super

Goeie ervaring, goeie service, goeie eerlijke spullen! waarvoor grote dank uit het oosten van Zeeuws Vlaanderen.

top zeer tevreden

heel tevreden

uitstekend

Snel correct en super producten

Super goede en snelle levering

De pleisters zijn geweldig,,echt aan te bevelen

Erg vriendelijk geholpen en goed advies gekregen.

Fantastisch!

Word snel geholpen en bij vragen kan je altijd bij hen terecht.

Gewoon goed

Goed advies, duidelijke website, snelle levering.

Binnen een paar dagen geleverd, netjes verpakt met duidelijke uitleg

Mijn bestelling is keurig afgeleverd

Betrouwbare webshop

Bestelling snel en netjes verpakt ontvangen. Nu is het wachten op het eindresultaat :-)

Snel ..maar

Snelle afhandeling en bezorging, helaas ontbrak er het cadeautje.

Snelle Levering en netjes te woord gestaan

Aangezien ik voor mezelf niet het juiste product gekocht had hélaas, ben ik keurig te woord gestaan na aanleiding van mijn vraag.

Alles wordt goed uitgelegd

Bestellingen worden snel bezorgd tegen een goede prijs.

Erg goed geholpen aan de telefoon

Goed geholpen aan de telefoon door Jolanda.

Nog niet gebruikt.

Durf het niet te gebruiken…met name de Nacht max niet.. Weet niet zo goed wat t doet en of je er verslaafd aan raakt. Misschien kunt u het me uitleggen. Vriendelijke groet, Gien Bakker.

Uitstekend.

Correcte en snelle levering. Betrouwbaar adres met goede produkten.

Toppy

Toppy

Super goed

Netjes en met veel zorg verpakt en verstuurd, je voelt dat dit geen massapraktijken zijn echt geweldig! Laat de lente maar beginnen voor de zaadjes <3

Prima geregeld.

Vlot en snel inhuis.

Voldoet aan de verwachting

Het was de eerste keer dat ik iets heb besteld bij de CBDshop. Het betreft een middel om lekker in slaap te komen. Ervaring tot nu toe: prima! Ik kom goed in slaap en niet onbelangrijk: ik slaap door! Kortom, hartstikke top!

Hoi

Prima bedrijf.

Veel keus.

Lastig zoeken

Om dat te vinden wat ik zocht had ik wat moeite en verwarrend. Uiteindelijk wel gewonden en is het allemaal gelukt. Ik zou het wel waarderen als er wat meer keuze uitleg kwam/was wat is het makkelijkst om mee te beginnen hoeveel plantjes mag je kweken voor eigen gebruik.

Pakketje werd snel geleverd en was goed verpakt.

Over CBDshop

CBDshop heeft een breed en doordacht assortiment. Bij CBDshop vind je niet alleen de gebruikelijke cbd-oliën en zalven maar ook alles wat je nodig hebt om je eigen planten te kweken en om je eigen olie en zalf te maken.