CBDshop is Top

Snelle levering, kwaliteits assortiment, grote keuze, CBDSHOP is TOP

De bezorging was heel snel. Ik weet niet of je de druppels het beste voor, tijdens of na het eten in kunt nemen. En mag je ook meerdere druppels nemen zit hier ook een maximum aan. Wat informatie erbij doen zou voor mij fijn zijn geweest.

Gewoon altijd goed

Al een paar keer cbd olie besteld bevalt mij prima. Bied goede ondersteuning bij mijn ziekte van Crohn. Nu ook cbd voor onze hond besteld vanwege het vuurwerk. Ben benieuwd.

Het is echt een top product voor epilepsie

Het is echt een top product voor epilepsie.Ik slaap ook goed met deze cnd pasta

snel en goed geleverd

Ik was verrast dat het zo snel geleverd is geworden. De verpakking was ook top.

Snelle bezorging en prima producten!

Altijd even flexibel.

Ondanks een probleem bij het bestellen is alles weer goed gekomen. Dank je wel voor jullie flexibiliteit.

Top service en fijne

Top service en fijne producten. Ik heb heel goed advies gekregen en fijne uitleg over hoe de producten te gebruiken. Kom hier zeker terug om te kopen erg tevreden.

alles prima geregeld en bezord

alles prima

Vlotte afhandeling

Vlotte afhandeling

Zeer goed kwaliteit

Vaker hier mn cbd gekocht want kwaliteit is super en de prijzen laag. Gemaakt met passie.

Fijne producten en betaalbaar!

Nvt

Maar met de vervoerder DHL slecht

De bezorger van DHL zet het pakketje in de algemene hal. Daar kan iedereen bij, neem aan dat dit niet de bedoeling is. Gewoonweg slecht afgeleverd door DHL. Met jullie persoonlijk geen problemen, is gewoon super.

Zeer tevreden !!

Zoals gebruikelijk op tijd het aangekochte snel geleverd

Alleen vd grinder laten de pootjes los Das nou weer jammer. Die is na 4x gebruiken onbruikbaar. Groet Anneke

Beste Anneke, dat is zeker niet de bedoeling! We hebben je een mailtje gestuurd over een passende oplossing. We horen graag van je.

Zoals altijd weer uitstekend.

Vanaf het moment van het bestellen van het product wat op de site zeer eenvoudig te doen is tot het moment dat het werd thuisbezorgd ging alles weer perfect.

Ik heb een goede ervaring met CBDshop

Jammer

Ik had graag meer informatie gehad bij mijn cbd olie, waarvoor ik het allemaal kan gebruiken en hoeveel druppels...ik had hiervoor ook al eens een mail gestuurd en nooit antwoord gekregen.....beetje jammer.

Beste Josee, bedankt voor je review. We zouden je vragen graag beantwoorden maar je mailtje kan ik helaas niet terug vinden. Als je nog steeds met vragen zit kun je mailen naar: contact@cbdshop.nl

Fijne shop, snelle levering!

Fijne shop met goede informatie, snelle levering!

Service is super

De Cbd nog niet gebruikt, Maar het is vast wel goed.

zeer snelle levering, prima verpakt

gewoon goed!!

Heldere informatie, goede kwaliteit cbd olie

Prettig winkelen!

.Bestelling vlot geplaatst. Prima afwikkeling en bezorging!

Fijn dat er een uitprobeersetje bestaat. Netjes verpakt en een supersnelle levering

In een ver verleden heb ik is bij jullie cbd olie besteld. Ik ben nog een leek. Maar nu zag ik dit setje, even kijken welke ik het prettigst vind. Ik ervaar elke dag aardige stress en heb fibromyalgie en artrose. Ben nu met de max bezig, bevalt mij goed. Ik denk net dat beetje meer, dat er in zit. Nu even uitproberen welke dosering voldoende is.

Snelle en correcte levering

Over CBDshop

CBDshop heeft een breed en doordacht assortiment. Bij CBDshop vind je niet alleen de gebruikelijke cbd-oliën en zalven maar ook alles wat je nodig hebt om je eigen planten te kweken en om je eigen olie en zalf te maken.