Ja

top, snelle levering en goed ingepakt.

Goede spullen, mooie prijs.

efficient en vriendelijk

Mijn bestelling bleek bij de verzender te zijn kwijtgeraakt. Mediewiet had supersnel een vervangende bestelling verzonden, die wel goed aankwam.

Alles snel en naar tevredenheid.

Goede producten. (net wat de mens(heid) nodig heeft). Duidelijke communicatie/uitleg. Snelle en correcte afhandeling/levering bestelling. Mediwiet/Wernard en zijn team maken het verschil. Goed dat zij er zijn!

geweldig

ik woon in Portugal. ik heb een bestelling geplaatst op vrijdag november. op woensdag 1 december heb ik het pakketje via DHL ontvangen. inhoud klopte, 1 x healing oil voor de kat, 5 x CBD OK olie, een kweekfolder en als cadeautje een leeg flesje om zelf te vullen tegen de tijd dat de zaadjes geoogst kunnen worden. helemaal goed.

Snel geleverd!

Overzichtelijke website. Snel geleverd. Gemakkelijk besteld.

Helemaal prima

levering heel snel

Goede snelle bezorging

Bestellen prima verpakt en snel bezorgd

zoals altijd, súper!

je kijgt goede informatie en men is (zeer) snel met bezorgen

Nog geen voldoende ervaring

Probeer te gaan verhogen, merk wel dat ik rustiger gaat worden

netjes verzorgd, maar aflevering was knudde.

DHL had per mail aangekondigd de zending te leveren tussen 12u05 en 14u05; toen het pakket er om 16u nog niet was zijn we vertrokken naar een afspraak; bij thuiskomst stond het pakket open&bloot voor 't grijpen (terwijl het gemakkelijk achter ons stoepje uit 't zicht kon staan) en per mail bevestigde DHL dat de levering om 16u09 was geweest. Bepaald geen aanbeveling. Zie ook mijn directe mail aan jullie van jl. zaterdag.

Beste Niels, wat vervelend dat DHL zo onzorgvuldig met je pakketje is omgegaan. We zullen je klacht naar hun doorzetten. Hopelijk wordt de bezorger hier op aan gesproken. Als we verder nog iets voor je kunnen doen horen we het graag. Het mailtje waar je nu naar refereert kan ik helaas niet terug vinden. Voor contact met ons kun je een mailtje sturen naar: contact@cbdshop.nl

Snel en duidelijke uitleg, prima.

Gebeld, duidelijke en vrindelijke uitleg. Levering correct en snel, 1 dag. Prima service.

Had te maken met krampen in mijn lichaam als gevolg van mijn MS, endoor de olie zijnde nu verdwenen.

Bestelling snel en correct geleverd en wat voor mij nog belangrijker is de olie werkt waarvoor ik hem heb besteld.

Fantastische site voor alles

Ben begonnen met het kopen van CBD olie, en daarna alle handleidingen op YouTube bestudeerd om dit zelf te kunnen maken. Het uiteindelijke resultaat is fantastisch, Wernard Express zaadjes met growkit (met alle voedingsstoffen) gekocht met succes geteeld op het balkon, en daarna de hele extractiekit om er olie van te maken. Het is erg goede olie geworden.

Snelle levering van prima product!

Altijd wanneer ik bestel, wordt er heel snel geleverd. En ik vind deze cbdolie het prettigst van smaak en de werking is ook uitstekend.

Keurig

Prima en netjes baar alle tevredenheid

Erg tevreden

Ik heb nu een aantal artikelen besteld. Altijd netjes op tijd en keurig verpakt. Toen ik de eerste keer door onoplettendheid het verkeerde huisnummer had opgegeven was 1 mailtje voldoende en werd mijn bestelling alsnog op de juiste plek afgeleverd..

Snelle service en uitstekende producten

Uitstekende producten en snelle service

Snel en keurig bezorgd. Kwaliteit van het product, lijkt heel goed.

Snel en keurig bezorgd, kwaliteit van het product lijkt heel goed.

Betrouwbaar

Ik bestel en de volgende dag heb ik mijn order al in huis, met track en trace. Goed ingepakt.

Net als anders weer tevreden over de levering van de cbd shop. Of de bestelde zaadjes ook uitkomen zullen we volgend voorjaar ervaren.

CBDshop is Top

Snelle levering, kwaliteits assortiment, grote keuze, CBDSHOP is TOP

De bezorging was heel snel. Ik weet niet of je de druppels het beste voor, tijdens of na het eten in kunt nemen. En mag je ook meerdere druppels nemen zit hier ook een maximum aan. Wat informatie erbij doen zou voor mij fijn zijn geweest.

Gewoon altijd goed

Al een paar keer cbd olie besteld bevalt mij prima. Bied goede ondersteuning bij mijn ziekte van Crohn. Nu ook cbd voor onze hond besteld vanwege het vuurwerk. Ben benieuwd.

Over CBDshop

CBDshop heeft een breed en doordacht assortiment. Bij CBDshop vind je niet alleen de gebruikelijke cbd-oliën en zalven maar ook alles wat je nodig hebt om je eigen planten te kweken en om je eigen olie en zalf te maken.