Snel Correct

Blij met mijn aankoop

Positive

Je suis de belgique du coté wallon et je suis vraiment content ! je ne parle pas la langue mais j utilise googel translate . Dommage que le site n 'est pas l'option en francais aussi.

Beschrijf thermische beveiliging beter. Ik dacht dat ie kapot was…

super hulp

super bij het oplossen van problemen , jammer dat app def is maar zonder probleem retour. hoop nieuwe snel binnen ivm zaak , maar verder top. goed uiteinde gewenst aan het team

Goede spullen

Spullen zijn goed en netjes geleverd

super

Goede uitleg ,snelle uuitlevering

Goed geholpen en snelle reactie

Scherp geprijst en snel geleverd

Zeer tevreden met mijn aankoop (iCarsoft CR Max). Netjes verpakt en snel geleverd, goede communicatie.

Top producten

Wat ik er tot nu toe heb gekocht was een goede aankoop en ben zeer tevreden over de producten altijd goede kwaliteit en service en snel thuis geleverd Gewoonweg top

goede verkoper

Ik ben blij met de aankoop

• Бихте ли ни препоръчали? Yes

Very good!

Perfect, quick delivery, happy with the product and the price, i will order again if i need something :D

Dit is dw vierde keer dat ik iets bestel bij AStools, en tot nu toe iedere keer snel geleverd en tevreden over de kwaliteit

Perfect!

Snelle levering top toestel top service!

Snelle en goede service

. Snelle levering De meegeleverde cd-rom was defect maar de verkoper heeft me meteen een downloadlink gemaakt. Super service

Correct en snel afgehandeld

Snelle levering , goede service

Naar instalatie nog wat problemen , zelfs op zondag avond nog antwoord. De volgende dag met teamviewer opgelost

Goede gereedscap

Een detail mis

In het bdmframe zaten er inderdelen die ik niet kon gebruiken. Dimensie van gaten in probes te klein voor pinnen. Daarom bestelde ik een kit probes bij jullie. Die doen het werk fijn.

Snel en goede service

Ging heel snel en daarmee bedoel ik ook de reacties op mail van de consument !

Kwalitatief materiaal en snel geleverd

Zeer tevreden. Ik werdt goed geïnformeerd over wat ik mocht verwachten van de obd scanner. Snel geleverd

Goede ervaring met mijn eerste aankoop.

Voor de eerste aankoop goed.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goed top

Goed top

Zeer snel geleverd en product voldoet aan eisen

Aanrader, prijs kwaliteit,

Zeer goede service en heel vriendelijk. Problemen worden onmiddelijk opgelost Een echte aanrader

fenomenaal

Moest dringend een auto uitlezen, snel geleverd tot in België, exact wat ik moest hebben, bedankt!

Epicurusstraat 33

1064 ZP Amsterdam

06131 50303

Over AStools

"Na ruim 5 jaar ervaring met het gebruiken van diagnose apparatuur, het behalen van mijn technische specialist personen auto`s diploma / certificaten en het repareren van auto en bestelwagens bij diverse autobedrijven heb ik gemeend een grote stap voorwaarts te maken door mijn hobby uit te bouwen in een professionele omgeving en een eigen internetwinkel te starten. Tevens is AsTools (Automotive Solution Tools) hét adres voor het kiezen van de juiste diagnose apparatuur voor uw auto of bedrijf. Bekijk onze catalogus en u ziet direct voor welke producten u bij ons terecht kunt! Niet gevonden wat u zoekt? Neem dan contact met ons en wij zullen zoeken naar de beste oplossing voor u."