Goede communicatie. Was de eerste maal voor ons en voor herhaling vatbaar. Groeten Luc

Goede toestel

Het stuk is snel gekomen,goed verpakt, nu wil ik zien hoe het gaat met support (als ik het nodig heb).

Goede info en snelle levering

Op de site snelle keuze kunnen maken door de goede informatie op de site. En snel geleverd

Netjes en correct

Vlot afgehandeld en geleverd

Vlot afgehandeld en geleverd

Super service , zelf op een zondag

Heel goede service en behulpzaam . Echt een aanrader om te kopen .

Product werkend en snel in huis

Gereedschap doet wat het moet doen en had het snel in huis.

Top, snelle service

Product is conform met de verwachtingen, zeker aan te raden!

Goed alles is correct verlopen

Goed alles is correct verlopen goede communicatie.

was snel geleverd en goed product

Binnen 15 minuten kreeg ik bericht dat het pakket was verzonden. Heel netjes verpakt de volgende dag in huis.

Top servies zeer blij met de na servies

goede service en snelle verzending

goede service en snelle verzending top geleverd

Duidelijke site en snelle levering.

Snel gevonden wat ik nodig had en binnen 2 dagen in huis.

Snel

Prima produckt

Zeer hulpzaam

Jongeman heeft veel kennis van zaken

Top service snelle levering

Snelle levering goede service, reageert snel op berichten

Goed advies en maatwerk

Ik ben goed te woord gestaan. Na wat vragen, kreeg ik goed advies. En heb hierdoor juiste keuze gemaakt. Fijne shop on nog eens wat te kopen

Goede prijs snelle levering

Mijn motor zijn motorlampje ging branden maar ik had niet een uitlees apparaat had het gevonden op astools en gelijk besteld was volgende dag binnen. Ik dacht dat het een dropshipping site was maar gelukkig hebben ze alles op voorraad

Denkt goed mee met de klant!

Top.

zeer goed

product is zoals beschreven, werkt perfect.

zeer goede kwaliteits producten. en super support

ik ben super tevreden. zeer snelle levering van top kwaliteits producten. niet duur. en als je een vraag hebt dan krijg je ook zeer snel antwoord. echt een aanrader om bij AStools te kopen

Snelle levering en perfect beschreven artikel

Over AStools

"Na ruim 5 jaar ervaring met het gebruiken van diagnose apparatuur, het behalen van mijn technische specialist personen auto`s diploma / certificaten en het repareren van auto en bestelwagens bij diverse autobedrijven heb ik gemeend een grote stap voorwaarts te maken door mijn hobby uit te bouwen in een professionele omgeving en een eigen internetwinkel te starten. Tevens is AsTools (Automotive Solution Tools) hét adres voor het kiezen van de juiste diagnose apparatuur voor uw auto of bedrijf. Bekijk onze catalogus en u ziet direct voor welke producten u bij ons terecht kunt! Niet gevonden wat u zoekt? Neem dan contact met ons en wij zullen zoeken naar de beste oplossing voor u."