uitstekend

Alles snel gegaan, duidelijke communicatie, product zoals omschreven en de werking is top!

Prima geregeld en perfecte service!

Prima geregeld en perfecte service

Ruime keuze

Ruime keuze en snel geleverd.

Automoneur

Uitstekende klantvertegenwoordiger

Snelle levering en uitstekende klantvertegenwoordiger. Een aanrader !

NG

snelle levering en uitstekende klantvertegenwoordiger.

Geweldige ervaring

Er was iets fout gegaan met het aflever adres de sag erop gebeld en de man aan de telefoon was uiterst behulpzaam en heeft alles aangepast. Top service

Doet wat men zegt

Uitleesapparaat gekocht, volgende dag binnen, zoals afgesproken

Zeer goede ervaring

Ik had een Foxwell NT650 elite scanner aangeschaft om de stuurhoek sensor in mijn Mercedes A160 (W168) te resetten. Na aansluiten van de scanner bleek dat dit voor mijn type Mercedes W168 niet werd ondersteund. Na een mailtje van mijn kant met de vraag 'wat nu' samen met medewerker van AsTools een scanner gezocht welke dit wel ondersteund, de Foxwell NT530. Een terugzendlabel gekregen voor de Foxwell NT650 en teruggezonden. De Foxwell NT530 online.besteld bij AsTools en 2 dagen later aankoopbedrag van de teruggestuurd Foxwell NT650 op mijn rekening teruggestort gekregen.

Super tevreden

Dag na bestelling was product al geleverd.

Duidelijke website snel bezorgd

Goed verpakt paket zag er netjes uit en snel bezorgd

Meedenkend bedrijf heel prettig en oplossings gericht

Goede shop

Zeer snel geleverd. Volgende dag.

Superservice

De service was perfect. Via teamviewer. Toch zal ik nog wat moeten bijleren over het toestel. Indien nodig kon ik steeds op jullie rekenen.

snel geleverd

goede sevice

Super snel gestuurd en goed Kwaliteit

Super service en snelle levering

Duidelijke site en snel geleverd

Snel geleverd, goed product

Netjes en zeer snel geholpen.

Ben langs gegaan en snel geholpen met accu tester uit voorraad.

Duidelijke website

Vlotte verzending. Goed ontvangen.

Snelle afhandeling en levering

Helemaal top!!!

Geen tijd

Snel geleverd voor een goede nette prijs

Zeer goede service!

Zeer tevreden over de service! Word altijd geholpen als ik er even niet uit kom. Gewoon top! Zeker een aanrader!

Over AStools

"Na ruim 5 jaar ervaring met het gebruiken van diagnose apparatuur, het behalen van mijn technische specialist personen auto`s diploma / certificaten en het repareren van auto en bestelwagens bij diverse autobedrijven heb ik gemeend een grote stap voorwaarts te maken door mijn hobby uit te bouwen in een professionele omgeving en een eigen internetwinkel te starten. Tevens is AsTools (Automotive Solution Tools) hét adres voor het kiezen van de juiste diagnose apparatuur voor uw auto of bedrijf. Bekijk onze catalogus en u ziet direct voor welke producten u bij ons terecht kunt! Niet gevonden wat u zoekt? Neem dan contact met ons en wij zullen zoeken naar de beste oplossing voor u."