Uitmuntend, snel en nette aflevering

via de website simpel en makkelijk aangeschaft en de gehele afhandeling daarna was uitmuntend en communicatief sterk en niet overdadig met emails.

Pakket wordt voor de deur afgeleverd zonder aan te bellen. Er zitten geen bevestiging materialen bij de radio.

Om 9.30 uur besteld en had het zelfde avond nog in huis

Top gedaan

Goed mooi op tijd geleverd

nog af wachten tot nu toe goed

Tot heden goed maar word pas volgende week in gebouwd dus ff af wachten

Slechte zaak, service rond uit ruk

Niks bestellen hier.

Perfecte service

Goed product

Slecht

Apparaat werk geen enkele keer zonder problemen Heb 'm er weer uitgehaald Staat in de advertentie dat het probleemloos werk maar het tegenovergestelde is waar

Beste heer Van der Wier, Bedankt voor je feedback omtrent onze service en producten. Het spijt met te moeten lezen dat je niet tevreden bent over het product dat je hebt besteld. Op al onze producten heb je 2 jaar garantie. Gebeurd er iets binnen die termijn met je product? Functioneert deze niet naar behoren? Dan ben je al consument volledig gevrijwaard en zullen wij waar nodig het artikel voor je repareren of vervangen. Hiervoor dien je wel eerst met ons in contact te treden. Je kunt voor nu het best een e-mail sturen naar [email protected] met een omschrijving van de problemen die je ervaart met het artikel. De product specialisten zullen je dan zo snel mogelijk verder helpen. Met vriendelijke groet, Adam Team caraudiogigant.nl

Knudde

Ik koop een nieuwe radio die toonde gebreken en dan moet ik die opsturen vervolgens willen jullie niets doen en dan moet ik een goede recensie geven wat denk je nou

Telefonisch informatie opgevraagd, hierbij zeer netjes geholpen. Hierna artikel (draadloze CarPlay dongel) besteld. Deze werkt zoals beloofd.

Beste Edwin, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten. Wij staan waar nodig graag voor je klaar. Wij wensen je veel plezier met de high-tech upgrades in je auto. Met vriendelijke groet, Adam Team Caraudiogigant.nl

Snelle levering, prima montage.

De audio met car play met achteruitrijcamera was in een dag na bestellen geleverd. De montage na afspraak in Gouda groet geregeld, ik kon er op wachten.

Beste Jan, Bedankt voor je feedback. Fijn om te lezen dat ook de doorverwijzing naar de inbouwpartner goed is verlopen. Wij wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Adam Team Caraudiogigant.nl

Maken het waar

Na alle negatieve reacties te hebben gelezen hield ik mijn hart vast toen mijn radio het niet helemaal goed deed. Nou dat hoefde dus niet. Het werd perfect en vlot opgelost. Vriendelijke en behulpzame mensen. Nog bedankt voor de snelle afhandeling. Top

Slecht Cartronix product en geen after sales

Hier een Cartronix autoradio voor mijn Opel Vivaro gekocht. Apparaat gaf al meteen problemen met de Google PlayStore, bij het intypen van een zoekopdracht sterft de PlayStore. Hierover een mail gestuurt naar de 'helpdesk', na drie weken nog geen enkele reactie.. ook niet op de rappels. Uiteindelijk het PlayStore probleem op kunnen lossen om vervolgens problemen te.krijgen met alle Google applicaties (PlayStore, Maps, YouTube) , wel WIFI verbinding maar applicaties geven aan dat er geem verbinding is. Ergo.. instabiele meuk en geen enkele after sales van de CarAudio 'Gigant' Één keer, nooit weer.. ballentent.

Belabberd

Wat een sloom ding zeg. Niet te geloven. Voor 320€ denk je wel zeker te zijn en een beetje waar voor je geld te krijgen.... Nou niets is beter waar. Serieus eerst 3 minuten wachten tot ue opgestart is, vervokgens duurt apps laden een eeuwigheid, gps uit sync, en compleet uit de richting, apps laden soms gewoon helemaal niet... Maarja, retour sturen kan niet meer aangezien ie er al in zit. Mooie slinkse moves ook. Hoe kun je een radio nou testen zonder hem eerst te gebruiken... Deze gaat dus meteen op mp en er word ergens anders een nieuwe besteld.

Fijne zaak met fijne mensen

Ik ben zeer tevreden over deze firma , ik had een dubbeldin autoradio voor mijn Alfa Mito bij hun besteld. Bij deze radio zaten 2 verschillende aansluitblokken , maar niet de quadlock die ik moest hebben. Na contact hierover werd deze kosteloos toegezonden. Super Verder ondervond ik een probleempje met de carplay. Afspraak gemaakt bij hun inbouwpartner, en na wat gerommel met instellingen uiteindelijk een Android kastje gekregen (gratis) waarmee het probleem verholpen was, wederom super. Na een half jaar steeds meer problemen met de carplay , Radio terug gestuurd voor onderzoek. Binnen een week stond de pakketdienst weer op de stoep met een nieuw exemplaar. Met andere woorden, een fijne zaak met een topservice! Enig minpuntje ...De reactie tijd op de mail kan wat lang duren, maar ze hebben het dus gewoon erg druk. Het zij ze vergeven :)

Deze radionavigatie type Cartronix CTX-22792 . Gekocht op 23-11-2021 vraag mij af van welk jaar de navigatie van igo die er opzit . De taal instelling voor de radio is dat er geen Nederlandse instelling op zit . En via de mail informatie gevraagd maar tot heden nog geen antwoord ontvangen dat is minder

Zeer slechte service /garantie

Mijn garage kocht een radio bij dit bedrijf. Radio werd reeds 4 keer teruggestuurd voor herstelling tijdens garantie ! Steeds opnieuw problemen na herstelling. Na veel heen en weer email verkeer stuurden ze een zogezegde nieuwe radio op... ( 6 weken onderweg... ) Op de nieuwe radio zaten terug vingervlekken.. dus terug gelogen. Dit bedrijf is echt prop nul qua verkoop en service.

slecht

slechte service ze zeggen 14 dagen bedenktijd als je de radio terugstuurd aanvaarden ze hem niet meer omdat hij een beetje beschadigt is van te plaatsen je moet hem toch eerst kunnen proberen vooralleer u weet of hij werkt en de klok blijft branden als ik hem uitschakel de dag nadien had ik een platte batterij door de klok

Bluetooth werkt perfect

Ik heb mijn radio hier een paar maanden terug aangeschaft en heb er nog steeds veel plezier mee de bluetooth functie werkt perfect en verbind automatisch als ik mijn auto aanzet ook het geluid is haarscherp zeker aan te raden

Zeer positief

Ik ben zeer positief over de radio´s die te koop zijn op deze website het zijn mooie en goede radio´s ook het personeel is heel vriendelijk ze hebben mijn vragen goed beantwoord kortom een top bedrijf

Heel blij met mijn aankoop

Heel blij met mijn aankoop bij dit bedrijf verder ben ik heel blij met de het geluid en beeld kwaliteit van de radio die ik heb aangeschaft wat ook heel fijn was is de snelle levering.

Een echte aanrader

Zeer mooie en overzichtelijke website ik ben ook zeer positief over de service van dit bedrijf ze zijn heel vriendelijk en hebben mij goed geholpen met het uitkiezen van mijn radio een echte aanrader dus

mooie radio werkt geheel naar wens

Mooie radio die makkelijk te bedienen en te instaleren is verder werkt alles geheel naar wens en zonder problemen.

goed werkende radio

doet wat de product specificaties zeggen verder is de radio ruisvrij met goed ontvangst en goed geluid ook de bluetooth werkt goed helemaal tevreden dus

Zeer goed service

Ik heb mijn nieuwe radio hier bestelt en ben er heel blij mee alles werkt goed hij start snel op en werkt helemaal zonder storingen verder ben ik ook goed geholpen met de keuze van de radio kortom goede service zeer tevreden.

Postbus 194 2800AD Gouda

+31 6 44297796

Over Caraudiogigant.nl

In onze webshop hebben we een ruim assortiment aan accessoires, multimediasystemen en navigatiesystemen. Maar ook een nieuwe inbouwnavigatie of achteruitrijcamera vind je bij ons. In totaal hebben wij zo'n 10.000 producten, waarvan een groot deel altijd op voorraad ligt in ons eigen magazijn. Buiten ons magazijn hebben wij een inbouwpartner waar artikelen kunnen worden afgehaald. Wacht dus niet langer en bekijk snel ons gehele assortiment! Een kleine greep uit ons assortiment: • Autoradio’s • Multimediasystemen voor in de auto • Auto specifieke inbouwnavigatie/navigatiesystemen • Achteruitrijcamera’s • Parkeersensoren • 2 din panelen • 1 din panelen • Autoradio accessoires en kabels • Autoradio Demontage sleutels • Draadloze opladers • Laadpalen • Diverse installatiematerialen Wanneer je bijvoorbeeld een multimediasysteem of navigatiesysteem koopt, wil je er wel zeker van zijn dat de kwaliteit in orde is. Je moet natuurlijk wel op je hulpsystemen kunnen vertrouwen. Bij Car Audio Gigant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Dit geldt niet alleen voor onze producten, maar zeker ook voor onze diensten. Hoewel we een breed assortiment aan producten hebben, is de webshop zó ingericht dat jij gemakkelijk het perfecte product kan vinden. Kom je er toch niet helemaal aan uit of heb je vragen? Neem dan vooral contact met onze specialisten op. Zij staan je graag te woord en helpen je met liefde bij het vinden van bijvoorbeeld jouw ideale achteruitrijcamera. Maar ook in de jungle van de vele navigatiesystemen kunnen zij samen met jou kijken welke het beste bij je past. Ben je juist op zoek naar een specifiek product? Laat het ons dan zeker ook weten. Onze webshop wordt iedere dag weer aangevuld met nieuwe artikelen, dus wellicht kunnen wij je helpen met je specifieke vraag.