ZEER SLECHT

ik bestelde mijn radio met CarPlay dongle, ik kreeg alles op tijd geleverd, ik installeer alles maar het werkt niet, ik neem contact op met hun, dat was een ramp, niemand neemt op als je belt, het is altijd antwoord apparaat, ik werd het wachten beu en had geen vertrouwen meer in het product dus ik wil men geld terug, dat was geen probleem, ik mocht het pakje terug opsturen, na het opsturen heb ik bijna 2 weken niks gehoord van hun, ik heb contact opgenomen per mail en het pakketje was nooit geleverd, na een tijdje was het pakje toch wel aangekomen omdat ik zei dat ik een track and track code heb en die heb ik ook doorgestuurd naar hun, uiteindelijk kreeg ik het informatie dat er onderdelen ontbreken, ter waarde van 80 euro, namelijk de CarPlay dongle en een usb, heel erg raar zei ik toen want ik heb ze niet hier, maar daar wouden ze niks van geloven en verder helpen was te veel gevraagd, dus hier iets kopen kan ik niemand aanraden want het zijn dieven,

Voldoet aan mijn verwachting uitstekend.

Hele goede service! Alles heel netjes verpakt

Zoals beloofd de volgende bezorgd. En ben er heel blij mee !

Super snel geleverd

Echt goed gedau voor mij mannen

Alles werkt echt goed

was goed

geleverd wat besteld is maar een dag later.

Goed en snel

Goed en snel

Perfect service.

Ik ben echt tevreden met mij bestelling .echt professioneel klanten service. Dankjewel ik ga ook in toekomst Gendt maken van jullie diensten.

Mooi apparaat, nette prijs,

Mooi Apparaat, redelijk goed compleet ( antenne verloop staat wel lijst met bijgeleverde materialen maar ontbrak) Zeer goede nederlandse gebruiks aanwijzing! Hulde hiervoor ! ( erg lastig om te maken! ) kleine toevoeging bij event. update : geef een aansluitschema aan met tekening van de isoconnector , ik kwam er later achter dat ik de 2 spanningsdraden nog even anders moest “steken” in de connector! Maar verders helemaal top! Goede prijs en keurig verpakt en vlot geleverd. Next time again!

Duidelijk site, snelle levering

Een duidelijke site en snelle levering. En je wordt goed op de hoogte gehouden

Gewoon goed artikel snel geleverd

Duidelijke site Besteld en snel geleverd

Mijn Apple CarPlay wilde niet werken. Ik heb een afspraak gemaakt in Gouda en ze hebben het probleem vakkundig opgelost. Vriendelijke mensen en goede service. We konden er op wachten en kregen koffie aangeboden. Marianne Kruitwagen

Kabels waren perfect

enigste wat spijtig was is. Er waren geen connectors bij om de 2 losse kabels vast te maken. Moest die in een auto winkel kopen. Anders geen problemen

Goede ervaring!

Ik heb een verlengkabel voor een autoradio besteld. Deze was concurrerend geprijsd en snel geleverd! De kwaliteit van de kabel is prima, nu alleen nog monteren..

Mooi product en goede communicatie

Autoradio gekocht nadat ik al wat technische vragen van ze netjes beantwoord had gekregen. Product besteld en werd snel geleverd. Ook de communicatie omtrent een probleempje was prima!

Snel geleverd zoals beloofd en alles goed verpakt. Toestel werkt perfect!

Zeer tevreden ,en vlotte levering

Goed product

Aanrader

Snel geleverd. Had iets besteld wat een langere levertijd heeft. Hierover gebeld en een ander exemplaar gekocht en de zelfde dag alsnog bezorgd.

Goed geregeld

Geweldige radio boven verwachting en vlot geleverd .

Super !

Nieuwe android 10 autoradio besteld en achteruitrijcamera en installatie-tools. Het kopen afhandelen alsmede het verzenden verliep vlekkeloos. Supersnelle verzending ! Ben enorm tevreden over de producten, prijs / kwaliteit zijn dik in orde. Toch een beetje bang om het zelf te instaleren (niet heel erg handig), maar echt plug and play, was nog eens snel gefixt. Geeft een enorme boost aan mijn mercedes van 18 jaar oud. Bedankt Caraudiogigant.nl ! Jammer genoeg kan ik maar 5 sterren geven, anders waren het er zeker meer 1

Goed geregeld

Over Caraudiogigant.nl

In onze webshop hebben we een ruim assortiment aan accessoires, multimediasystemen en navigatiesystemen. Maar ook een nieuwe inbouwnavigatie of achteruitrijcamera vind je bij ons. In totaal hebben wij zo'n 10.000 producten, waarvan een groot deel altijd op voorraad ligt in ons eigen magazijn. Buiten ons magazijn hebben wij een inbouwpartner waar artikelen kunnen worden afgehaald. Wacht dus niet langer en bekijk snel ons gehele assortiment! Een kleine greep uit ons assortiment: • Autoradio’s • Multimediasystemen voor in de auto • Auto specifieke inbouwnavigatie/navigatiesystemen • Achteruitrijcamera’s • Parkeersensoren • 2 din panelen • 1 din panelen • Autoradio accessoires en kabels • Autoradio Demontage sleutels • Draadloze opladers • Laadpalen • Diverse installatiematerialen Wanneer je bijvoorbeeld een multimediasysteem of navigatiesysteem koopt, wil je er wel zeker van zijn dat de kwaliteit in orde is. Je moet natuurlijk wel op je hulpsystemen kunnen vertrouwen. Bij Car Audio Gigant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Dit geldt niet alleen voor onze producten, maar zeker ook voor onze diensten. Hoewel we een breed assortiment aan producten hebben, is de webshop zó ingericht dat jij gemakkelijk het perfecte product kan vinden. Kom je er toch niet helemaal aan uit of heb je vragen? Neem dan vooral contact met onze specialisten op. Zij staan je graag te woord en helpen je met liefde bij het vinden van bijvoorbeeld jouw ideale achteruitrijcamera. Maar ook in de jungle van de vele navigatiesystemen kunnen zij samen met jou kijken welke het beste bij je past. Ben je juist op zoek naar een specifiek product? Laat het ons dan zeker ook weten. Onze webshop wordt iedere dag weer aangevuld met nieuwe artikelen, dus wellicht kunnen wij je helpen met je specifieke vraag.