Overzichtelijke website en snelle levering

Al jaren klant en ben tevreden over de service. Als ik vragen heb worden ze snel beantwoord en de levering van de kwaliteit producten gaat over het algemeen snel. Jammer dat ik geen bevestiging via e-mail heb gekregen dat pakket verzonden was. Nu kreeg ik van dhl dat ze onderweg waren en ik was niet thuis! Bij de buren afgeleverd. Groet Marianne

Gewedig

het werkt zeer goed

zoals altijd heel goed!

maar dat is eigenlijk gewoon zoals het hoort!

Goede en betrouwbare kwaliteit.

Al zeker 8 jaar mijn vaste adres van CBD olie tegen epilepsie aanvallen.

Snel geleverd ondanks dat het pakje bij dhl stuk gegaan was de volgende dag weer opgestuurd.

Bestelling goed verwerkt. Was met 2 dagen in huis en alles in goede orde ontvangen.

niet wat ik verwachtte

eerder cbd gebruikt( jaren terug ) gebruikt ivm likdoorn. het hielp toen erg goed met een druppel erop de dag geen pijn. niet help t niet.

uitstekend, vriendelijk, gemoedelijk

cursus gedaan om THC olie te maken , keurig, vriendelijk en in een goede sfeer verlopen. Producten die online worden besteld ook in goede orde en snel ontvangen.

Snel geleverd, goede verpakking. Uitgebreide informatie. Complimenten.

Spoedige levering

Spoedige geleverd :-)

Goede kwaliteit,snel geleverd

Ik koop al jaren mijn cbd olie bij de cbdshop Mijn hond en ik hebben er allebei baat bij .

Correct

Goede uitleg op de site, er gaat een wereld voor mij open.kijk er nu heel anders tegen aan.

fijne ervaring

goede uitleg en niks is te veel nu nog gaan ontdekken of het iets voor mij gaat doen

Snelle levering, goede producten.

Goede ervaring

Prima, de beste.

overzichtelijk, makkelijk te gebruiken webshop.

voldoende aanbod om zelf makkelijk bezig te gaan om cbd of thc olie te maken. alles is overzichtelijk gepresenteerd de calonator is een uitkomst.!. geen gedoe meer en netjes vlot en schoon je extracten maken.

Altijd goed geen commentaar

ik koop al jaren wat ik nodig heb nooit geen klachten

Snelle levering, goede spullen

Snelle levering, goede spullen en ben zeer benieuwd of ik mijn moeder ermee kan helpen

Snelle bezorging

Duidelijke website waar het eenvoudig bestellen is.

Uitstekend. Van bestelling tot orderbevestiging en verzending.

Prima advies, snel geleverd

Had wat problemen, pijn door medicijnen misselijk. Is me aanbevolen zelf met kokos olie wiet erin te maken en heb pakket snel gekregen. Nu hooen dat het iets doet

Zeer uitgebreide, toegewijde informatie ontvangen.

Mijn ervaring is dat ik meerdere werknemers heb gesproken welke stuk voor stuk zeer vriendelijk en kundig mee hebben gedacht over de behandeling met hun product voor mijn vader met parkinson. Ik heb vol vertrouwen de CBD max besteld en ben erg benieuwd naar de uitwerking ervan. Bedankt voor jullie heldere uitleg en het compassievolle mee denken voor een goede behandeling.

Prima voorinformatie.

Ik heb CBD besteld. De gevraagde voorinformatie werd snel en leuk beantwoord. De werking van het product moet ik nog ondervinden.

snelle levering maar vreselijk veel onnodig verpakkingsmateriaal dus als je het over een groene groet hebt hoort dat er ook bij !..

Zijn zeer goed

Het product en de levering altijd zoals er wordt aangegeven. Super goed!✅

Over CBDshop

CBDshop heeft een breed en doordacht assortiment. Bij CBDshop vind je niet alleen de gebruikelijke cbd-oliën en zalven maar ook alles wat je nodig hebt om je eigen planten te kweken en om je eigen olie en zalf te maken.