Als je vragen hebt wordt altijd direct een WhatsApp gestuurd en als het niet lukt kijkt er iemand met je mee echt super ben super blij met autel maxicom mk808ts

goede webshop, snelle service

goede en snelle service. al 2x de dag na aankoop mijn bestelling mogen ontvangen

Jammer dat er geen ned beschrijving bij zit .

Zonder ned beschrijving moeilijk voor een 74 jarige .

perfect geregeld

alles perfect geregeld en een goed advies gekregen

Zeer snelle levering, zeer vriendelijk geholpen bij telefonische info.

Zeker aan te bevelen Ik kocht er de topdon artidag 800 BT

heel behulpzaam

Ik heb hier een computer gekocht voor het uitlezen van motoren van bmw, waarbij in het begin wat moeilijkheden, via teamviewer werd ik onmiddelijk geholpen, top service!

Snelle levering en goede service

Deskundig

Eerlijk, snelle service

Zeer gode website en een zeer snelle en goede levering een dag na de bestelling

Zeer goed en snelle levering een dag na de bestellling.Een zeer goede website

Het werd binnen de aangegeven tijd geleverd.

Ik heb goed ervaring met AStools

Snelle antwoord en goed oplossing, top service, dank u

Kennis van zaken en goed bereikbaar

Zeer tevreden over mijn uitlees apparaat. Dit bedrijf is goed bereikbaar en reageert heel snel.

Vakkundig vriendelijk personeel

De bestelde dongel werkte niet op m’n iPhone door verkeerde Bluetooth versie. In de winkel de juiste dongel uitgezocht en ter plaatse uitgeprobeerd.

Goede snelle service voor een goede prijs

Duidelijke website, makkelijk bestellen en bliksemsnel geleverd!

Ik was op zoek naar een toestel om de Electronische parkeerrem van mijn BMW X3 in servicestand te plaatsen, om zelf remblokken te vervangen. Ik kwam na wat zoekwerk op het net uit bij de Ancel BM500. Toen ik specifiek naar dit model zocht kwam ik vrij snel uit bij AS-Tools. Prijs was mee van de beste en de levering bliksemsnel. Beloftes zijn ook nagekomen.Doe zo verder!

Bestelling en levering ging perfect.

Prijs was goed, besteld, keurig op de hoogte gehouden wanneer het werd geleverd en de levering was snel.

Perfecte service!

ASTools zorgt voor snelle verzending en een goed product. Toen bleek dat ik een verkeerd product had besteld kon ik het zonder problemen ruilen voor de goede versie en kreeg ik het duurdere product zonder bijbetalen mee!

Goede service!

Goed geholpen snel bezorgd!

Ik heb 2x contact opgenomen met de verkoper beide keren letterlijk binnen 1 minuut antwoord gekregen. Zelfs bol.com is niet zo snel. Heel erg bedankt

Mooie kwaliteit.

Snel geleverd en mooie kwaliteit OBD verloopstekker.

Top, snelle levering!

Product volgende dag geleverd. Prijs kwaliteit perfect. Gs zo door AS tools!

Correcte, vriendelijke ontvangst en betrouwbare indruk bij eerste bezoek.

Gewenste apparatuur was op voorraad. Ophalen bij de zaak werd tijd uitgetrokken voor toelichting en meer. Apparatuur werkt tot heden naar tevredenheid (maar het blijft electronica!). Langduriger gebruikt moet uitwijzen of het kwalitatief ook zo blijft. Ga hier in principe weer langs voor volgende onderdelen of apparatuur indien nodig.

Snelle vlotte levering en product is zoals omschreven is

Correct en snel

Snelle levering, makkelijk contact te leggen en snel geholpen (had iets verkeerds besteld na telefonisch contact fantastisch opgelost) zeker een aanrader!!!

Over AStools

"Na ruim 5 jaar ervaring met het gebruiken van diagnose apparatuur, het behalen van mijn technische specialist personen auto`s diploma / certificaten en het repareren van auto en bestelwagens bij diverse autobedrijven heb ik gemeend een grote stap voorwaarts te maken door mijn hobby uit te bouwen in een professionele omgeving en een eigen internetwinkel te starten. Tevens is AsTools (Automotive Solution Tools) hét adres voor het kiezen van de juiste diagnose apparatuur voor uw auto of bedrijf. Bekijk onze catalogus en u ziet direct voor welke producten u bij ons terecht kunt! Niet gevonden wat u zoekt? Neem dan contact met ons en wij zullen zoeken naar de beste oplossing voor u."