Snelle Levering en netjes te woord gestaan

Aangezien ik voor mezelf niet het juiste product gekocht had hélaas, ben ik keurig te woord gestaan na aanleiding van mijn vraag.

Alles wordt goed uitgelegd

Bestellingen worden snel bezorgd tegen een goede prijs.

Erg goed geholpen aan de telefoon

Goed geholpen aan de telefoon door Jolanda.

Nog niet gebruikt.

Durf het niet te gebruiken…met name de Nacht max niet.. Weet niet zo goed wat t doet en of je er verslaafd aan raakt. Misschien kunt u het me uitleggen. Vriendelijke groet, Gien Bakker.

Uitstekend.

Correcte en snelle levering. Betrouwbaar adres met goede produkten.

Toppy

Toppy

Super goed

Netjes en met veel zorg verpakt en verstuurd, je voelt dat dit geen massapraktijken zijn echt geweldig! Laat de lente maar beginnen voor de zaadjes <3

Prima geregeld.

Vlot en snel inhuis.

Voldoet aan de verwachting

Het was de eerste keer dat ik iets heb besteld bij de CBDshop. Het betreft een middel om lekker in slaap te komen. Ervaring tot nu toe: prima! Ik kom goed in slaap en niet onbelangrijk: ik slaap door! Kortom, hartstikke top!

Hoi

Prima bedrijf.

Veel keus.

Lastig zoeken

Om dat te vinden wat ik zocht had ik wat moeite en verwarrend. Uiteindelijk wel gewonden en is het allemaal gelukt. Ik zou het wel waarderen als er wat meer keuze uitleg kwam/was wat is het makkelijkst om mee te beginnen hoeveel plantjes mag je kweken voor eigen gebruik.

Pakketje werd snel geleverd en was goed verpakt.

Na bestelling zeer snel ontvangen

Ik kocht nachtmax om te kunnen slapen; het helpt nix:(

Ik zit hier klaarwakker te zijn, mét nachtmax. En dat is niet de eerste x…. Ben boos.

zijn altijd goed

Bestel het en drie dagen later is het op mijn woonadres in Spanje. Producten zijn redelijk geprijsd, en werken uitstekend. Suiker waarde zijn gedaald. Thnx.

Prima shop

Zeer duidelijke informatie over hun producten. Zeer snelle levering. Zalf werkt boven verwachting tegen pijn makkelijk te doseren en op te brengen. Ik kan het iedereen met chronische pijn aan bevelen.

Goed geregeld

Ik plaatste de bestelling op maandag en had het vrijdag al binnen in Spanje. Top.

Snelle service en bericht om je evt verder te helpen en advies.

Goede service en héél leerzame filmpjes. Zeker ook de wekelijkse live van Wernard en Jolanda vindt ik zeer leerzaam.

Snel en betaalbaar geweldig gewoon

Mijn ervaring is zeer goed en het resultaat geweldig. Naar heel veel jaren met pijn te hebben gelopen is de pijn weg door de CBD olie.

Makkelijk en snel geleverd

Makkelijk en snel geleverd

Prima. Heb er nu twee.

Mijn bestelling was kwijt. Toen dat duidelijk was had ik de volgende dag mijn nieuwe pakketje binnen. En nu is het andere pakketje toch bezorgd. Waar kan ik deze naar retour zenden? Groet Ewout.

snelle correcte levering

heel goede en snelle levering

Ik gebruik de HZO MAX nu een week, 2 theelepels. Heb helaas nog wel pijnstillers (paracetamol) nodig om de rugpijn (artrose onderrug) te verdragen en actiever te kunnen zijn. Hoop in de loop van de komende weken hierin verbetering te ervaren.

Lingewei 35 4004 LK Tiel

06 10941964

Over CBDshop

CBDshop heeft een breed en doordacht assortiment. Bij CBDshop vind je niet alleen de gebruikelijke cbd-oliën en zalven maar ook alles wat je nodig hebt om je eigen planten te kweken en om je eigen olie en zalf te maken.