Gave boots met mooie groene zool!

Ik ben helemaal happy met mijn Rossana boots met mooie groene zool! Ze zitten heerlijk en alles is zo mooi gemaakt. Zelfs de doos, inclusief persoonlijk onderhoudsadvies en leuke canvas tas, is zichtbaar met liefde gemaakt en samengesteld. Ik ben heel benieuwd naar de volgende collectie...

Hele snelle levering!

Bijna niet van echt te onderscheiden!

Fantastisch snelle levering van de vegan lot boots!

Gisteren besteld, vandaag direct ontvangen! Fantastisch! Ze zitten en lopen goed! Ben er blij mee!

Nou wat een leuke reactie Rinda, dank je wel en veel plezier van je Lot boots.

Mooie producten voor een schonere wereld.

Ondanks dat de laarzen niet paste een prachtige lijn. Kwaliteits producten en een prima service. Ik zal het bij iedereen promoten die open staat voor bewustwording van de wereld. Dikke 10

Dank je wel Miranda. Wat jammer dat de laarsjes niet passen en onwijs attent dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen.

Gedreven en motiverend

Een prachtige vrouw die haar ambities omzet in daadkracht. Echt heel veel respect! Ze maakt de wereld een stuk mooier en is dat niet waar we aan toe zijn? De collectie is overigens trendy en voelt als een tweede huid. Ik ben gelukkig!! Dikke knuffel xxx

Wat een leuke reactie Corine! Dank je wel en veel plezier met je nieuwe boots!

Toffe boots van goede kwaliteit, en nog duurzaam ook!

Via de crowdfunding actie deze boots aangaschaft. Ze zijn super tof en zien er goed afgewerkt en kwalitatief uit.

Dank je Imke, heel veel plezier van je nieuwe laarsjes.

Heerlijke schoenen

Dragen heerlijk en zien er fantastisch uit.

Dank je wel Lottie!

Wat een geweldig kado om te geven

Stoer. Mooi. Met liefde ontworpen en gemaakt. Stijlvol verpakt…

Dank je wel Henk, leuk om te horen.

Prachtige laarsjes

ik ben erg blij met de laarsjes. Ze zitten lekker en staan ontzettend leuk. Het weer is nu nog even te mooi om ze te dragen, maar het enige positieve van kouder weer is dat ik ze dan kan dragen. :-). Door een stomme fout van mijzelf had ik in eerste instantie de verkeerde gekocht, maar Suzanne was superlief en gastvrij en mocht ik ze omruilen. Daarbij kennisgemaakt met Jane ‘herself’! Ik hoop dat er veel meer soorten en maten schoenen van dit merk geproduceerd gaan worden.

Way een leuke review Mirjam, dank je wel. Heel veel plezier van je nieuwe laarsjes!

ik vind mijn 'Jane' laarsjes super stoer en uniek

Niets meer aan toe te voegen

Dank je wel Friek! Veel plezier ervan.

fijne en toffe boots!

hele fijne en toffe boots! Ook mooi verpakt & verzonden. Suggestie: een zachter voetbed voor meer comfort.

Dank je wel voor je review Mirjam. En bedankt voor de suggestie. Veel plezier van je nieuwe laarzen.

Blij mee!

Super blij met mijn Perfect Jane laarsjes! Ik draag ze nu ook al gewoon lekker in de zomer maanden. Lopen heerlijk.

Dank je wel voor je leuke reactie Karien. Heel veel plezier ervan!

Super blij !

Ik ben super blij met mijn perfect Jane schoenen. Lopen echt boven verwachting goed. Krijg super veel complimenten en ook gewoon helemaal Vegan! Vind het echt geweldig. Dikke aanrader !

Super bedankt voor je toffe review! Heel veel plezier van je nieuwe laarsjes.

Precies zoals gehoopt!

De laarsjes zijn precies zo mooi als ik had gehoopt! Ze zitten lekker en het materiaal is echt mooi. De groene zool is ook heel origineel! Ik heb de 'Jane' enkellaarsjes.

Wat leuk om te horen, dank je wel voor je review. Heel veel plezier met je nieuwe laarzen.

Super blij met mijn boots! Ze lopen heerlijk!

Dank je wel Maxime en veel plezier ervan!

Geweldige prachtige laarzen die geweldig lopen

Toffe laarzen die zelfs voor haastige moeders geweldig lopen!

Dank je wel Natasja, wat fijn om te horen.

These boots are Made for walking

Mijn vrouwtje is er ontzettend blij mee. Ze zien er fantastisch uit en lopen ook nog eens lekker.

Dank je wel Michel!

Topservice en mooie schoenen!

Ik heb de Rosanna boots cadeau gekregen. Helaas was de maat 38 net te krap, maar Suzanne heeft dit perfect opgelost door een paar maat 39 langs te brengen toen ze in de buurt was. Topservice dus! Ik vind de schoenen in het echt nog mooier dan op de foto’s, goede kwaliteit en ze lopen ook lekker!

Dank je wel Nanouk en onwijs leuk dat je de boots kado hebt gekregen. Heel veel plezier van je mooie Rossana boots.

Superleuk

Het proces van bestellen tot leveren ging soepel en was erg persoonlijk. Ik ben erg blij met mijn ‘bikerboots’. Ze zijn stoer, leveren regelmatig een prachtig gespreksonderwerp en, last but not least: In ben heel blij dat er geen dier heeft hoeven lijden voor dit product. Ik hoop dat de collectie groter wordt. Dan kom ik zeker terug!

Wat leuk om te horen Karin. Samen maken we zo de wereld een beetje mooier! Heel veel plezier ervan.

In 1 woord geweldig!

Ik had een pre order geplaatst! Ik werd prima op de hoogte gehouden en ze waren heel snel binnen toen ik eenmaal te horen kreeg dat ze binnen waren gekomen. De service is dus een dikke 10 en dan de schoenen... dit had ik nooit verwacht! Naast dat ze er gewoon super gaaf uitzien, lopen ze ook nog eens héérlijk. Je hoeft ze niet in te lopen, je loopt letterlijk op wolkjes. Ik ga voor meer! Want kan eigenlijk geen keuze maken in de modellen, ze zijn allemaal te gaaf.

Super leuk om te horen Chantal, dank je wel. Heel veel plezier ervan!

A Perfect Box!

Nou, hier blijf je even voor thuis lieve mensen.. De doos gaat open en dan volgt er prachtig paar laarzen - dat weet je, want die heb je besteld ;-)- maar in het eggie nog wat specialer! Fijn en lief kaartje + een superleuke canvas tas maken het af. Dank jullie wel.. Gelijk even kijken welke de volgende worden..

Wat een super leuk compliment, dank je wel en heel veel plezier van je nieuwe boots!

Zeer mooie kwaliteit, zitten lekker en overal bij te combineren

Ik krijg erg veel positieve reacties op mijn nieuwe boots van a perfect Jane! Ik draag ze zo vaak en ze blijven prachtig. Worden ze vies, doekje met water eroverheen en schoon! Ideaal!

Wat leuk om te horen! Heel veel plezier ervan en dank je wel.

Geweldig! En wat een toffe, hippe Collectie. Ik ben groot fan♥️

Super service, , de laarzen zitten echt fantastisch, ik zou ze echt aan iedereen kunnen aanbevelen.

Wat een leuke reactie, dank je wel!

Over A Perfect Jane

A Perfect Jane is hét trendy Vegan damesschoenen label voor modebewuste dames die geen concessies willen doen in looks en kwaliteit en een bijdrage willen leveren aan een betere wereld. Cruelty-Free, Sustainable and Looking Great, dat is onze missie. A Perfect Jane is onder andere gemaakt van plantaardig vegan appel leer uit Italië in combinatie met gerecyclede materialen. Mooie materialen die goed ademen en ook nog eens waterbestendig zijn. Duurzaam, trendy en met een goede fit. Goed voor mens, dier en milieu, En dat past Perfect bij onze missie! Het ontwerp is van Nederlandse bodem en wij produceren in Portugal. De collectie is eenvoudig online te bekijken en te bestellen: www.aperfectjane.com ''Walking on Plants''