrij snel en goed Altaaid content

Parfait

J'ai reçu rapidement les articles commandés. Ils répondent à la description faite sur le site.

Efficiënt shoppen

Duidelijke indeling van de producten. Gemakkelijk te betalen en snelle levering. Aanrader!

Lamentable

Commande passée le 15 décembre et toujours pas reçue !

• Nous recommanderiez-vous? Non

Snelle en correcte levering

Snelle en correct verzorgde levering

Mooi

Mooei

Goede kwaliteit

Zeer tevreden over de goederen en een snelle levering

Super mijn zoon was super blij en kwaliteit ook goed

Betaling is soms moeilijk omdat systeem niet vlot werkt. Voor de rest alles in orde

prima,

op tijd,gemakkelijk en snel geholpen per e-mail