Goede ondersteuning

Complete set van autoradio met achterruitrijcamera gekocht voor onze Toyota Avensis. Achterruitrijcamera werd zonder problemen omgeruild toen deze niet bleek te passen. Na inbouwen gaf de camera in eerste instantie een storend beeld, we konden eenvoudig even langskomen en binnen 5 minuten was het gefixed! Super service dus. Blij mee.

super

Problemen met het instellen van achteruitrijcamera. Hebben mij super geholpen. Pluimpje voor vriendelijke medewerker. Leo

Snelle levering, retour zending nog steeds niet verwerkt

Ik heb een systeem gekocht en die was snel geleverd. Alleen heb ik hem terug gestuurd omdat er weinig informatie bij zit om hem aan te sluiten. Retour aangemeld, duurde al lang voordat ik hem terug kon sturen. En tot op heden nog steeds niets vand ze vernomen. Wel geld innen maar met een retour geen geld terug storten

Zeer slecht

Product staat genoteerd als 'verzonden'. Heb niets ontvangen, ook word er niet gereageerd op mijn ticket. Tijdens bestellen zou de levering tussen de 4 & 8 werkdagen zijn. Bestelling gedaan op 16 juli en nu op 6 augustus nog steeds geen enkele update mogen ontvangen mbt de levering. Wil je een autoradio? Bestel hier dan absoluut niet.

Totaal geen reactie

Totaal geen reactie op helpdesk email.

Uitstekend opgelost.

Ik had problemen dat om de 10 seconden een melding in beeld kwam met parkeersensoren achter en voor, best wel irritant. Op zaterdag een email gestuurd en werd op zondag terug gebeld en alles werd keurig opgelost. Een dikke 10 voor dit bedrijf.

Oplichters!

Twee maal besteld, eerste kwam niet binnen. Op vrijdag gebeld en zou het systeem past op dinsdag bij hen binnen komen, waarna zij hem nog moesten versturen. Aangezien je tot aanmelden bij Post NL de bestelling kon annuleren, werd hij toch op vrijdag al aangemeld. Nog een maand later was hij nog niet binnen gekomen, omdat Post NL hem kwijt zou zijn, echter is hij volgens mij nooit verzonden. Ze weigerden geld terug te geven, terwijl ik inmiddels wel een nieuwe kocht bij hen. Ook deze levering duurde weer een maand, terwijl ze promoten dat voor 17.00 uur besteld morgen in huis is. Toen hij eindelijk binnen was bleken niet alle kabels erbij te zitten (moet je nog bijkopen) en werkte het apparaat niet naar behoren. Echter wil de klantenservice je niet helpen om het te laten werken en krijg je constant te horen later terug te moeten bellen. Na drie maanden nog steeds geen werken systeem in mijn auto, door de slechte service.

kastje naar de muur....

radio besteld bij hun, ontbreekt een kabel van radio naar iso. vragen ze elke keer om een mailtje om vervolgens elke keer te antwoorden dat ze niet kunnen helpen. hun radio dus moeten ze ook de kabel kunnen leveren..

Goed product en zeer goede service

Ik had een product besteld wat helaas (waarschijnlijk door de post) kapot geleverd was, ondanks deze goed ingepakt zat. Ik heb hierom een mail gestuurd en kreeg al snel antwoord en een nieuw product toegestuurd zonder extra kosten of gedoe. Dit product kwam goed aan en werkt super. Bedankt voor de goede service!

Levering en service goed maar radio en inbouw niet zoals gemeld

Radio snel ontvangen, was defect direct omgeruild. Deze service en communicatie was goed. Bij inbouw door een erkende firma blijkt dat hij niet past zonder speciale antenne stekker in de Fiat 500 inbouw slede, hierdoor heeft het inbouwen zeer lang gekost en moesten aanpassingen worden gemaakt. Zou fijn zijn als er een speciale stekker was meegeleverd of geadviseerd. Zeer moeilijk te plaatsen met de vele kabels. Moesten zelfs enkele weglaten om hem te kunnen plaatsen. Bij opstart blijkt dat de radio en navigatie zeer traag start en langzaam is, jammer, te duur voor wat het is.

Benadeeld

Autoradio met navigatie gekocht jammer genoeg geen handleiding erbij en na installatie blijkt de navigatie super traag te zijn bijna 10 min opstarten en als je dan naar radio gaat en dan onder rijden terug naar navigatie dan start ie weer opnieuw op. Heb het gemeld maar krijg als antwoord als je de update kaarten koopt gaat het wat sneller nou dat mogen ze ook eerder melden En na een nieuwe mail krijg ik bericht dat dat komt omdat radio onder de budgetradios valt dus kan je dat verwachten nou IK niet vindt 200 euro voor mij veel geld maar voor hun niet dat is pech

Multimediasysteem niet plug & play

Multimediasysteem gekocht voor mijn Renault Megane uit 2008. De "keuzenhulp" op de website gevolgd en het systeem aangeschaft incl. inbouw tools. Verzending en alles prima verlopen, product snel in huis in een stevige doos. Afspraak gemaakt bij mijn eigen garage voor inbouw, echter krijg ik van mijn garage bericht: De "quadlock" stekker van het nieuwe systeem komt niet overeen met de stekkers in de auto, niet mogelijk om in te bouwen zonder verloopstekker. Na bovenstaand bericht eens geinformeerd bij Caraudiogigant, maar die komen enkel met "ja, kom maar langs" suggesties.. Ze zitten ruim 200km van mij vandaan, helpen via de telefoon zou niet mogelijk zijn en houden stug vast aan "het past wel" ondanks dat mijn garage toch echt heeft laten zien dat het niet past. Terugsturen niet meer mogelijk (> 14 dagen geleden), erg jammer dat het zo moet gaan allemaal.

Super radio, snelle service

Top garage met snelle service, reed voordat ik het wist met keiharde Drum & Bass de garage uit!

Zeer goede ervaring bij dit bedrijf !

Zeer goede ervaring bij dit bedrijf ! personeel erg behulpzaam bij het oplossen van problemen zoals instellen Android radio enzovoort. Heb al een paar keer artikelen bij hun aangekocht deze zijn snel en goed geleverd. Heb deze artikelen later ook laten inbouwen wat vakkundig en volgens afspraak is gebeurd. Ik ben er erg blij en tevreden over.

OK

OK

Geen service, onvriendelijk personeel

Na levering werkt mijn radio niet naar behoren. Mail wordt niet beantwoord, en onvriendelijk aan de telefoon. Ik weet genoeg en ga de koop ontbinden.

Beste Wouter, Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Wij hebben je geprobeerd telefonisch te ondersteunen bij het activeren van Android Auto. Helaas is dat niet gelukt en hebben wij je de mogelijkheid geboden bij ons langs te komen of per post de autoradio ter inspectie aan te bieden. Het langskomen is een extra service die wij aanbieden, zodat je niet zonder radio op pad hoeft. Helaas heb je besloten hieraan niet mee te werken. Wij staan uiteraard klaar om je te helpen waar nodig en horen graag van je indien wij wat voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Team Caraudiogigant.nl

Zeer klant vriendelijk en meedenkend

Ik werd gebeld met de vraag het juist was dat ik het bestelde zou ophalen in Gouda. Voor mij andere andere kant van het land. Er was met bestellen wat verkeerd gegaan, ze hebben het keurig opgestuurd. Bedankt voor jullie alertheid!

Hellemaal top

Gewoon Top

Top producten en snelle levering

Eerste keer besteld bij dit bedrijf prima

Aangekocht een autoradio en frame prima service en aflevering

Top bedrijf komen afspraak na.

De mensen dier hier werken zijn geduldig super aardig en ook behulpzaam bij vragen over de artikelen ook als deze reeds zijn aangeschaft. Ben zelf al een paar keer goed geholpen.

snelle levering!

ik ben zeer tevreden

uitstekende snelle service en compleet geleverd

super snel geleverd en compleet met alle denkbare onderdelen en duidelijke handleiding en zelfs een speciaal boortje om een gaatje voor de achteruitrijcanera te maken

Had geen flauw idee hoe ik in mijn oude karretje een radio moest installeren. Ongeveer 20 minuten lang gebeld en de werknemer wist al mijn vragen te beantwoorden. Onwijs goed geholpen en top service dat hier de tijd voor word genomen!

Pakketje wat netjes verpakt en geheel volgens afspraak

Over Caraudiogigant.nl

In onze webshop hebben we een ruim assortiment aan accessoires, multimediasystemen en navigatiesystemen. Maar ook een nieuwe inbouwnavigatie of achteruitrijcamera vind je bij ons. In totaal hebben wij zo'n 10.000 producten, waarvan een groot deel altijd op voorraad ligt in ons eigen magazijn. Buiten ons magazijn hebben wij een inbouwpartner waar artikelen kunnen worden afgehaald. Wacht dus niet langer en bekijk snel ons gehele assortiment! Een kleine greep uit ons assortiment: • Autoradio’s • Multimediasystemen voor in de auto • Auto specifieke inbouwnavigatie/navigatiesystemen • Achteruitrijcamera’s • Parkeersensoren • 2 din panelen • 1 din panelen • Autoradio accessoires en kabels • Autoradio Demontage sleutels • Draadloze opladers • Laadpalen • Diverse installatiematerialen Wanneer je bijvoorbeeld een multimediasysteem of navigatiesysteem koopt, wil je er wel zeker van zijn dat de kwaliteit in orde is. Je moet natuurlijk wel op je hulpsystemen kunnen vertrouwen. Bij Car Audio Gigant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Dit geldt niet alleen voor onze producten, maar zeker ook voor onze diensten. Hoewel we een breed assortiment aan producten hebben, is de webshop zó ingericht dat jij gemakkelijk het perfecte product kan vinden. Kom je er toch niet helemaal aan uit of heb je vragen? Neem dan vooral contact met onze specialisten op. Zij staan je graag te woord en helpen je met liefde bij het vinden van bijvoorbeeld jouw ideale achteruitrijcamera. Maar ook in de jungle van de vele navigatiesystemen kunnen zij samen met jou kijken welke het beste bij je past. Ben je juist op zoek naar een specifiek product? Laat het ons dan zeker ook weten. Onze webshop wordt iedere dag weer aangevuld met nieuwe artikelen, dus wellicht kunnen wij je helpen met je specifieke vraag.