Snel geleverd zoals beloofd en alles goed verpakt. Toestel werkt perfect!

Zeer tevreden ,en vlotte levering

Goed product

Aanrader

Snel geleverd. Had iets besteld wat een langere levertijd heeft. Hierover gebeld en een ander exemplaar gekocht en de zelfde dag alsnog bezorgd.

Goed geregeld

Geweldige radio boven verwachting en vlot geleverd .

Super !

Nieuwe android 10 autoradio besteld en achteruitrijcamera en installatie-tools. Het kopen afhandelen alsmede het verzenden verliep vlekkeloos. Supersnelle verzending ! Ben enorm tevreden over de producten, prijs / kwaliteit zijn dik in orde. Toch een beetje bang om het zelf te instaleren (niet heel erg handig), maar echt plug and play, was nog eens snel gefixt. Geeft een enorme boost aan mijn mercedes van 18 jaar oud. Bedankt Caraudiogigant.nl ! Jammer genoeg kan ik maar 5 sterren geven, anders waren het er zeker meer 1

Goed geregeld

Snelle en correcte levering

Doen wat je belooft en kwalitatief hoogwaardige producten leveren.

Alles ging moeiteloos

Ik ben tevreden met dit aankoop.

Gewoon Top!!!!

Gewoon goede en snelle service.

Zeer slecht

Verkeerd (goedkoper) toestel geleverd dan besteld. Hierover gebeld. Geleverd toestel zou duurder zijn; was niet zo. Na retourneren bleef het stil; weer gebeld! Gewenste toestel bleek niet meer op voorraad (op de site stond van wel) geld zou worden terugbetaald. Over die terugbetaling heb ik nogmaals moeten bellen.

Het is een super apparaat ondanks dat ik slecht reviews had gelezen ben ik zeer tevreden succes verder met alle verkoops

Niet bestellen hier, verkeerde product gekregen.

Retourneren niet mogelijk, alles met omweg. Nooit bestellen hier, zou nooit aan iemand aanbevelen. Product besteld veel te laat ontvangen. Mijn afspraak bij garage 3x verzet. Moest daarna 1,5 week wachten tot bij garage langs kon komen. Pas product niet, kan ik hem niet meer terug sturen. Want moet binnen 14 dagen met 10 omwegen. Echt niet kopen hier

Super goede service klant vriendelijk

Wat er beloofd word is ook echt zo!

Snel geleverd. Goede kwaliteit. Top service en advies!

Prima product

Goede inbouw omschrijving te downloaden.

Alles ging goed de levering ook

Doen wat er van ze verwacht wordt.

Autoradio online besteld. Twee dagen later netjes ingepakt thuis ontvangen.

Snel, correct, levert wat ze zeggen.

Zeer complete radio qua onderdelen en tools. Ook de sleutels om de radio uit te bouwen waren er aan toe gevoegd evenals 'lepels' om de draden onder de bekleding weg te werken. Het enige wat miste is een inbouw beschrijving met een duidelijk aansluitschema. Maar wie de stekkers goed bestudeerd komt er wel uit. Radio voldoet verder aan de eisen. Heb echter Android radio nog niet aan de loop. Zal eens kijken of de aftersales en ondersteuning bij caraudiogigant ook goed is.

Super kwaliteit/prijs

Top geholpen aan de telefoon. Snel geleverd

Fantastisch geholpen

Wat een super bedrijf ..... ondertussen 2 bestelling gedaan en zijn erg tevreden met de service en de snelheid van het opsturen .... ook de communicatie is goed ik had een vraag gesteld via de email waarop binnen een uur een reactie kwam ...... echt een aanrader

Snel geleverd en goede kwaliteit

Hele goeie service en gelijk de volgende dag gekregen

Over Caraudiogigant.nl

In onze webshop hebben we een ruim assortiment aan accessoires, multimediasystemen en navigatiesystemen. Maar ook een nieuwe inbouwnavigatie of achteruitrijcamera vind je bij ons. In totaal hebben wij zo'n 10.000 producten, waarvan een groot deel altijd op voorraad ligt in ons eigen magazijn. Buiten ons magazijn hebben wij een inbouwpartner waar artikelen kunnen worden afgehaald. Wacht dus niet langer en bekijk snel ons gehele assortiment! Een kleine greep uit ons assortiment: • Autoradio’s • Multimediasystemen voor in de auto • Auto specifieke inbouwnavigatie/navigatiesystemen • Achteruitrijcamera’s • Parkeersensoren • 2 din panelen • 1 din panelen • Autoradio accessoires en kabels • Autoradio Demontage sleutels • Draadloze opladers • Laadpalen • Diverse installatiematerialen Wanneer je bijvoorbeeld een multimediasysteem of navigatiesysteem koopt, wil je er wel zeker van zijn dat de kwaliteit in orde is. Je moet natuurlijk wel op je hulpsystemen kunnen vertrouwen. Bij Car Audio Gigant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Dit geldt niet alleen voor onze producten, maar zeker ook voor onze diensten. Hoewel we een breed assortiment aan producten hebben, is de webshop zó ingericht dat jij gemakkelijk het perfecte product kan vinden. Kom je er toch niet helemaal aan uit of heb je vragen? Neem dan vooral contact met onze specialisten op. Zij staan je graag te woord en helpen je met liefde bij het vinden van bijvoorbeeld jouw ideale achteruitrijcamera. Maar ook in de jungle van de vele navigatiesystemen kunnen zij samen met jou kijken welke het beste bij je past. Ben je juist op zoek naar een specifiek product? Laat het ons dan zeker ook weten. Onze webshop wordt iedere dag weer aangevuld met nieuwe artikelen, dus wellicht kunnen wij je helpen met je specifieke vraag.