Bij telefonisch contact een duidelijke uitleg over levering en eventuele retour zending.

Wat een supersnelle levering. Om kwart voor vijf besteld en de volgende dag om 16.00 uur pakket opgehaals bij het Post NL afhaalpunt in Joure. Nu afwachten wat de 2 dinradio kan in de auto maar na een goede start zal dat ongetwijfeld prima zijn.

Na24u is men bestelling er

Top Zoals jullie het melden . Mooi en op tyd geleverd

CarPlay opgehaald werkt perfect alles top en snel. Het enige min puntje is de beschrijving maar als je technisch bent kom je er wel uit. De sound is goed Thnx caraudiogigant.

Stuurt verkeerde item

Niet tevreden stuurs verkeerde item op

ZEER SLECHT

ik bestelde mijn radio met CarPlay dongle, ik kreeg alles op tijd geleverd, ik installeer alles maar het werkt niet, ik neem contact op met hun, dat was een ramp, niemand neemt op als je belt, het is altijd antwoord apparaat, ik werd het wachten beu en had geen vertrouwen meer in het product dus ik wil men geld terug, dat was geen probleem, ik mocht het pakje terug opsturen, na het opsturen heb ik bijna 2 weken niks gehoord van hun, ik heb contact opgenomen per mail en het pakketje was nooit geleverd, na een tijdje was het pakje toch wel aangekomen omdat ik zei dat ik een track and track code heb en die heb ik ook doorgestuurd naar hun, uiteindelijk kreeg ik het informatie dat er onderdelen ontbreken, ter waarde van 80 euro, namelijk de CarPlay dongle en een usb, heel erg raar zei ik toen want ik heb ze niet hier, maar daar wouden ze niks van geloven en verder helpen was te veel gevraagd, dus hier iets kopen kan ik niemand aanraden want het zijn dieven,

Beste Roudin, Bedankt voor jouw review. Bij ons is retourneren uiteraard geen probleem. In jouw geval heb je een radio geretourneerd t.v.w. €289,99 en een CarPlay dongle ter waarde van €49,99. Wij hebben echter enkel de radio retour ontvangen en de CarPlay dongle niet Wij hebben daarbij opgemerkt dat de doos waarin de autoradio retour is gezonden van mindere kwaliteit was dan de doos waarin wij jouw artikelen hebben verzonden. De doos was daarnaast instabiel, te groot en niet goed afgeplakt. In dat geval is het mogelijk dat er onderdelen tijdens een lange transport vanuit Belgie naar Nederland kunnen verdwijnen. Omdat jij de artikelen met een eigen veroerder hebt geretourneerd, hebben wij je daarom geadviseerd om contact op te nemen met de vervoerder. Helaas heb je dit niet gedaan en met grote verbazing alle verwijten onze kant op gedaan. Dit vinden wij spijtig en teleurstellend. Wij zijn juist klantgericht en denken graag mee. Het staat je utieraard vrij altijd contact ,met ons op te nemen om hier nog een keer naar te kijken of eventueel een onderzoek te starten. Met vriendelijke groet, Team Caraudiogigant.nl

Voldoet aan mijn verwachting uitstekend.

Hele goede service! Alles heel netjes verpakt

Zoals beloofd de volgende bezorgd. En ben er heel blij mee !

Super snel geleverd

Echt goed gedau voor mij mannen

Alles werkt echt goed

was goed

geleverd wat besteld is maar een dag later.

Goed en snel

Goed en snel

Perfect service.

Ik ben echt tevreden met mij bestelling .echt professioneel klanten service. Dankjewel ik ga ook in toekomst Gendt maken van jullie diensten.

Mooi apparaat, nette prijs,

Mooi Apparaat, redelijk goed compleet ( antenne verloop staat wel lijst met bijgeleverde materialen maar ontbrak) Zeer goede nederlandse gebruiks aanwijzing! Hulde hiervoor ! ( erg lastig om te maken! ) kleine toevoeging bij event. update : geef een aansluitschema aan met tekening van de isoconnector , ik kwam er later achter dat ik de 2 spanningsdraden nog even anders moest “steken” in de connector! Maar verders helemaal top! Goede prijs en keurig verpakt en vlot geleverd. Next time again!

Duidelijk site, snelle levering

Een duidelijke site en snelle levering. En je wordt goed op de hoogte gehouden

Gewoon goed artikel snel geleverd

Duidelijke site Besteld en snel geleverd

Mijn Apple CarPlay wilde niet werken. Ik heb een afspraak gemaakt in Gouda en ze hebben het probleem vakkundig opgelost. Vriendelijke mensen en goede service. We konden er op wachten en kregen koffie aangeboden. Marianne Kruitwagen

Kabels waren perfect

enigste wat spijtig was is. Er waren geen connectors bij om de 2 losse kabels vast te maken. Moest die in een auto winkel kopen. Anders geen problemen

Goede ervaring!

Ik heb een verlengkabel voor een autoradio besteld. Deze was concurrerend geprijsd en snel geleverd! De kwaliteit van de kabel is prima, nu alleen nog monteren..

Mooi product en goede communicatie

Autoradio gekocht nadat ik al wat technische vragen van ze netjes beantwoord had gekregen. Product besteld en werd snel geleverd. Ook de communicatie omtrent een probleempje was prima!

Postbus 194

2800AD Gouda

+31 6 44297796

Over Caraudiogigant.nl

In onze webshop hebben we een ruim assortiment aan accessoires, multimediasystemen en navigatiesystemen. Maar ook een nieuwe inbouwnavigatie of achteruitrijcamera vind je bij ons. In totaal hebben wij zo'n 10.000 producten, waarvan een groot deel altijd op voorraad ligt in ons eigen magazijn. Buiten ons magazijn hebben wij een inbouwpartner waar artikelen kunnen worden afgehaald. Wacht dus niet langer en bekijk snel ons gehele assortiment! Een kleine greep uit ons assortiment: • Autoradio’s • Multimediasystemen voor in de auto • Auto specifieke inbouwnavigatie/navigatiesystemen • Achteruitrijcamera’s • Parkeersensoren • 2 din panelen • 1 din panelen • Autoradio accessoires en kabels • Autoradio Demontage sleutels • Draadloze opladers • Laadpalen • Diverse installatiematerialen Wanneer je bijvoorbeeld een multimediasysteem of navigatiesysteem koopt, wil je er wel zeker van zijn dat de kwaliteit in orde is. Je moet natuurlijk wel op je hulpsystemen kunnen vertrouwen. Bij Car Audio Gigant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Dit geldt niet alleen voor onze producten, maar zeker ook voor onze diensten. Hoewel we een breed assortiment aan producten hebben, is de webshop zó ingericht dat jij gemakkelijk het perfecte product kan vinden. Kom je er toch niet helemaal aan uit of heb je vragen? Neem dan vooral contact met onze specialisten op. Zij staan je graag te woord en helpen je met liefde bij het vinden van bijvoorbeeld jouw ideale achteruitrijcamera. Maar ook in de jungle van de vele navigatiesystemen kunnen zij samen met jou kijken welke het beste bij je past. Ben je juist op zoek naar een specifiek product? Laat het ons dan zeker ook weten. Onze webshop wordt iedere dag weer aangevuld met nieuwe artikelen, dus wellicht kunnen wij je helpen met je specifieke vraag.