Snel en netjes geleverd

Pakketje had ik snel in huis. Echter doet het voor mij I.T.T. anderen helaas niets.

Snel binnen , goed verpakt

Zie hier boven

Duidelijke uitleg

Je kunt bellen en er wordt echt geluisterd en meegedacht

Voordat ik wist wat ik moest hebben heb ik eerst contact opgenomen met iemand van de CBD shop, die mij zeer vriendelijk te woord stond. Een weekje later een flesje besteld die een dag daarna al binnen kwam❤️Gewoon geweldig! Erg blij met mijn wonder middeltje, bedankt dat jullie er voor de mensen zijn!

Keurig verpakt en mooi op tijd.

Hopelijk komen de zaden op eerste keer voor mij en volg exact jullie filmpjes. Erg duidelijk deze filmpjes, top.

Goede ervaring

Keurige levering en ik hoop dat deze zaatjes het ook net zo goed doen als de vorige.

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering

Prima gesprek, snelle levering.

Ik had alleen 5 thc zaadjes en 1 citral zaadje viel uit elkaar na 1 dag in een glaasje... gewoon een worteltje op de bodem en het kiem kapje dreef nog. Maar goed kunnen jullie niks aan doen wrs. De wernard express zaadje gingen heel goed.

Duidelijke pagina, snelle verzending. Prima service

Buitengewoon

Bij het bestellen van het eerste flesje CBD Max hadden wij eerst gebeld voor advies. Wij gebruikten eerder 5% CBD-olie van een ander merk, zonder Full Spectrum. Dat bevalt erg goed. Daarom hebben wij 2 flesjes nabesteld. Plus een lidmaatschap van de fanclub, om voortaan 10% korting te krijgen. Ik had echter te laat gelezen dat je EERST het lidmaatschap moest afrekenen en daarna pas de order voor de 2 flesjes met korting moest indienen. Een mailtje naar CBD-shop was voldoende om de korting TOCH achteraf terug te ontvangen op onze bankrekening. Dat is pas PERSOONLIJKE SERVICE, toch? Dat maak je tegenwoordig zelden mee.

Verkoopmedewerker was overvraagd en vroeg meteen iemand die er veel meer van wist. Echt een topper. Deze meneer had echt kennis Alles duidelijk.

Snelle levering.

Snelle levering. Goed voor elkaar.

GOEDE SERVIS

zeer goede diensten.

Lokkertje

Ik zou gratis een kadootje bij de bestelling krijgen. Nooit gehad. Gemaild, geen reactie.

Snelle nette bezorging

Snel en goed bezorgd

De druppels werden heel snel geleverd. Voor mij was het handig geweest als er ook een goede papieren gebruiksaanwijzing was meegestuurd.

Goed advies en snel leveren!!!

Goed bereikbaar met een goed advies en snelle levering.

Helemaal top

Ben zo ie zo blij met de cbd gruis waar ik zelf olie van maak. En de super snelle service die jullie geven.

Snel ontvangen .

Prettige shop

Fijn contact gehad en een goede snelle verzending.

Goede producten, eerlijke prijzen en snelle verzending.

Prettig advies en leuk gesprek

Over CBDshop

CBDshop heeft een breed en doordacht assortiment. Bij CBDshop vind je niet alleen de gebruikelijke cbd-oliën en zalven maar ook alles wat je nodig hebt om je eigen planten te kweken en om je eigen olie en zalf te maken.